Camping Am Liblarer See

3 reviews over Camping Am Liblarer See in het Nederlands

• 2018
    4Claudio Blok04-08-2018

Bar- en barslecht

We wilde een overnachting doen onderweg naar Italie, konden niet via website of telefoon reserveren. Dus toch maar gewoon heenrijden. Oude vrouw van de receptie (eigenaar) was een zeer onvriendelijke en zelfs beledigende vrouw. Wat we wel niet dachten...een plaats voor een nacht, ze wilde liever de plaats verhuren voor langere tijd. Kortaf vertelde ze dat het nu wel een keer kon, als we er maar geen gewoonte van maken. Camping is op zich proper, maar wel sterk verouderd. Voor ALLES moet je betalen. 1 euro voor douche, 0,10 euro voor gewoon warm water. Dit is een camping vol met vaste gasten uit de lagere sociale klasse welke de sfeer op de camping bepalen. Tot diep in de nacht bij verschillende caravans harde muziek, geschreeuw en asociaal hard lachende mensen. (En bijbehorende kleine keffertjes). Er wordt niets aan gedaan, het kan allemaal gewoon. Bezoek aan het strand is een pijnlijke aangelegenheid, de stenen van het kiezelstrand halen je voeten open voordat je in het water bent. (Deze verkoeld wel de pijn). Personeel van restaurant was wel vriendelijk.

2Hygiëne
    2Prijs/kwaliteit
    2Staat v/h sanitair
    7Eetgelegenheden
    7Ligging

• 1Eric24-08-2016

Verschrikkelijk

Ontvangst was overweldigend nors en onbeschoft. De camping is niet bijzonder, geen campingwinkel wel een mooi meer erbij. Voor werkelijk alles moet extra betaald worden behalve voor het doorspoelen van het toilet. Na één nacht vertrokken. De eigenaresse had jaren geleden al met pensioen moeten gaan. Kortom een camping die we nooooooit meer zullen bezoeken.

1Prijs/kwaliteit
    3Staat v/h sanitair
    2Eetgelegenheden
    6Ligging

• 3Yvonne10-08-2015

Je voelt je niet welkom

Bij aankomst aanbellen bij groot hek. De oudere dame asn de receptie is chagrijnig en ronduit onbeschoft! Stond echt op t punt een andere camping te zoeken. Door trek plekken er klein. Apart betalen voor al het water en stroom. Sanitair wel mooi, recentelijk vernieuwd. Camping zit aan groot meer waar ook de lokale bewoners tegen betaling gebruik van maken, dus veel onbekend volk over de camping. De vriendelijke blonde dame in het kleine simpele restaurantje maakte het nog een beetje goed. Eten redelijk en niet zo duur. Camping zelf ook niet duur, 4p,auto,caravan 25,-. Maar nooit meer!!!

7Prijs/kwaliteit
    7Staat v/h sanitair
    6Eetgelegenheden
    8Ligging

1 tip over Camping Am Liblarer See

• Koos van Wees, 22-07-2012

Indien er tijd genoeg is lijkt wat kilometers doorrijden naar andere camping aan te raden.

0 vragen over Camping Am Liblarer See

• SchaduwplaatsenAanwezig