Hotel Landhotel Laarmann

6.6Voldoende

Hotel Info

• Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Landhotel Laarmann voor je op een rij gezet:

40 reviews over Hotel Landhotel Laarmann

• 8Bas&Tiny Vogel25-05-2019

Heel goed en dat voor die prijs

Een heel fijn. Hotel. Gast vrij heel schoon en goed eten en een heel goed ontbijt

• 8Scherpenisse12-05-2019

Wij zijn van 8-12 mei in dit hotel geweest. Het is echt een aanrader. Wij zijn dik tevreden met alles. Prijs en kwaliteit prima.

• 8Jordan24-03-2019

Prima hotel boven verwachting

Het hotel heeft ons aangenaam verrast, na een aantal mindere reviews gelezen te hebben hielden wij ons hart vast maar van deze negatieve ervaringen hebben wij niks gemerkt. Spotgoedkoop hebben wij er 2 nachten gezeten inclusief royaal en goed verzorgd ontbijt, en beide avonden een speciaal menu (hier helaas wel geen keuze voor andere gerechten tegen dezelfde prijs). We hadden een zeer ruime kamer met uitzicht op de bergen aan de achterkant. De kamers waren wat gedateerd maar dat is nou eenmaal vaak in Duitsland. Aan hygiëne niks op te merken. Gastvrijheid van de gastvrouw en de bediening was niks op aan te merken. Correct en vriendelijk. Kortom, een ideale uitvalsbasis om de omgeving te verkennen.

• 8Danny Zandgrond09-03-2019

Uitstekend

Goede prijs prestatie verhouding. Eigenlijk niets om over te klagen

• 4Frans06-03-2019

Nooit meer

Het was een goedkope aanbieding en dat was te merken , onvriendelijke eigenares en het diner was gewoon slecht , Duitsland onwaardig , het ontbijt was wel goed , honden toegestaan ook in de eetzaal ??? Volgende keer iets meer betalen

• 2018
    9gdj roelofs18-10-2018

hotel is voor de kwaliteit prijsstelling aan te ra

klein mooi hotel, kamers aan voorzijde wel gelegen aan een drukke Bundes strasse. Hadden zelf een ruime kamer met balkon aan de achterzijde(zonzijde). Ruim ontbijt en eenvoudig maar smakelijk drie gangen diner. Waren hier twee nachten op basis van half pension. nette ruime kamers.otel geboekt op terugreis van Bayerische wald naar Twente.

• 2Flor05-09-2018

Slechste hotel waar ik ooit gelogeerd heb.

Ontbijt niet slecht, als je tijdig daar was. Aanvullen van het buffet te laat. Avondeten heel pover, slechtste wat ik ooit gegeten heb. Buitenlandse gastvrouw niet geschikt voor die taak. Kamer basic, slechte matras en kopkussen. Wegens drukke weg was het niet mogelijk om te slapen met open venster.

• 5joke27-07-2018

Nooit meer

Bij aankomst ontvangen door een uiterst onvriendelijke eigenaresse, wij vroegen of wij onze e-bikes onder een afdak konden zetten en dat kon niet. Wij hadden geluk dat onze kamer aan de achterkant lag dus bijna geen last van het verkeer maar onze kamer werd slecht schoongemaakt, van een stofdoek hebben ze nog nooit gehoord, laat staan van stofzuigen. Over het eten zijn wij heel kort: het was slecht, en eentonig. Het ontbijt was goed, broodjes vers en goed beleg. Tipje: wat zou het niet fijn zijn om s’morgens een eitje te eten die iets harder zou zijn dan alleen maar eitjes die net 2 minuten waren gekookt , een gebakken eitje zou ook heerlijk zijn maar nee niets van dat. Dat honden in hotel is prima, niet in restaurant ook oké maar dan dat geblaf als de gasten dan gaan dineren, hond alleen op kamer. Wij gaan beslist nog wel eens naar het Sauerland want het is daar prachtig maar beslist nooit meer naar dit hotel.

• 4rien30-06-2018

nooit meer, zonde van het geld.

ligging een 1. pal aan de autoweg. dus ramen dicht ivm diesellucht vrachtwagens. slapen met het raam en de deur dicht. geen katoenen lakens op de bedden. kamers in twee woorden : ouwe meuk. hygiene redelijk: spinnenwebben in badkamer. avond eten matig: over het algemeen te zout. ontbijt goed maar weinig aanbod. eigenaar zeer milieubewust: sigarettenpeuken , bierviltjes en plastic handschoentjes worden door hem in aangrenzend beekje gegooid. gastvrouw niet klantvriendelijk, overig personeel correct. Nooit meer hotel laarmann voor ons.

• 8A.30-06-2018

Goed, kan er leuk wandelen. Weinig terrassen.

Een goed hotel, wat oubollig maar daar moet je doorheen kijken. Eten was eenvoudig maar goed, ontbijt lekker met een heerlijk eitje en duitse leverworst! Bediening was snel en goed! Drinken per dag afrekenen ging vlot en leverde geen verrassingen aan het eindafrekening! Jammer was de drukke B-weg die ervoor langs ging.

2 tips over Hotel Landhotel Laarmann

• Jeannine Van Immerseel, 11-09-2012

Vraag kamers aan de achterzijde, dan heb je geen last van het verkeer. In het weekend trouwens ook niet.

• Wies Griek, 03-01-2015

Ga als je wilt skieen of wandelen eens naar Neu Astenberg, niet zo druk als Winterberg. Daarbij kun je super wandelen op Hohe Bracht, zijn allemaal langlauf pistes, maar super wandelingen gemaakt door de bos

0 vragen over Hotel Landhotel Laarmann

• Gratis wifiOp de kamer