Camping Eurocamp

33 reviews over Camping Eurocamp in het Nederlands

Geweldig

H.G.M Vlemmix
10-6-2019

Geweldige camping schoon rustig leuke speeltoestellen voor de kids in de buurt het hermanpad wij hebben ons zeer goed vermaaktk volgend jaar weer geweldig

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Fantastisch weekend in een mooie, groene omgeving

Michel
20-5-2019

Zeer mooie, rustige camping met prima en proper sanitair en een gezellig restaurant. Super vriendelijke eigenaren voor wie geen vraag teveel was. Dit geldt trouwens ook voor het personeel in het restaurant. Wij zijn voorstander van duidelijk afgebakende plaatsen maar het vrij kiezen van een plek werkt hier blijkbaar ook, zeker in het minder drukke seizoen. Mooi om te wandelen vanaf de camping, fietsen naar Lienen en Bad Iburg is echter enkel mogelijk over een weg zonder fietspad. Goed onderhouden speeltuintje. De camping heeft geen uitcheck uur bepaald dus we hadden nog een heerlijke dag ter plekke vooraleer we weer huiswaarts moesten. Wij kunnen deze camping aan iedereen aanraden, zeker als je eens een paar dagen rust wil hebben.

Gereisd Met partner in mei 2019

Prima camping

Jos Vink
16-5-2019

Rustig, gunstige ligging. Uitstekend sanitair. Ideaal voor wandelen en fietsen. Leuk restaurant.

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij komen zeker terug.

Cor Feenstra
3-5-2019

Vriendelijke ontvangst, daarna zelf een plek kiezen. ‘s Morgens gewekt worden door de vogels. Heerlijke omgeving om te wandelen, direct vanaf de camping. Schoon, rustig en een goed restaurantje.

Gereisd Met partner in mei 2019

Jutta winter
29-9-2018

Een heerlijke rustige camping met goede wandelroutes en een lekker kleinschalig restaurant en niet duur

Gereisd Met partner in september 2018

Fantastisch.

Anneke Reinders
5-8-2018

Een mooie groene camping met ruime plaatsen, goed sanitair en gastvrije mensen. Broodjes op de camping zou het helemaal compleet maken. Al is de bakker op 5 minuten met de auto. We komen zeker terug.

Altijd weer teruggaan. Mooi en fijn daar.

Franc
3-8-2018

Guido 26-6-2017 is onterecht gefrustreerd. Een 1. Een 10 moet hij geven!! Deze camping is uniek in lente zomer en herfst. Geeft kampeerders gevoel van vrijheid. Vriendelijker zijn we nergens behandeld. Prachtig wandelgebied. Schone camping mooie natuur.

Erg mooi gelegen camping!

Peter
19-6-2018

Fijne en mooi gelegen camping aan de rand van het Teutoburger Wald. Eigenaren zeer vriendelijk. Schoon sanitair. Omgeving is niet erg toeristisch wat wij als een groot voordeel ervoeren. Minpunt is het grote aantal oudere camper-toeristen. Kan de camping niet veel aan doen maar je zit regelmatig in de stinkende dieselwalm waardoor je het idee hebt op een parkeerplaats te kamperen. Kwestie van mentaliteit.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtig gelegen schone mooie camping

Irene0711
17-6-2018

Op de terugweg na onze vakantie in Denemarken hebben we een nachtje op deze bijzonder mooi gelegen camping doorgebracht. Een zeer vriendelijke ontvangst door de beheerders die zelfs Nederlands spreken. Keurige zeer ruime toiletten en douches (met een muntje). Op het terrein is een restaurantje met eenvoudige kaart, maar wel heerlijke schnitzels en er is een leuke speeltuin voor de kleintjes, zelfs met zipline..... Enig minpuntje vonden wij dat de plaatsen niet d.m.v. bijvoorbeeld een paaltje zijn afgebakend. Hierdoor stonden er toch her en der caravans zodanig geplaatst dat er niemand meer voor of achtervkon gaan staan. Soort van landje pik 😉.......en een beetje ‘aso’ ten opzichte van anderen. De omgeving schijnt zich goed te lenen voor fiets- en wandeltochten. We hebben daar geen gelegenheid voor gehad, maar hoorden dit van medekampeerders. Kortom, een plek waar we vast nog eens naar terug gaan.

Gereisd Met partner in juni 2018

Fantastisch!

Corry
30-5-2018

Wat een heerlijke camping! We hadden met onze vrienden een mooie plek. Het sanitairgebouw was mooi en altijd schoon. De eigenaren waren erg vriendelijk en behulpzaam. Kortom, een camping om nog eens naar toe te gaan!

Gereisd Met vrienden in mei 2018

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Eurocamp in Lienen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Eurocamp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.