Camping Am Liblarer See

1 review over Camping Am Liblarer See in het Nederlands

Verschrikkelijk

Bais
19-8-2016

Bij aanmelden krijg je door een vrouw die zeer weinig zin heeft in haar werk een onduidelijk schreeuwverhaal dat alleen in het duits kan. Daarin legt ze je uit dat je eerst door het hek moet om daarna pas aan te melden. Groot hek bij de ingang die je ouderwets met een sleutel moet openen en ook zelf weer moet sluiten. Als je hem vergeet te sluiten krijg je van de zeer asociale en chagrijnige eigenaresse een schreeuwpreek.

Sanitair ziet er goed uit, maar is net een casino. Overal moet je voor betalen. Stroom ook per kWh.

Paspoort of ID kaart wordt ingenomen en krijg je pas weer terug als je vertrekt.

Alleen contant betalen en pas betalen op het exacte moment dat je vertrekt, dus niet zoals bij de meeste campings de dag van te voren.

Kortom, ga niet naar deze camping. Dat scheelt je een hoop frustraties en irritaties. De camping een paar kilometer verderop (Heider Bergsee) is veel vriendelijker en ook goedkoop.

Gereisd Met vrienden in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Am Liblarer See in Liblar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Am Liblarer See zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.