We hebben een aantal aanbieders voor Lichtenau voor je op een rij gezet:

Reviews over Lichtenau

Fantasties

Boukje De groot,
    11-10-2018

Super mooi.Je moet goed ter been zijn.

Goed en niet duur!

joke groenbroek,
    1-8-2018

Leuk huisje, de C7, alles erop en er aan. Prachtig uitzicht. Mooi terras. Er liggen mappen met ideeën voor uitjes, handig! Er is een restaurant op het park, ook handig!

Supermarkt 2km verderop is open van 7-22 uur, ook handig. Al met al, een heerlijke week gehad. We komen echt nog een keer terug! nog lang niet alles gezien.

Rust en ruimte

Marion,
    31-7-2018

Huisje C6 was een prima huis om met zijn 3-en in te verblijven. Mooie douche, fijne bedden en een volledige inventaris. Ook mooi uitzicht en fijne ligging ten opzichte van parkeerplaats en restaurant. Natuurzwembad in Atteln was heerlijk met het warme weer. Voor uitstapjes naar steden, bezienswaardigheden en activiteiten moet je echter wel een eindje rijden (45-60 min). Wandelen kan direct vanuit het park. In het dorpje zelf is helemaal niets te vinden maar supermarkt zit op 2 km.

Als je van rust, stilte en natuur houdt zit je hier prima. Zoek je veel vermaak en 'reuring' dan kun je beter verder zoeken.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

leuke vakantie gehad.

Marc en Lutgarde,
    23-7-2018

Leuk huis. Goed uitgerust. Mooi uitzicht vanop het terras. Goed dat er een kruiwagen staat om de bagage te vervoeren. Goede ligging voor uitstappen in de buurt (fietsen, wandelen)

E. van Houten,
    21-7-2018

Een mooi rustig park. Met in de omgeving genoeg om te bekijken. Op een uur rijden afstand een mooie grote stad Paderborn met genoeg bezienswaardigheden. Of u gaat naar Willingen. Ook daar is vanalles te doen zoals karten, glasblazerij, rodelbaan. Onderweg kunt u genieten van een adembenemende omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018
Lichtenau scoort een 8,1 uit 10, op basis van 17 reviews