Hotel Lindner Hotel BayArena

Hotel Lindner Hotel BayArena
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Lindner Hotel BayArena voor je op een rij gezet:

15 reviews over Hotel Lindner Hotel BayArena in het Nederlands

Prima hotel voor overnachting en ontbijt

Miranda
25-8-2016

Modern hotel, tegen het stadion aangebouwd. Je kan niet in het stadion kijken, maar het thema is wel voetbal in de inrichting van bar en restaurant.

De kamers zijn netjes, en de climate control werkte voor ons goed.

Het ontbijtbuffet is heel uitgebreid en wordt goed aangevuld. De menukaart voor diner is niet uitgebreid, maar het eten is goed.

Parkeren kost volgens informatie bij inrijden 20 euro per dag/nacht, maar wij hebben bij een verblijf van 2 nachten maar 1 keer 20 euro hoeven afrekenen.

Er is geen terras, en het hotel ligt aan een drukke weg, dus geen hotel om gezellig een dagje te vertoeven. Het is wel een prima uitvalsbasis voor uitstapjes naar Keulen, Dusseldorf, Phantasialand of Movieworld.

goed voor kort verblijf

angelique
14-8-2016

Netjes en schoon hotel. Ligt vlak naast een drukke weg, maar achter het hotel ligt een mooi park om te wandelen. Je kunt met de voet naar het centrum, ongeveer 20 min. lopen. Parkeer kosten zijn belachelijk duur 20 euro per dag! Echt min punt was het fiets verhuur. Dit is gratis...er zijn dan ook maar 3 fietsen, waarvan 1 het slot niet werkte en de ander had een platte band......jammer. Ontbijt is uitstekend. Goed hotel voor kort verblijf.

Mooi hotel , verschikkelijke ligging

Nick
18-12-2015

Het hotel is mooi en oogt heel modern.

De over eerder gesproken temperatuur op de kamer is verholpen met een climate (cv) systeem met airco.

Houd rekening met dat het hotel aan een stadion zit , ligt langs de autobahn en mijn grootste ergenis het Schmidt stadion. Voor iemand die hoog gevoelig voor geluid is kan dit hotel beter overgeslagen worden. Wij hebben bewust gekozen voor de dagen dat bayern niet voetbalt, maar nu worden er twee avonden savonds laat concerten afgespeeld 50 meter van onze kamer.

Met als opmerking 'a quit room please' zitten wij alsnog ij de kamer boven de ingang , naast de lift en de bar op de eerste etage. De receptie regelt niks (zoals een kamer achterin of hoger gelegen ) maar beweerd dat het vol geboekt is. Ons weekend rust is bij deze verknald !

Prima hotel

Pien
14-1-2015

Bijzonder hotel, ontbijt was prima, maar de kamers vonden wij erg warm 's nachts. We hebben alles geprobeerd, maar het lukte niet om de kamer koeler te krijgen. Je kunt verderop gratis parkeren, na het hotel eerste straat links.

super goed

bernadetheezen
7-12-2014

1 nachtje verbleven, 15 min lopen naar station, vandaar 15 min rijden met de trein naar midden in het centrum van Keulen ( 4 pers. 13.50 euro retour)

ontbijt geweldig kamer keurig netjes. goede bedden. ( kleinigheidje de kamertemp was te warm vooral in de nacht.) Bij terugkomst bar open tot 1 uur voor een afzakkertje

We hebben een leuk weekeind gehad.Bedankt we komen hier zeker terug

Aanrader

van der noordaa
3-5-2014

Als je een goed hotel zoekt een leuke stedentrip naar keulen. Net buiten keulen, maar je bent er zo

Nieuw hotel

Dennis
22-4-2014

Omdat wij dit hotel geselecteerd hadden van een cadeau kaart, hebben wij dus niets betaald. Het hotel is goed gelegen voor een bezoek aan Keulen (20 minuten rijden) of Düsseldorf. Een mooi en vrij nieuw hotel met eenvoudige en zeer schone kamers. Gelegen in het stadion van Bayern 04. Jammer dat we het stadion zelf niet konden bekijken.

Redelijk hotel

roelonline
6-9-2013

Hotel was netjes en verzorgd, vriendelijke personeel.

Het ontbijt was goed. Met onze aanbieding konden we gratis parkeren (anders 20 euro per dag!).

Helaas wel wat minpunten:

- Kamer had 2 losse bedden die niet tegen elkaar kunnen.

- wifi tegen ruime betaling (tegenwoordig zie je dit heel vaak gratis bij andere hotels)

- TV geen Nederlandse zenders

- De snelweg hoor je goed.

Prijs/kwaliteit zeker de moeite waard

Danny
20-5-2012

BayArena hotel is een recent hotel, in het stadion van Bayer Leverkusen. De kamers zijn ruim en netjes, badkamer is compleet. Bedden zijn goed. TV en telefoon zijn op de kamer aanwezig, internet tegen betaling (3 Euro/u - 9.95 Euro/dag). Kluis en ijskast zijn voorzien. Ontbijt was uitgebreid en verzorgd. Alles in het hotel is kraaknet. Sauna was goed, maar wat warm voor beginnende saunaganger (badjas en slippers ter beschikking aan receptie - gewoon vragen).

Heel mooi (zaken)hotel

mennokarsenbarg
4-1-2012

Van binnen een heel mooi en ruim zakenhotel in het voetbalstadion van Bayer Leverkusen. Voornamelijk een zakenhotel want toen wij er vlak voor Kerst verbleven, waren en bijna geen gasten. Wel prima service en nette kamers. Enige minpunt van de kamer was dat je de temperatuur niet onder de 22 graden kunt regelen. Dit was erg vervelend in de nacht.

Ontbijt was prima in orde. De plek is niet veel, direct aan de snelweg. Maar toch ook weer bijzonder omdat je haast in het stadion slaapt. Wij hebben het als uitvalsbasis voor een bezoek aan Keulen gebruikt (15 minuten rijden) en daarvoor was het uitstekend geschikt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lindner Hotel BayArena in Leverkusen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lindner Hotel BayArena zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lindner Hotel BayArena scoort een 8.56 uit 10 op basis van 210 reviews.