Hotel Cordial

62 reviews over Hotel Cordial in het Nederlands

Geweldig Hotel

Dhr. Holthausen
23-5-2018

Heerlijk knus en klein Hotel dat wordt geleid door een Duits echtpaar. Zij achter de receptie en hij voor de rest. Schoonmaak en restaurant worden gedaan door kundig en vriendelijk personeel. Nette kamers met een prima uitrusting. Lekker rustig en goed eten daar. De mevrouw achter de receptie weet elke dag weer wat leuks dat je in de buurt kunt bezoeken. Ook het plaatsje Lennestadt is erg leuk en bij het station zit een Bakkerij waar je heerlijke taart etc. kunt eten. Erg genoten tijdens deze 4 daagse reis ( 3 nachten) en zeer aanbevelenswaardig gezien de prijs kwaliteitverhouding.

Prettig verblijf met prima keuken.

Wim Houkamp
9-5-2018

Goed: kamer, diner, ontbijt en vriendelijkheid personeel.

Minder goed: geluidsoverlast door treinverkeer bij geopende ramen.

Fijne 4 daagse break in Sauerland

Kees van der Loo
28-9-2017

Hotel was een oude maar mooie villa. Een heel netjes en mooi complex. Kamer en badkamer waren keurig ingericht en heel schoon.

Ontbijt was prima verzorgd. Een gekookt eitje, verschillende vleeswaren en kaas. Ook verschillende soorten fruit en zelfs een stuk meloen kon men er eten.

Het restaurant was tegenover het hotel op 25 meter gevestigd. Het voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht waren zeer smaakvol. Allerlei wijnen, bieren en sterkere dranken waren aanwezig en smaakvol

Gewoon heel goed!

Erick
24-8-2017

Hotel Cordial is een prima hotel met een uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding. Vriendelijke en welwillende eigenaarsfamilie die alles doen om hun gasten het naar de zin te maken!

Mooie ruime kamers met dito badkamer.

Diner wat door de eigenaar/chef bereid wordt in het naastgelegen restaurant is voortreffelijk evenals het keurig verzorgde ontbijt in het hotel zelf.

Terugkomst waardig, een aanrader!

Gewoon goed !

Pieter H van den Hoogen
23-8-2017

Kamers prima. Douche geweldig. TV met 60 zenders. Bedden ook top.

Chef und Cheffin lieve meedenkende mensen met veel gevoel voor service.

Ontbijt super goed.

Fijn voor een kort verblijf.

Eef Vrije
20-6-2017

Hotel ligt een een drukke weg en een spoorlijn. Dus slapen met open raam kan voor sommigen problematisch zijn.

Restaurant is niet in hotel, maar in een naastgelegen pand.

Voor als je ervan houdt: de hotelbar is niet te vinden.

super vakantie gehad boeken voor volgend jaar weer

ton van gestel en maria van gestel
25-5-2017

zeker fijne mensen die kei hard zijn best doen om mensen naar de zin te maken echt super dank je wel

Geweldig verblijf gehad in mooie omgeving.

Jos en Lieke
4-2-2017

Goede prijs kwaliteitverhouding. Zeer gastvrij!

Mooi hotel in Sauerland

Jana
7-1-2017

Het hotel heeft ruime kamers, de bedden zijn goed en het eten is prima, vooral het diner. Jammer dat het hotel aan een drukke weg ligt. Van de spoorlijn heb je niet veel last. De familie is behulpzaam met uitleg over uitstapjes in de omgeving

Oude reviews (archief)

nooit meer

Hans
17-9-2016

Htl is zeker geen 4 * waard, ontbijt is karig, ontbijt spullen staan s middags nog op aanrecht. potten jam staan open. broodjes ed. worden door bakker op n trap in open krat neergezet. kmr ligt aan drukke weg en spoorlijn. Er wordt heel slecht of niet gepoetst, veel spinnewebben in kmr, trappenhuis en ontbijt ruimte. kmr had maar 1 gordijn. Heb maar geen foto gemaakt van douchebak, brrrrr.

Alles moet gaan vlgs regiem van de familie, veel discussies onderling, waar klanten bij zijn.

Deze fam. heeft t gehad, kan t sturen niet meer aan ,zijn stil blijven staan, staan niet open voor suggesties.

We hebben een aantal aanbieders voor Cordial voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cordial in Lennestadt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cordial zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Cordial scoort een 8.52 uit 10 op basis van 64 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: