Hotel Haus Buckmann

31 reviews over Hotel Haus Buckmann in het Nederlands

Nooit meer

Inge
2-3-2015

Donker, gedateerd, zeer onvriendelijke eigenaresse, geen Wifi. Handdoeken onfris. Zelfs een dag (waar wel voor betaald was) weg gegaan! Kortom: ga hier niet naar toe!!!!!!!

Gereisd Met partner in februari 2015

Goede prijs kwaliteitverhouding

Rita
19-9-2014

Gezellige grote kamer, schoon wel wat gedateerd maar ook wel knus. Heerlijk voor op het terras kunnen zitten.Prachtige omgeving, mooie fiets/wandel routes in de buurt. Super vriendelijk personeel. Bij het ontbijt was er genoeg te kiezen en als het op was wat je wilde kon je vragen en werd voor je gehaald!! Avond eten was ook erg lekker voor een drie sterren restaurant!! Kortom voor herhaling vatbaar!! Mensen die niet goed ter been zijn doen er wel goed aan dit aan te geven. Wifi ontvangst was niet overal optimaal maar deed het wel, zelfs drie hoog op de zolderkamer waar wij sliepen!

Gereisd Met partner in september 2014

Nooit weer

Velde
11-9-2014

6 nachten geweest, achterhaalde en versleten meubels, gaten in het bedlinnen en handdoeken. Lompe eigenaar, het was koud in het hele hotel op de vraag of de verwarming aan mocht zei de eigenaar dat het zomer was de verwarming deed hij niet aan. (13 graden buiten). Bedden veel te klein, tv hing nog aan een kabel scheef werd niets aan gedaan. Brandveiligheid (preventieve) was onder de maat (vluchtweg door de voorraadkast van de schoonmaak) etc. Ontbijt werd niet aangevuld te laat aan ontbijt jammer op=op. Kwaliteit van het dinner prima maar ik zelf ben geen grote eter maar het was te weinig. Prijzen van de drankjes is veel te hoog. De hele logeerpartij is ON-duits. Verder een dood dorp. Personeel was aardig. Geboekt via touroperator had hier veel meer van verwacht.

Gereisd Met partner in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Buckmann voor je op een rij gezet:

Hotel Haus Buckmann goed hotel voor die prijs.

henk_74
13-6-2014

Hotel Haus Buckmann is gewoon een goed hotel voor die prijs. Er zijn wat minpuntjes. De eigenaar zou alleen de keuken moeten doen en niet de receptie. Zijn vrouw is een goede gastvrouw. Restaurant heeft een gezellige inrichting, het eten is zeer goed. Het personeel is zeer vriendelijk. Het hotel heeft het moeilijk in een dorp waar absoluut niets te beleven is. De omgeving is prachtig en heeft veel wandelroutes.

Gereisd Met partner in Sat Mar 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Eerde Gasthaus dan Hotel

Ans
23-4-2014

rustieke accomodatie, niet toegangelijk voor minder valide, Om de prijzen van kamers betaalbaar te houden, ligt er een schrijven op de kamers, dat ze het ontbijbuffet hebben geminimaliseerd, ( veel Lidl) producten, ( staat er ook de verpakking), wordt minimaal aangevuld, de minibars, ( zoals vermeld op internet) hebben verwijderd, geen mini's douche/ artikelen meer hebben, ( kan je kopen bij receptie), ook geen 24 uur sercvice zoals vermeld op internet, kamers wel schoon, matrassen heel hard,, avondeten perfect, en de dames die je bedienen, beleefd en vriendelijk. alles contant betalen, ( op internet staat mogelijkheid met card, maar is niet zo) dus: gegevens op internet moeten echt geupdate worden

Gereisd Met partner in april 2014

Nooit meer

J Mastenbroek
25-3-2014

3 dagen overnacht en 3 dagen niet kunnen douchen, lijkt op Fawlty towers!

