We hebben een aantal aanbieders voor Lüdenscheid (Sauerland) voor je op een rij gezet:

Reviews over Lüdenscheid (Sauerland)

Vriendelijk mensen, leuke babbel gehad op terassen

T van Voorthuizen,
    13-12-2016

Wat niet, is niet van toepassing. Wat wel:Je kunt de drukte maar ook een rustige omgeving opzoeken.Hotel bied alles wat je nodig hebt, bedden en ontbijt erg goed. Een Duitser vertelde dat zijn vader zowel in 1914/18 en 1938/45 had mee Moeten vechten, heeft beide oorlogen overleefd maar twee dagen later na de oorlog overleden. zo zie je maar ook zij hebben een verhaal. Apropos hij moest verplicht in dienst

Gereisd met partner in december 2014

Leuk voor een weekendje weg

Linda,
    8-2-2013

Zijn hier een weekendje geweest, mooie bosachtige omgeving met zoals eerder genoemd steile hellingen. Vlakbij het veelbezochte Mercure is er een mooie route met een bostheater. Klein stadje dat destijds heel erg open lag. Zijn er in de naar de markt geweest, stelde niet zoveel voor. Zitten erg lekkere bakkers die ook op zondagochtend open zijn. Aanrader is om een dagtochtje te maken in de omgeving en lekker te verdwalen, kom je een paar mooie villa's tegen en lekkere restaurantjes.

Gereisd met partner in januari 2008

best grote plaats

Fam.Kock,
    6-5-2010

LÜdenscheid is een grote plaats met een gezellig centrum waar je lekker kunt winkelen of een terrasje kunt pakken. Het Brauhaus moet je bezocht hebben zeker als je van bier en een hapje erbij houdt. Het is wel erg heuvelachtig maar dat is dus Sauerland. Mensen zijn er wel vriendelijk. Er is niet zo bar veel te doen verder, ook niet in de omgeving die erg braak eruitziet. Jammer want de natuur is er mooi.

Gereisd met oudere kinderen in Thu May 06 2010 13:13:23 GMT+0000 (UTC)

Leuke stad voor een lang weekend

Nico W.,
    23-8-2009

Prima stad(je) waar je je een paar dagen prima kunt vermaken. Het uitgaansleven is niet overweldigend, maar de meeste mensen komen ook voor de rust en de mooie natuur. Dat vind je in de directe omgeving voldoende. Heerlijke wandelingen kun je hier maken. De Biggensee (iets verderop) is ook erg mooi. Altena heeft een heel mooi kasteel. De moeite waard! Hotel Mercure is een toppertje. Verder raad ik iedereen Restarurant Am Stadtpark aan. Onvoorstelbaar lekker eten voor een heel zacht prijsje! Kortom; leuk stadje voor een lang weekend. (Een week hier lijkt me wat overdreven)

Gereisd met vrienden in augustus 2009

groen en rust

Lustenhouwer,
    24-7-2009

Ludenscheid is een rustige, groene stad.

Je kunt er heerlijk eten: vooral bij Hellas Grill aan de Germanenstrasse. Zelfgemaakt souflaki, gyros en een hartelijke en gastvrije eigenaar, de Griek Spiro. Hellas Grill is echt een aanrader!

In de omgeving zijn de Attahoehle (druipsteengrotten) in Attedorn bij de Biggesee een aanrader. Je mag echter geen foto's nemen.

Ook Altena (burcht) is een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2009
Lüdenscheid (Sauerland) scoort een 7,1 uit 10, op basis van 32 reviews