Camping Am Liblarer See

12 reviews over Camping Am Liblarer See in het Nederlands

NOOIT MEER

jaco
17-8-2009

Wij hebben op deze camping 1 nacht doorgebracht op doorreis. Ontvangst door een verschrikkelijke chagrijnige dame. Hele kleine plaats, waar caravan + auto net op passen. Leuk meer + strand, maar zeeeeeeer druk met dagrecreanten (die ook over de camping struine en toilet/douches gebruiken) zeer vuil toiletgebouw, wordt niet schoongemaakt onder de vliegen. Inderdaad wel een leuke paddestoel voor mijn zoontje en sprookjesmuziek. Restaurant niet getest, leek ons geen goed idee NIET VOOR HERHALING VATBAAR.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2009
2008

Zeer leuke familiecamping aan meer

Gertrude
1-8-2008

Wij hebben slechts 1 nacht & dag op deze camping gestaan. Onze algemene indruk is dat het een erg leuke camping is voor gezinnen. De plekken zijn afgescheiden door hegjes en biedt dus veel privacy maar is open genoeg om ook contact te hebben met de buren! Het grote toiletgebouw is erg luxe en heeft voor de kinderen een 'paddestoeldouche en toilet' Onze dochter van 3,5 jaar vond het schitterend om onder de paddestoel te douchen. Het meer is groot en heeft een leuk strand. Voor de kleintjes is het afgebakend met een ketting. Na de ketting wordt het snel dieper. misschien is het enige nadeel dat er ook dagrecreanten bij het meer komen zodat het met warme dagen erg druk is!

Gereisd Familie in augustus 2008

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Am Liblarer See in Liblar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Am Liblarer See zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.