Hotel Cordialsterstersterster

Tonen op kaart

86 reviews over Hotel Cordial

• 7Maria van Erp-Schuurmans20-11-2019

nooit meer!

Je gaat terug in de tijd. De inrichting is erg gedateerd. De eigenaresse staat niet eens op als je aankomt, maar blijft achter de receptie zitten. Je krijgt een heleboel informatie over de omgeving van haar en dat is fijn. Het is erg goedkoop en dat merk je soms wel. De eerste keer dat we in het restaurant gingen eten was het erg lekker, maar de tweede keer moesten we heel erg lang wachten op het hoofdgerecht wat bestond uit aardappelkroketjes, varkensfilet in de jus met daarover peperkorrels gestrooid. Wat is hier moeilijk aan dat het zo lang moet duren!! We hebben zelf maar gevraagd of ze ons vergeten waren. Gasten die na ons kwamen en ook een arrangement hadden geboekt kregen eerder eten dan wij. Bovendien was het nagerecht precies hetzelfde als de eerste keer: coupe Danmark! Kamers waren wel ruim en schoon, bed en douche was goed. De uitbaters hebben het een beetje gehad en geen zin meer om te investeren en moderniseren.

Gereisd met vrienden in november 2019

• 5Inge14-08-2019

Nooit meer

2 dagen geweest Dag eerder terug omdat er voor ons niets te doen was. Ontbijt was goed. Diner niet Wachttijd restaurant veel te lang. Soms anderhalf uur wachten op je eten. Een typische familie die het hotel runt. Zij praat erg veel en ze zijn allemaal enorm traag. Slechte organisatie. Avonds kun je in hotel nergens meer even zitten. Na het eten is alles dicht en moet je naar je kamer want in het dorp is ook niks open. Kortom voor ons was het allemaal niks.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8A & M05-08-2019

Gewoon goed.

Goed, net hotel. Lekker eten, nette kamers. Leuk om een paar dagen de omgeving te verkennen. Aanrader voor een betaalbare prijs!

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 9Jan Assink15-07-2019

hotel Cordial is absoluut een “aanrader!”

We waren hier een midweek. Cordial is een fijn familiehotel met vriendelijke en gastvrije eigenaren. Mevrouw gaf enthousiast informatie over voorzieningen in de omgeving. De kamer was schoon en de bedden goed! Ook de badkamer was hygiënisch schoon. ,s Morgens was er een goed!ontbijt en de diners waren meer dan voldoende en héérlijk! Door de “ heer des huizes “ klaargemaakt. Héérlijk! Kortom: we hebben hier genoten.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Johan en Annie Lensink11-07-2019

Heel fijn hotel, fijne bedden, gemoedelijk, hulpvaardig, vriendelijke eigenaren en zeer gastvrij. Zeker een aanrader om weer terug te komen!

Gereisd met partner in juli 2019

• 8L. G. van den Eijnde25-06-2019

Een aanrader voor jong en oud !

Vriendelijke ontvangst, goede verzorging, gastvrij en waar nodig goede informatie over voorzieningen in de omgeving,

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Jos19-06-2019

Prima adres voor korte vakantie.

Vriendelijke eigenaren. De eigenares voorziet je van veel en goede informatie. Kamers zijn goed en heel schoon. Maaltijden zijn goed. Prijs - kwaliteit verhouding uitstekend. Gunstig gelegen. Mooie omgeving om te wandelen.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Ruud Versfeld01-06-2019

Fantastisch goed

5 dagen bij hotel Cordial geweest en als zeer prettig ervaren. Personeel zeer vriendelijk. Kamers ruim en schoon met goede bedden. Ontbijt compleet. Diner ruim en zeer goed. Geen negatieve dingen op te merken

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 10Tea en Henk Schouwink28-05-2019

Gastvrij, behulpzaam, schoon en centraal gelegen.

Niets op aan te merken. Goed ontbijt buffet, ruime en schone kamers. We hebben er niet gedineerd.

Gereisd met partner in mei 2019

• 7marjolein28-04-2019

aanrader

prima verblijf mooie ruime kamer . Ontbijt goed . leuke omgeving met veel mogelijkheden (Skihutte Schanze) s nachts nog wel treinverkeer bij het nabij gelegen station

Gereisd met partner in april 2019

18 tips over Hotel Cordial

• elzi, 27-06-2014

De eigenaresse vertelt je iedere dag waar je eventueel naar toe kunt gaan en wat mooi is in de omgeving.

• Schwartz F.J, 16-07-2014

Verder kunnen we nog opmerken dat het hotel ook een eet gelegenheid heeft, dit is een restaurant wat los staat van het hotel. Het is absoluut geen straf om te kiezen voor volpension. De warme maaltijden zijn van uitstekende kwaliteit. Als hotel gast krijg je daar 10% korting en als je dan ook nog eens kiest voor een van de dag menu's dan is de prijs kwaliteit verhouding heel bijzonder, zeer betaalbaar. Het ontbijt buffet is uitstekend . Resumé Dit hotel is echt een aanrader...!!

• t. de mon, 18-07-2014

Bekijk de Bekende Duitse gastengalerij in het trappenhuis. Kom vooral langs als het Duitse voetbalelftal(WK) speelt. ;-) . Schwarzenberg mooi stadje op 20 km. En op de terugweg Keulen aandoen.

2 vragen over Hotel Cordial

• Arie Schoutsen, 13-11-2019

Avondbesteding

Kan je na het eten in het hotel nóg ergens een spelletje spelen en een biertje drinken wij gaan volgende week maar ik krijg er steeds minder zin in

• A en B, 28-12-2017

Nooit meer

23 dec. Aangekomen. Hotel blijkt dicht te zijn. Fout van reisbureau en of eigenaar. Na dik 400 km. Rijden, hadden we op z'n minst een excuus en een kop koffie verwacht. Niks van dit alles. Meneer had het druk met z'n eigen kerst, en bier. Gelukkig met behulp van reisbureau een ander hotel gekregen. Wij komen hier nooit meer terug. Onbeschofte ontvangst! Op zón moment maakt het even niet uit, waar de fout ligt. In het donker met je koffer op de stoep laten staan, is niet leuk!

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats