Sorteren

Reviews over Leverkusen

excellent voor shoppingtrip

lieve cardon
    9-10-2017

Leverkusen beschikt over een ruim winkelcentrum wat op 2 min. te voet ligt. Bezoek aan park met Japanse tuin en wandeling langs de Rijn is een leuk zen- en uitwaaitipje!

De kamer is voorzien van 2 ruime bedden wat voor moeder-dochtershoppingtrip ideaal is.

Er zijn 2 dubbele ramen voorzien wat het geluid van buitenaf bijna volledig afsluit. Het geluid van de gang en de lift is wel duidelijk hoorbaar. (groepen met bussen)

Het ontbijt is uitgebreid en verzorgd en kan tot 10.30 u.

Mooi zwembad met saunaruimte maar erg warme omgevingstemperatuur.

Gratis minibar stelt niet veel voor maar automaat met drank in de inkomhal.

Wij hadden een vip-arrangement; helaas beantwoordde de kamer niet aan de bijhorende foto's: geen tafeltje met 2 zitjes en een stoel aan de schrijfruimte maar slechts 1 stoel en geen zitjes. Geen make-upspiegel aanwezig.

De gordijnstoppen ontbreken op de roede zodat wij zelf de afhangende gordijnen en overgordijnen terug gehangen hebben met behulp van die ene stoel op de kamer. Van buitenaf was dit duidelijk te zien op verschillende kamers en dit oogt erg slordig. Bovendien geeft dit problemen met privacy en verduistering.

De badkamer is voorzien van ligbad met douchegordijn. Helaas is dit gordijn onderaan volledig zwart en rood van de schimmel. Dit is erg jammer!!! Voor enkele euro's is dit vernieuwd! Nog haren en pluizen aanwezig van vorige gasten.

Verouderde indruk!

Prima hotel voor overnachting en ontbijt

Miranda
    25-8-2016

Modern hotel, tegen het stadion aangebouwd. Je kan niet in het stadion kijken, maar het thema is wel voetbal in de inrichting van bar en restaurant.

De kamers zijn netjes, en de climate control werkte voor ons goed.

Het ontbijtbuffet is heel uitgebreid en wordt goed aangevuld. De menukaart voor diner is niet uitgebreid, maar het eten is goed.

Parkeren kost volgens informatie bij inrijden 20 euro per dag/nacht, maar wij hebben bij een verblijf van 2 nachten maar 1 keer 20 euro hoeven afrekenen.

Er is geen terras, en het hotel ligt aan een drukke weg, dus geen hotel om gezellig een dagje te vertoeven. Het is wel een prima uitvalsbasis voor uitstapjes naar Keulen, Dusseldorf, Phantasialand of Movieworld.

goed voor kort verblijf

angelique
    14-8-2016

Netjes en schoon hotel. Ligt vlak naast een drukke weg, maar achter het hotel ligt een mooi park om te wandelen. Je kunt met de voet naar het centrum, ongeveer 20 min. lopen. Parkeer kosten zijn belachelijk duur 20 euro per dag! Echt min punt was het fiets verhuur. Dit is gratis...er zijn dan ook maar 3 fietsen, waarvan 1 het slot niet werkte en de ander had een platte band......jammer. Ontbijt is uitstekend. Goed hotel voor kort verblijf.

Mooi hotel , verschikkelijke ligging

Nick
    18-12-2015

Het hotel is mooi en oogt heel modern.

De over eerder gesproken temperatuur op de kamer is verholpen met een climate (cv) systeem met airco.

Houd rekening met dat het hotel aan een stadion zit , ligt langs de autobahn en mijn grootste ergenis het Schmidt stadion. Voor iemand die hoog gevoelig voor geluid is kan dit hotel beter overgeslagen worden. Wij hebben bewust gekozen voor de dagen dat bayern niet voetbalt, maar nu worden er twee avonden savonds laat concerten afgespeeld 50 meter van onze kamer.

Met als opmerking 'a quit room please' zitten wij alsnog ij de kamer boven de ingang , naast de lift en de bar op de eerste etage. De receptie regelt niks (zoals een kamer achterin of hoger gelegen ) maar beweerd dat het vol geboekt is. Ons weekend rust is bij deze verknald !

Prima hotel

Pien
    14-1-2015

Bijzonder hotel, ontbijt was prima, maar de kamers vonden wij erg warm 's nachts. We hebben alles geprobeerd, maar het lukte niet om de kamer koeler te krijgen. Je kunt verderop gratis parkeren, na het hotel eerste straat links.

Leverkusen scoort een 6,1 uit 10, op basis van 7 reviews