Camping Am Liblarer See

12 reviews over Camping Am Liblarer See in het Nederlands

Bar- en barslecht

Claudio Blok
4-8-2018

We wilde een overnachting doen onderweg naar Italie, konden niet via website of telefoon reserveren. Dus toch maar gewoon heenrijden. Oude vrouw van de receptie (eigenaar) was een zeer onvriendelijke en zelfs beledigende vrouw. Wat we wel niet dachten...een plaats voor een nacht, ze wilde liever de plaats verhuren voor langere tijd. Kortaf vertelde ze dat het nu wel een keer kon, als we er maar geen gewoonte van maken. Camping is op zich proper, maar wel sterk verouderd. Voor ALLES moet je betalen. 1 euro voor douche, 0,10 euro voor gewoon warm water. Dit is een camping vol met vaste gasten uit de lagere sociale klasse welke de sfeer op de camping bepalen. Tot diep in de nacht bij verschillende caravans harde muziek, geschreeuw en asociaal hard lachende mensen. (En bijbehorende kleine keffertjes). Er wordt niets aan gedaan, het kan allemaal gewoon. Bezoek aan het strand is een pijnlijke aangelegenheid, de stenen van het kiezelstrand halen je voeten open voordat je in het water bent. (Deze verkoeld wel de pijn). Personeel van restaurant was wel vriendelijk.

Verschrikkelijk

Eric
24-8-2016

Ontvangst was overweldigend nors en onbeschoft. De camping is niet bijzonder, geen campingwinkel wel een mooi meer erbij. Voor werkelijk alles moet extra betaald worden behalve voor het doorspoelen van het toilet. Na één nacht vertrokken. De eigenaresse had jaren geleden al met pensioen moeten gaan. Kortom een camping die we nooooooit meer zullen bezoeken.

Verschrikkelijk

Bais
19-8-2016

Bij aanmelden krijg je door een vrouw die zeer weinig zin heeft in haar werk een onduidelijk schreeuwverhaal dat alleen in het duits kan. Daarin legt ze je uit dat je eerst door het hek moet om daarna pas aan te melden. Groot hek bij de ingang die je ouderwets met een sleutel moet openen en ook zelf weer moet sluiten. Als je hem vergeet te sluiten krijg je van de zeer asociale en chagrijnige eigenaresse een schreeuwpreek.

Sanitair ziet er goed uit, maar is net een casino. Overal moet je voor betalen. Stroom ook per kWh.

Paspoort of ID kaart wordt ingenomen en krijg je pas weer terug als je vertrekt.

Alleen contant betalen en pas betalen op het exacte moment dat je vertrekt, dus niet zoals bij de meeste campings de dag van te voren.

Kortom, ga niet naar deze camping. Dat scheelt je een hoop frustraties en irritaties. De camping een paar kilometer verderop (Heider Bergsee) is veel vriendelijker en ook goedkoop.

Gereisd Met vrienden in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit weer sla deze camping over

harry S
3-7-2016

Vrienlijke dame eigenaar blaft je af al bij inschrijven waren er voor een nacht kleine plaats net genoeg voor de caravan tussen de heggen echt Duits douchen met muntjes warm water 10 cent stroom via de meter over al moet je voor betalen let op bij inschrijving mevrouw houd je paspoort vast bij uitschrijven wilden we eerst betalen en dan de caravan op halen werden we op een grof manier terug gestuurd om eerst de caravan op te halen.. voor ons een keer en nooit weer.. p.s de cijfer die wij haar geven staat er helaas niet bij..

Je voelt je niet welkom

Yvonne
10-8-2015

Bij aankomst aanbellen bij groot hek. De oudere dame asn de receptie is chagrijnig en ronduit onbeschoft! Stond echt op t punt een andere camping te zoeken. Door trek plekken er klein. Apart betalen voor al het water en stroom. Sanitair wel mooi, recentelijk vernieuwd. Camping zit aan groot meer waar ook de lokale bewoners tegen betaling gebruik van maken, dus veel onbekend volk over de camping. De vriendelijke blonde dame in het kleine simpele restaurantje maakte het nog een beetje goed. Eten redelijk en niet zo duur. Camping zelf ook niet duur, 4p,auto,caravan 25,-. Maar nooit meer!!!

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2015

Nooit meer dan maar langer rijden

hennie ten hoven
22-6-2015

Het lijkt net of je bij een gevangenis aankomt. Alles gesloten en ouderwets bellen aan de poort. Gelukkig konden wij onze Acsi camping kaart afgeven. Wij hadden echt niet onze ID kaarten er afgegeven! De oude "Dame" is ronduit vreselijk onbeschoft zowel bij ontvangst als wanneer je vertrekt. Jammer van deze camping.

Gereisd Met partner in juni 2015

Voor 1 nachtje

hanny
17-6-2014

Over de mevrouw bij de receptie is al veel gezegd maar je weet dan ook niet wat je overkomt; je bent geen gast maar een last, wat een sjacherijnige vrouw. Verder zijn de plaatsen inderdaad klein. Het meer maakt veel goed en de mevrouw in het (eenvoudige) restaurant is ook erg vriendelijk. Maar voor meer dan 1 nachtje is de camping niet geschikt.

Gereisd Met partner in Sun Jun 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mooie plek

mobilette
10-6-2014

camping aan liblarer see is een mooie camping met afgebakende plaatsen,goed restaurantje,en goed sanitair als alles werkt.

Gereisd Met partner in mei 2014

Beter nog even verder kijken

Koos van Wees
22-7-2012

Werkelijk nog nooit zo honds behandeld als op deze camping. Eigenaresse kan het niet aan of is chagrijnig geboren. Snauwt en grauwt en behandelt volwassen mensen als kleine kinderen. Camping ligt niet ver van Phantasialand. Camping zelf kent kleine doortrekplaatsen, met schoon maar vooroorlogs sanitair. Voor elke liter warm water staat een geldbedrag. Eetgelegenheid is gezellig maar er wordt vrolijk gerookt. Eten matig.

Gereisd Met partner in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

goede camping voor 1 nacht op doorreis

ineke
11-9-2011

Prima camping voor als je op doorreis bent, inderdaad is de dame achter de receptie niet echt vriendelijk te noemen, ze verteld je niets en reageert zeer verbolgen als je iets vraagt. Als je weer vertrekt lijkt ze een stuk vriendelijker. Je moet je melden via een oude telefoon buiten de poort en dan mag je naar binnen. Toiletgebouwen zijn erg mooi, ze zijn vrij nieuw, de douches werken op douchemunten die het niet altijd evengoed doen. Wij zijn op de heen en terugreis op deze camping geweest en vonden het eigenlijk verder prima.

Gereisd Met partner in Sat Sep 10 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Am Liblarer See in Liblar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Am Liblarer See zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.