Hotel Cordial

Laatste review

Prima.

Agnes Braakhuis,
14-11-2018

Hotel is prima. Goede bedden en ruime kamer. Geen last van trein of verkeer, sliepen wel ad achterkant. Eten/ontbijt prima met ruime keuze.

Mooie omgeving met veel uitgezette wandelingen. Lennerstadt is gezellig plaatsje met leuke winkels, heerlijke bakker in oud station. Wij hebben een heerlijk weekend gehad en komen zeker terug.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Sauna

68 reviews over Hotel Cordial in het Nederlands

Prima.

Agnes Braakhuis,
14-11-2018

familie hotel met goede service.

Ingrid,
22-10-2018

Hotel ligt aan het spoor en een doorgaande weg, dit geeft lawaaioverlast.

Niet 4 sterren waardig

Ingrid ,
6-10-2018

Mooie regio, leuk stadje met een aantal winkels. Het hotel ligt helaas naast een spoorlijn/bedrijventerrein en een drukke doorgaande weg: niet vermeld op de site en niet op foto's zichtbaar.

Het hotel beschikt niet over de faciliteiten van een 4-sterren hotel. Wel een ruime kamer, een prima bed en een föhn. Helaas op de begane grond veel overlast van weg/spoor, dus met ramen dicht slapen.

Kwaliteit van restaurant was wisselend, overwegend eenvoudig, zeker bij de maaltijden binnen het arrangement.

Het hotel wordt gerund door een echtpaar, mogelijk in het verleden bevlogen nu enigszins uitgeblust en niet meer in staat om vol energie met hun gasten bezig te zijn: om 20.00 uur was de keuken al schoongemaakt bij gebrek aan voldoende hotelgasten (6). Gasten van buiten konden een kopje koffie krijgen maar geen maaltijd meer bestellen

Achteraf: arrangement voor een 4 * hotel voor deze prijs was ook te mooi om waar te zijn!

Aanrader

Peter Willems,
19-9-2018

Leuk familiehotel. Eigenares mevrouw Marianne is een humorvolle vrouw die je leuke tips geeft waar je naar toe kunt gaan. Het ontbijt is uitgebreid en het diner wat door de man van haar wordt bereidt bestaat uit grote porties en die zijn lekker.

Onze kamer was groot met een lekker bed met een buro en zitbankje.

Ook de badkamer zag er netjes uit.

Minpunten hebben wij eigenlijk niet.

Een aanrader

Fam. Pepers,
27-8-2018

Knus, schoon en netjes ingericht hotel, gerund door een Duits echtpaar. Zij achter de balie, met goede tips voor uitstapjes, en hij verzorgde het ontbijt en was de kok. We hadden halfpension en het eten was lekker bereid en meer dan voldoende. De prijs/kwaliteit verhouding was goed.

Het hotel ligt aan de rand van het centrum, en dichtbij het station.

Lennestadt is niet zo groot maar heeft een gezellig winkelstraatje

Geweldig!

Aaltje,
14-7-2018

De eigenaren hebben zo'n hart voor hun zaak,dat maken wij zelden mee!

Heerlijk eten,schone kamer en leuke en mooie omgeving,echt een aanrader!!

Geweldig Hotel

Dhr. Holthausen,
23-5-2018

Heerlijk knus en klein Hotel dat wordt geleid door een Duits echtpaar. Zij achter de receptie en hij voor de rest. Schoonmaak en restaurant worden gedaan door kundig en vriendelijk personeel. Nette kamers met een prima uitrusting. Lekker rustig en goed eten daar. De mevrouw achter de receptie weet elke dag weer wat leuks dat je in de buurt kunt bezoeken. Ook het plaatsje Lennestadt is erg leuk en bij het station zit een Bakkerij waar je heerlijke taart etc. kunt eten. Erg genoten tijdens deze 4 daagse reis ( 3 nachten) en zeer aanbevelenswaardig gezien de prijs kwaliteitverhouding.

Prettig verblijf met prima keuken.

Wim Houkamp,
9-5-2018

Goed: kamer, diner, ontbijt en vriendelijkheid personeel.

Minder goed: geluidsoverlast door treinverkeer bij geopende ramen.

Fijne 4 daagse break in Sauerland

Kees van der Loo,
28-9-2017

Hotel was een oude maar mooie villa. Een heel netjes en mooi complex. Kamer en badkamer waren keurig ingericht en heel schoon.

Ontbijt was prima verzorgd. Een gekookt eitje, verschillende vleeswaren en kaas. Ook verschillende soorten fruit en zelfs een stuk meloen kon men er eten.

Het restaurant was tegenover het hotel op 25 meter gevestigd. Het voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht waren zeer smaakvol. Allerlei wijnen, bieren en sterkere dranken waren aanwezig en smaakvol

Gewoon heel goed!

Erick,
24-8-2017

Hotel Cordial is een prima hotel met een uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding. Vriendelijke en welwillende eigenaarsfamilie die alles doen om hun gasten het naar de zin te maken!

Mooie ruime kamers met dito badkamer.

Diner wat door de eigenaar/chef bereid wordt in het naastgelegen restaurant is voortreffelijk evenals het keurig verzorgde ontbijt in het hotel zelf.

Terugkomst waardig, een aanrader!

We hebben een aantal aanbieders voor Cordial voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cordial in Lennestadt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cordial zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.