Hotel Haus Waldblick

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Waldblick voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Haus Waldblick

Entspannung nach meinen Geschäftsterminen

Jörg Vahlbrink
8-3-2011

Angekommen nach einem anstrengendem Tag der einen Termin nach dem anderen folgte bekam ich im Hotel Haus Waldblick ein schönes, ruhiges Zimmer mit Blick und Balkon direkt zum Wald.

Ich genoß so meinen Feierabend, konnte in der Nacht gut schlafen und war fit.

Das Frühstücksbuffet war super und die Inhaberin sehr freundlich.

Gerne komme ich hier wieder hin.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Haus Waldblick in Lippstadt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Haus Waldblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Haus Waldblick scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.