Hotel Lindner Hotel BayArenasterstersterster

8.6Fantastisch

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Leverkusen

8.6Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Lindner Hotel BayArena voor je op een rij gezet:

• Sauna
Tonen op kaart

210 reviews over Hotel Lindner Hotel BayArena

• 8Miranda25-08-2016

Prima hotel voor overnachting en ontbijt

Modern hotel, tegen het stadion aangebouwd. Je kan niet in het stadion kijken, maar het thema is wel voetbal in de inrichting van bar en restaurant. De kamers zijn netjes, en de climate control werkte voor ons goed. Het ontbijtbuffet is heel uitgebreid en wordt goed aangevuld. De menukaart voor diner is niet uitgebreid, maar het eten is goed. Parkeren kost volgens informatie bij inrijden 20 euro per dag/nacht, maar wij hebben bij een verblijf van 2 nachten maar 1 keer 20 euro hoeven afrekenen. Er is geen terras, en het hotel ligt aan een drukke weg, dus geen hotel om gezellig een dagje te vertoeven. Het is wel een prima uitvalsbasis voor uitstapjes naar Keulen, Dusseldorf, Phantasialand of Movieworld.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 7angelique14-08-2016

goed voor kort verblijf

Netjes en schoon hotel. Ligt vlak naast een drukke weg, maar achter het hotel ligt een mooi park om te wandelen. Je kunt met de voet naar het centrum, ongeveer 20 min. lopen. Parkeer kosten zijn belachelijk duur 20 euro per dag! Echt min punt was het fiets verhuur. Dit is gratis...er zijn dan ook maar 3 fietsen, waarvan 1 het slot niet werkte en de ander had een platte band......jammer. Ontbijt is uitstekend. Goed hotel voor kort verblijf.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 9Nick18-12-2015

Mooi hotel , verschikkelijke ligging

Het hotel is mooi en oogt heel modern. De over eerder gesproken temperatuur op de kamer is verholpen met een climate (cv) systeem met airco.

Houd rekening met dat het hotel aan een stadion zit , ligt langs de autobahn en mijn grootste ergenis het Schmidt stadion. Voor iemand die hoog gevoelig voor geluid is kan dit hotel beter overgeslagen worden. Wij hebben bewust gekozen voor de dagen dat bayern niet voetbalt, maar nu worden er twee avonden savonds laat concerten afgespeeld 50 meter van onze kamer.

Met als opmerking 'a quit room please' zitten wij alsnog ij de kamer boven de ingang , naast de lift en de bar op de eerste etage. De receptie regelt niks (zoals een kamer achterin of hoger gelegen ) maar beweerd dat het vol geboekt is. Ons weekend rust is bij deze verknald !

Gereisd met partner in december 2015

• 8Pien14-01-2015

Prima hotel

Bijzonder hotel, ontbijt was prima, maar de kamers vonden wij erg warm 's nachts. We hebben alles geprobeerd, maar het lukte niet om de kamer koeler te krijgen. Je kunt verderop gratis parkeren, na het hotel eerste straat links.

Gereisd met partner in december 2013

• 9bernadetheezen07-12-2014

super goed

1 nachtje verbleven, 15 min lopen naar station, vandaar 15 min rijden met de trein naar midden in het centrum van Keulen ( 4 pers. 13.50 euro retour) ontbijt geweldig kamer keurig netjes. goede bedden. ( kleinigheidje de kamertemp was te warm vooral in de nacht.) Bij terugkomst bar open tot 1 uur voor een afzakkertje We hebben een leuk weekeind gehad.Bedankt we komen hier zeker terug

Gereisd met vrienden in december 2014

• 8van der noordaa03-05-2014

Aanrader

Als je een goed hotel zoekt een leuke stedentrip naar keulen. Net buiten keulen, maar je bent er zo

Gereisd met partner in december 2013

• 8Dennis22-04-2014

Nieuw hotel

Omdat wij dit hotel geselecteerd hadden van een cadeau kaart, hebben wij dus niets betaald. Het hotel is goed gelegen voor een bezoek aan Keulen (20 minuten rijden) of Düsseldorf. Een mooi en vrij nieuw hotel met eenvoudige en zeer schone kamers. Gelegen in het stadion van Bayern 04. Jammer dat we het stadion zelf niet konden bekijken.

Gereisd met partner in april 2014

• 7roelonline06-09-2013

Redelijk hotel

Hotel was netjes en verzorgd, vriendelijke personeel. Het ontbijt was goed. Met onze aanbieding konden we gratis parkeren (anders 20 euro per dag!). Helaas wel wat minpunten: - Kamer had 2 losse bedden die niet tegen elkaar kunnen. - wifi tegen ruime betaling (tegenwoordig zie je dit heel vaak gratis bij andere hotels) - TV geen Nederlandse zenders - De snelweg hoor je goed.

Gereisd met partner in september 2013

• 9Danny 20-05-2012

Prijs/kwaliteit zeker de moeite waard

BayArena hotel is een recent hotel, in het stadion van Bayer Leverkusen. De kamers zijn ruim en netjes, badkamer is compleet. Bedden zijn goed. TV en telefoon zijn op de kamer aanwezig, internet tegen betaling (3 Euro/u - 9.95 Euro/dag). Kluis en ijskast zijn voorzien. Ontbijt was uitgebreid en verzorgd. Alles in het hotel is kraaknet. Sauna was goed, maar wat warm voor beginnende saunaganger (badjas en slippers ter beschikking aan receptie - gewoon vragen).

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

• 8mennokarsenbarg04-01-2012

Heel mooi (zaken)hotel

Van binnen een heel mooi en ruim zakenhotel in het voetbalstadion van Bayer Leverkusen. Voornamelijk een zakenhotel want toen wij er vlak voor Kerst verbleven, waren en bijna geen gasten. Wel prima service en nette kamers. Enige minpunt van de kamer was dat je de temperatuur niet onder de 22 graden kunt regelen. Dit was erg vervelend in de nacht.

Ontbijt was prima in orde. De plek is niet veel, direct aan de snelweg. Maar toch ook weer bijzonder omdat je haast in het stadion slaapt. Wij hebben het als uitvalsbasis voor een bezoek aan Keulen gebruikt (15 minuten rijden) en daarvoor was het uitstekend geschikt.

Gereisd met partner in december 2011

2 tips over Hotel Lindner Hotel BayArena

• van der noordaa, 03-05-2014

Parkeer niet bij het hotel, maar aan andere kant achter het handbal stadion is het een stuk goedkoper

• Danny , 20-05-2012

Parking 20 euro/dag is prijzig, wij stonden aan de overzijde van het hotel, tegenover Mac Donald's. Was geen probleem. Het hotel is ideaal voor uitstapjes naar Keulen, waar je op 15 min. bent.

1 vraag over Hotel Lindner Hotel BayArena

• sharmila, 02-08-2016

Faciliteit op de kamer

hebben ze ook koffie / thee apparaat en koelkast op de kamers?

Hotel Lindner Hotel BayArena info

• HuisdierenOp aanvraag
  • Minimale leeftijd gastenVanaf 18

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Duits, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kantoor service, Kluis, Krant, Post service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• BuitensportenHardlooppaden