Tijdelijk €25 aanbetaling

• 9.4Staat v/h sanitair
  • 9.3Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

39 Reviews over Eurocamp

• 9Rolde03-07-2022

Geweldige ervaring

Hele mooie camping met super schoon sanitair. Ruime plaatsen die mooi liggen en zorgen voor een gezellige geheel. Hond vriendelijk, met zelfs een voer aanbieding bij aankomst. Aardig beheerders echtpaar, die weten waar ze mee bezig zijn. Ook een dikke pluim voor de horeca. Komen zeker nog eens terug.

• 10Els08-05-2022

Geweldig!!!!

Wat een geweldige camping! Heerlijk rustig dus echt even weg uit de drukte. Prachtig uitzicht en van 's morgens vroeg tot s avonds laat de zon. Mooie omgeving. We kwamen voor 1 of 2 nachten en zijn ruim een week gebleven. Fietsen en wandelen bv de Hermannsweg is perfect vanaf deze camping. Het restaurant op de camping is prima en anders is een wandeling over de berg naar het dorpje Lienen ook geen straf (half uur). Of in 5 minuten in de auto naar Bad Iburg. (pizzeria Chiaro di Luna!!). De dierentuin in Osnabrück is ook prachtig. Genoeg te doen dus maar vooral de rust en de ruimte maken Eurocamp Lienen voor ons PERFECT!

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 9Jannie09-10-2019

GEWELDIG

Eigenlijk niks alles is aanwezig SUPER MOOI CAMPING.Gast vrije ontvangst . Gewoon gaan dan kunmen jullie het zelf ervaren . Wij gingen voor 1 nacht zijn er 2 geworden dusssss zegt genoeg toch!!! Heeeeeeel goed restaurant is Okt open Do/Vr/Za/Zo PRIMA staat duidelijk aangegeven.Hopelijk genoeg leuke reactie Ik Zeg Dusssss gewoon gaan Vr Gr Jannie 🙋🙋❤❤ en Arie

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Fam. Mulder28-07-2019

Echt een aanrader .

Rustige camping in de natuur. Voor kinderen is er een speeltuin.Heel vriendelijke en behulpzame eigenaren , die zich het Nederlands goed eigen hebben gemaakt. Goed verzorgd sanitair. Door de glasvezel goede kwaliteit ontvangst bij het centrale gebouw. Verrassend schnitzel buffet op de zondagavond.

• 8fam. Bruinsma06-07-2019

Verrassend.

De camping ligt gunstig gelegen voor fiets- en wandelroutes in de omgeving. De ontvangst was vriendelijk en gastvrij. Het sanitairgebouw ziet er schoon uit. We zijn hier maar 4 dagen gebleven, maar komen zeker weer terug.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Ans Wauben06-07-2019

Aanrader

Mooie camping, prima ruim en schoon sanitair, uiterst behulpzame en vriendelijk eigenaren, prachtige omgeving.

• 6Fam. De Vries24-06-2019

Geschikt voor 65+ die van stilte houden

Mooi gelegen camping met prima en schone sanitaire voorzien, helaas ongeschikt voor gezinnen met kinderen zoals op de campingwebsite al word aangegeven dat het er rustig en stil moet zijn, worden de regels onbewust een keertje overtreden dan zijn er de vaste gasten wel die je op een agressieve manier benaderen en je op de regels wijzen.

• 6Eetgelegenheden
  • 10H.G.M Vlemmix10-06-2019

Geweldig

Geweldige camping schoon rustig leuke speeltoestellen voor de kids in de buurt het hermanpad wij hebben ons zeer goed vermaaktk volgend jaar weer geweldig

• 10Michel20-05-2019

Fantastisch weekend in een mooie, groene omgeving

Zeer mooie, rustige camping met prima en proper sanitair en een gezellig restaurant. Super vriendelijke eigenaren voor wie geen vraag teveel was. Dit geldt trouwens ook voor het personeel in het restaurant. Wij zijn voorstander van duidelijk afgebakende plaatsen maar het vrij kiezen van een plek werkt hier blijkbaar ook, zeker in het minder drukke seizoen. Mooi om te wandelen vanaf de camping, fietsen naar Lienen en Bad Iburg is echter enkel mogelijk over een weg zonder fietspad. Goed onderhouden speeltuintje. De camping heeft geen uitcheck uur bepaald dus we hadden nog een heerlijke dag ter plekke vooraleer we weer huiswaarts moesten. Wij kunnen deze camping aan iedereen aanraden, zeker als je eens een paar dagen rust wil hebben.

• 10Eetgelegenheden
  • 8Jos Vink16-05-2019

Prima camping

Rustig, gunstige ligging. Uitstekend sanitair. Ideaal voor wandelen en fietsen. Leuk restaurant.

• 8Eetgelegenheden

Camping Eurocamp info