Bij aankomst een norse kok/eigenaar die je niet begroeten en je aankijkt wat kom je doen en zegt vervolgens: haben sie die gutschein!..Na te hebben aangegeven slecht mobiel te zijn, ondanks lage bezetting in hotel,een kamer op derde etage te zijn toegewezen,( 3 trappen hoog)een gedateerde kamer ( wel schoon) met in badkamer een douchebak met instap van 50cm hoog! te kleine bedden en geen wifi bereik op kamer! Na 1e dag extra kussen gevraagd en klein trapje voor de douchebak in te komen,nooit gehad. Jammer van onbehouwen gedrag van eigenaar het personeel was uiterst vriendelijk. Prijzen van drank en eten zijn veel te hoog, voor ons nooit meer Buckmann!

Gereisd Met partner in maart 2014

Heerlijk hotel voor weinig geld

R. Breedijk
17-10-2013

Geboekt via veiling voor een zeer voordelige prijs. Echt een Duits hotel, veel eiken etc. Super gezellig. Zeer vriendelijk personeel. Mooie, schone en ruime kamer op de 3e verdieping. Ontbijt: prima! Genoeg keuze. Warme, harde broodjes, bruin brood etc. Sappen, koffie, thee, melk, div. kaas- en vleessoorten. Diners: heerlijk!!! Heel divers. elke dag goed en gevarieerd saladebuffet en heerlijk gebraden vlees. super kok!!! Minpuntjes: geen lift en 's avonds om 22.00 uur werd het restaurant gesloten. Wij hebben meteen weer geboekt voor volgend jaar!!! voor zo weinig geld krijg je bijzonder veel!!!! En de omgeving is ook heel moo1!!!

Gereisd Anders in oktober 2013

fantastisch

de jong
21-7-2013

wij waren hier voor de 5e keer. Het hotel ligt in een stil dorpje waar niets te beleven is maar in de omgeving is veel te doen en kun je genieten van de prachtige natuur. Het echtpaar is heel vriendelijk, evenals het personeel. De eigenaar kookt zelf en het eten is formidabel! Het is een stille aardige man maar zijn vrouw kan kletsen voor 2 en geeft goede tips om in de omgeving te doen. waarschijnlijk gaan we volgend jaar weer!

Gereisd Met partner in juli 2013

Hotel met 2 gezichten

Aart/Ria
23-6-2013

Dit hotel is een prima accomodatie, alleen jammer dat er niet veel mee gebeurd. Kamers prima, ontbijt is eenvoudig maar goed en het diner uitstekend zelfs. En prachtige natuur in de omgeving, om heerlijk te wandelen. Maar daar houdt het ook wel op. Het lijkt wel of de gasten niet echt gewaardeerd worden. Bij aankomst op de kamer werden wij getracteerd op een rood A4-tje, waarin werd gedreigd met een "boete" van 50 euro, als er koffie of iets dergelijks op de kamer gemaakt en genuttigd zou worden. je voelt je dan echt welkom. Hier staat tegenover, dat na het ontbijt tot ongeveer 16.30 uur, niets te krijgen is in het hotel. ook in de directe omgeving is nagenoeg niets te krijgen. Er is 1 klein bakkertje, die e.e.a. verkoopt, maar officieel mag dit binnen het hotel niet gebruikt worden. Over de eigenaar is al genoeg gezegd, in eerdere beoordelingen, dat klopt dus. Het overige personeel doet z'n best maar ......

Gereisd Met partner in juni 2013

stugge eigenaar, valt niet mee te praten

Dick Borst
28-1-2013

Oedingen is geen wijk van Lennestadt, maar een gehucht op 10 km afstand. Na het ontbijt is het hotel gesloten en pas tegen dinertijd weer open, onze vraag voor een kopje koffie overdag werd stug afgewezen. Eigenaar komt zijn afspraken niet na, en kwam zeer nurks en beledigend over. Sloeg met handen op zijn desk en kijkt je nors en agressief aan. Bediening meisjes prima en met interesse.

Gereisd Met partner in Sun Jan 20 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Haus Buckmann in Lennestadt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Haus Buckmann zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.