Hotel Haus Eggewald

1 review over Hotel Haus Eggewald in het Nederlands

Klein komfortabel hotel.

Terneuzenaar
28-6-2011

Het hotel is gelegen in het rustige Blankenrode. De vriendelijk eigenaar Josef Dreps en zijn vrouw (die voortreffelijke taarten kan bakken) bestieren samen dit échte familiehotel. Paderborn, Bad Driburg en Brilon zijn enkele steden die een bezoek waard zijn. Er is een kegelbaan naast het hotel gelegen. Voorts zijn er een sauna en solarium voorhanden. De prijs is naar Duitse begrippen zeer redelijk.

Gereisd Met partner in Wed Jun 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Haus Eggewald

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Haus Eggewald in Lichtenau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Haus Eggewald zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.