Hotel Donrather Hof

Met oudere kinderen

gedateerd en slechte service

Elma
19-9-2012

Wanneer je 30 jaar terug in de tijd wil, is dit hotel aan te raden. Interieur is erg donkerbruin en stoffig. Allergieen spelen aan alle kanten op.

Heb om 3e bed gevraagd op de kamer; ik kreeg hiervoor een 1,5 persoons bankje met een laken, zo kort dat ik een stoel moest aanschuiven zodat zijn voeten daarop konden liggen tijdens het slapen. Echter moest ik wel 35 euro bij betalen voor de "service".

Bediening is zeer onvriendelijk en wanneer men een op of aanmerking maakt wordt je meteen afgeblaft door de uitbaatster. Never again!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Donrather Hof in Lohmar / Wahlscheid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Donrather Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.