Hotel Gödeke

40 reviews over Hotel Gödeke

• 2017
    9Liesette08-08-2017

Heerlijke tijd gehad

Eind juli zijn we hier 5 nachten geweest. We werden gastvrij ontvangen en hadden een ruime kamer met balkon. Heerlijk om 's ochtends en 's avonds hier nog even te zitten en naar de koeien te kijken. Alle dagen hebben we heerlijk gegeten waarbij er een keuze was uit 3 menu's (vlees, vis, vegetarisch).

's Avonds nog gezellig wat drinken aan de bar, waarbij we veel gepraat hebben over muziek en muziekstijlen. Onze gastheer bleek tevens een muziekencyclopedie te zijn.

Jammer dat het zo snel voorbij was.

• 10R.K.30-05-2017

Fantastisch!!!!!

Heerlijk ontbijt, gezellige bar. Vanuit het hotel kan je prachtige wandelingen maken. Gezellig personeel. Avondeten heerlijk! We komen hier gegarandeerd weer. Voor deze prijs heb ik echt geen opmerkingen!

• Oude reviews

5Ann01-08-2016

Een bejaard hotel

De ligging van het hotel is gunstig als je van mooie natuur houdt. Het hotel vind ik eigenlijk niet meer van deze tijd. Het is overgedateerd, de vloeren zijn vies, vol vlekken. De gang stinkt naar vet uit de keuken. En wat ik echt niet te verteren vindt, is het bed waar ik niet in kon slapen omdat de veren door mijn rug kwamen en vreselijk kraakte. Goede nachtrust is funest voor het een uitgeruste vakantie.

• 9Greta Schaafsma06-03-2016

Rust en ruime kamer in Sauerland

Heerlijke broodjes en lekker gekookt eitje bij ontbijt, aardige eigenaars. Gunstig 3-gangenmenu, met elke dag soep. Verder de ene dag zigeunerschnitzel met sla en patat, de tweede dag kipschnitzel met kerriesaus, salade en aardappelkroketjes. Als toetje de ene dag vruchtjes en de andere dag taart. Sneeuw begin maart was een kadootje, daarom ook nog even naar Winterberg geweest, 38 km van het hotel. Bij het wandelen vlakbij het hotel aan het eind van de middag hertje gezien. Mooie, vernieuwde kamer met zitje. Geen koelkastje of koffiefaciliteit. Absoluut waar voor je geld!!!

• 10Isabelle23-10-2015

Duitse gezelligheid!

Met zus en twee tieners, 2 nachten hier genoten. Duitse gezelligheid, ruime kamers, super bedden, goed volledig ontbijt, heerlijke Duitse keuken avond eten. Gewoon waar voor je geld! Zo hoort een hotel op het platteland van Duitsland te zijn.

Met oudere kinderen

• 8westerman16-09-2015

Leuk knus Hotel

Het is een klein fam hotel, erg gezellig en voor een paar dagen prima

• 9Leen15-09-2015

Gezellig en toplocatie!

Gezellig Duits hotel in't midden van de natuur!! Prachtige omgeving met wandelingen direct te vertrekken van aan het hotel ! Prima service in het hotel met lekker eten en heel propere kamers! Wij gaan nog eens terug!

Anders

• 10Ine15-08-2015

zalig lang weekendje tussenuit

de bedden zijn aan vervanging toe, maar prijs/kwaliteit is zeker goed. Heel ruime kamers met voldoende opbergruimte. Wij hadden twee kamers en een gezamenlijk terras hetgeen heel gemakkelijk was zodat we niet steeds door de gang naar elkaars kamers hoefden te gaan.

Het ontbijt is meer dan voldoende (verschillende soorten kaas, veel vleessoorten, eitje, yoghurt,...). Het avondeten bestaat uit een 3-gangenmenu met keuze van het hoofdmenu. Het is geen hoogstaande keuken, maar alles was echt lekker en voldoende.

prijs/kwaliteit scoort zeker 10/10. Voor het bedrag dat je betaalt, krijgt je heel ruime kamer, goed ontbijt en lekker avondmaal. Wij staan er nog steeds van versteld hoeveel je hier krijgt voor zo weinig geld. Chapeau!

Het hotel ligt heel afgelegen, maar daardoor midden in de mooie natuur die het Sauerland te bieden heeft. Wij hebben elke dag prachtige wandelingen gemaakt en dankzij het afgelegen aspect, kan je bij een avondwandeling genieten van de hertjes in volle natuur.

Anders

• 4Richard06-08-2015

Voedselvergiftiging en rugpijn

Het hotel is basic, niks mis mee. Kamers zijn erg verouderd maar is gezien de prijs acceptabel. De bedden zijn echt te oud en doorgelegen waardoor je midden in de nacht al rugklachten hebt. Het eten is echt niet ok: we hebben er allebei een flinke voedselvergiftiging aan over gehouden en zijn met serieuze klachten eerder dan gepland vertrokken. Het hotel ligt mooi maar wat afgelegen. Conclusie: de eigenaar doet z'n best maar kan het duidelijk niet bijbenen.

• 8camiel vandamme04-08-2015

om opnieuw te doen

Leuk hotel met zeer vriendelijk personeel, goed eten en proper en net. Verfraaingen zijn volop aan de hand. goede ligging voor wandelaars.

5 tips over Hotel Gödeke

• Fam. R. de Keijzer, 18-05-2013

Bezoek aan Panoramapark is aan te raden, zeker met kinderen.

• Marijke, 05-05-2012

Maak een ritje door het Sauerland, prachtige dorpjes met mooie vakwerkhuizen. Voor de wandelaars onder ons, er zijn heel veel geweldige wandelroutes waar alles perfect is aangegeven.

• j.hulshof10, 17-11-2011

de omgeving is wel heel mooi, vooral een rondvaart op de Biggesee is aan te raden, geen vertier voor s'avonds, het is dan pikkedonker dus ook een wandeling zit er niet in

3 vragen over Hotel Gödeke

• A.M.E Vliexs-Grijs, 10-07-2019

bezoek aan hotel Gödeke, booking no. 365412

Hoe laat kunnen we terecht op de kamer?

• Aad, 07-08-2011

Is er nog iets anders te doen dan wandelen?

Hallo, Wij zijn van plan om een 4-daags arrangement te boeken in dit hotel. Wij houden niet heel erg van wandelen/fietsen. Wat zijn er voor andere activiteiten te doen in de omgeving van het hotel Goedeke? met vriendelijke groeten, Aad en Marjo

Marijke, 05-05-2012

Hoi, wij zijn in april hier 4 dagen geweest. Als je niet van wandelen en fietsen houdt, is hier in de buurt niet veel te doen. Je kunt wel met de auto erop uit. Erg leuke dorpjes in de omgeving en een mooi slot! Helaas was deze op maandag niet open, dat was pech. Vraag aan eigenaar wat tips, hele aardige man!

• marlous, 01-02-2010

wintersport

hallo,

wie weet er of je in februari (we gaan de 14e) een beetje kunt langlaufen enzo in de omgeving van Lennestadt en dus Godeke?? Niet dat we echt op wintersport willen ofzo, maar ligt er een beetje sneeuw rond die perdiode?

Ik hoor graag van iedereen!

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)