Hotel Waldschlösschen Lienen

Kleine hotelsWeer vandaag20°12°
Hotel Waldschlösschen Lienen
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Waldschlösschen Lienen voor je op een rij gezet:

17 reviews over Hotel Waldschlösschen Lienen in het Nederlands

Goed verblijf

Twinlife
22-10-2012

2 nachten hier geweest, de kamers zijn normaal, bedden liggen goed, kamer ook schoon. De bekende frituurlucht werd ook door ons geroken maar niet op de kamer. Ontbijt is ook goed, natuurlijk de lekkere Duitse bolletjes en genoeg keuze uit beleg. Eventueel willen ze ook nog wel een roerei/spiegelei klaar maken voor je. Wij komen zeker nog een keer terug

Gereisd Met partner in oktober 2012

Gioed eten, vriendelijk, proper koud op de kamer.

bm_1
5-5-2012

Positief: - Vriendelijke mensen die alles deden om het naar uw zin te maken. -De kamer was netjes en de douche proper, de TV had een groot scherm en de bedden waren zeer goed. -Het ontbijt was uitgebreid en lekker, de maaltijdverzorgd en lekker, de hoeveelheid was teveel om op te eten. Negatief: -Op de kamer was er geen verwarming, de temp. Van de CV stond op 30 ° celsius waardoor het koud aanvoelde (buitentemperatuur was 14 ° celsius). -Men kon alleen s´morgens een douche nemen want tegen de middag was er geen warmwater meer. -S´avonds was er in de kamer veel geluidshinder die begon om 20.00 uur tot 23.00 uur wat zeer storend was als men vwou lezen of TV kijken.

Gereisd Met partner in Wed Apr 25 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ouderwetse gastvrijheid

berkhoferika
12-2-2012

De eigenares van dit knusse hotel geeft je direct het gevoel welkom te zijn. De kamer en badkamer waren nogal aan de krappe kant, maar superschoon en netjes verzorgd. Het diner was geweldig en ook bij het ontbijt is echt alles mogelijk. Kortom, een aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2012

gewoon geweldig

Habets Sjo
6-9-2011

hier komen wij zeker terug. en wij waren er voor de tweede keer alles was wederom goed verzorgd

Gereisd Met partner in augustus 2011

Geweldig komen er graag terug

Habets
30-8-2011

Waldschlösschen Lienen mooie ligging tegen de bosrand Verzorging was geweldig onbijt en 3 gangen menu geweldig

gewoon geweldig

Habets
30-8-2011

Waldschlösschen Lienen geweldig voor de tweede maal weer was alles goed. verzorging eten geweldig Lekker rustig mooie omgeving een plaats om even er uitt e zijn

Geweldig!

XX
1-4-2011

Hier wordt gastvrijheid echt nog met een hoofdletter geschreven. Geweldige dagen gehad. Bedankt voor alle goede zorgen! Misschien is de inrichting van de kamers gedateerd, maar alles is aanwezig en helder, schoon en gezellig. Past bij sfeer van dit gezellige familiehotel. Met mooi weer is het genieten op het gezellige terras, met fantastisch uitzicht. Voor herhaling vatbaar. Voor de rust zoeker een echte aanrader!!!

Gereisd Met vrienden in maart 2011

Geweldig!

XX
1-4-2011

Hier wordt gastvrijheid echt nog met een hoofdletter geschreven. Geweldige dagen gehad. Bedankt voor alle goede zorgen! Met mooi weer is het genieten op het gezellige terras, met fantastisch uitzicht. Voor herhaling vatbaar. Voor de rust zoeker een echte aanrader!!!

Gereisd Met vrienden in maart 2011

mooie ligging en omgeving

john duivenvoorde
13-11-2010

Hotel restaurant Waldschlosschen in Lienen

In vogelvlucht......de kamer is gedateerd maar wel schoon en netjes, bij de bediening van de TV had je minstens een HTS opleiding nodig. Het bed was goed maar het kussen te zacht en slap. Het ontbijt en eten was uitstekend en bediening was goed. Het was koud en de eigenaar maakte het met een vuurtje behagelijk. De omgeving zal in het voorjaar prachtig zijn, maar bij minder weer is een uitstapje naar Tecklenburg, Munster en Osnabruck zeer aan te raden. Wij hadden een voordelig arrangement en is ons prima bevallen en voor herhaling vatbaar.....gewoon 'n keer doen !

Gereisd Met partner in november 2010

Leuk hotel

Gerry Jumelet
4-7-2010

Mooie ligging. Je stapt zo van het hotel het bos in. Ruime parkeergelegenheid. Centrale ligging t.o.v. Munster en Osnabruck. Ongeveer beide een half uur rijden. Vriendelijk personeel. Uitgbreide keus met het avond eten. Keus bij ontbijt was beperkt. Oudere kamers. Wel een goed bed.

Gereisd Met partner in Fri Jan 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Soort gerechtenLunchpakketten

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Krant

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Waldschlösschen Lienen in Lienen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Waldschlösschen Lienen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.