Camping Campingpark Lemgo

28 reviews over Camping Campingpark Lemgo in het Nederlands

Geweldig

Peters
9-7-2019

Wat een geweldige camping met super lieve mensen. Dieter en baerbel doen alles om de mensen naar hun zin te maken. Sanitair super schoon. Gezellige huiskamer. Mooi stad op loop afstand . Kortom wij komen zeker terug

Gereisd Met partner in juni 2019

Geweldig.

Martha Lammers
3-11-2018

Je word leuk onthaald .Bärbel is een zeer enhousiaste vrouw Camping keurig, Wifi perfekt. Toilet gebouwen goed onderhouden.

Camping om zeker nog naar terug te gaan.

Yvette
7-8-2018

Mooie rustige stadscamping. Vriendelijke beheerders, nog nooit zo vriendelijk ontvangen. Op de camping zijn ook een aantal vaste gast plaatsen. Wij kregen een kaartje van de beheerder met een telefoonnummer wat we bij eventuele calamiteiten dag en nacht konden bellen. Ruime plaatsen zowel zon als schaduw. Naastgelegen zwembad is met korting te gebruiken. Zeer schoon sanitair, voor de douche gebruik je een keyboard. Broodjes service. Wasmachine aanwezig. Gratis WiFi voor 1 apparaat. Stadje Lemgo is een soort van Anton Piek achtig plaatsje en lopend te bereiken. Hamelen ligt op 35 kilometer en ook mooi om te bezoeken. Niets op deze camping aan te merken.

Super

Jansen
6-8-2018

Geweldig wat een leuke camping met vriendelijke , hardwerkende mensen. Na 1 dag op camping teutoburgerwald in barntrup te hebben gestaan naar lemgo vertrokken. Wat een verschil. Hier wel Schoon sanitair, Dieter en baerbel zijn geweldig . Je kunt zo de stad in lopen en gezellig winkelen. Wij komen zeker terug

Gereisd Met partner in juli 2018

Super vakantie adres

Fam Frolichs
20-6-2018

Bijzonder fijne gastvrouw en gastheer , Bearbel en Dieter. Stonden op vriendelijke wijze klaar voor ons en zorgden voor een zeer prettig verblijf. Sanitair is prima op orde en de sta plaatsen zijn ruim en schaduwrijk. Stadje Lemgo is zeer sfeervol en gezellig ,op loopafstand van de camping. Ten zeerste aan te raden, wij gaan zeker terug :-)

Gereisd Met partner in juni 2018

Camping lemgo

Fam ritsema
29-4-2017

Dit jaar voor het eerst na de camping in lemgo geweest er zitten nieuwe beheerders op baerbel en Dieter Wat zijn dat lieve mensen! Super klantvriendelijk en ze doen er alles aan om je verblijf zo fijn mogelijk te maken Ben je een hamer of wat dan nodig geen probleem even vragen aan Dieter heeft hij het dan mag je het uiteraard even lenen

Het sanitair gebouw is super schoon en verwarmd Leuke huiskamer om in te zitten als het weer wat minder is mooie speeltuin voor de Kids en 5 min lopen en je staat midden in het dorpje lemgo Kortom een eigen het aanrader Wij komen hier zeker terug

Gereisd Met jonge kinderen in april 2017

Fantastische camping

Ermens
29-4-2017

Super mooie camping ligt midden in de stad. Veel jaren in barntup geweest niet te vergelijken met de klant vriendelijkheid hier op de camping. Hier is echt klant in koning. Dieter en baerbel doen er alles aan om het iedereen naar de zin te maken. Verse broodjes, mooie huiskamer en heel schoon sanitair. Er stonden verschillende bekenden van de camping in barntup dus het was gezellig. Wij komen zeker vaker terug

Gereisd Met oudere kinderen in april 2017

Leuke stadscamping in mooi stadje

Hans van Ginneken
22-5-2016

Ideale ligging aan stadje. Ruime plaatsen. Goed sanitair alleen niet verwarmd. Komen graag nog eens terug.

Gereisd Met partner in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuke camping

Fam. Dijkhuizen
24-10-2015

Wij hebben 1 week op deze camping gestaan. De vrouwelijke beheerder is zeer klantonvriendelijk en kan op bepaalde momenten zelfs op onbeschofte wijze naar haar gasten reageren. Nog nooit zijn wij op een dergelijke wijze op een camping benaderd. Vriendelijkheid en servicegerichtheid zijn begrippen die zij niet kent. De campingverlichting doet het niet en naar wij hebben begrepen dienen de gasten voor een zaklantaarn te zorgen. Het toiletgebouw is modern en wordt uitermate goed schoon gehouden; soms zelfs 3 keer per dag door Mike, die zijn gasten op een prima manier benadert. Afgezien van de beheerder is het verder goed toeven op deze camping, die in de bebouwde kom van het mooie stadje Lemgo is gelegen. Winkels en restaurants op loopafstand. Een aanrader is het Junckerhaus/ -museum.

leuke stadscamping

Annet
18-5-2015

vrije plek waar je de tent of caravan/camper neer mag zetten (geen afgebakende plekken) ruime plekken dus. keurig en vooral schoon sanitair. op loopafstand sta je in het gezellige centrum. aanrader!! leuke omgeving

Gereisd Met partner in mei 2015

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Campingpark Lemgo in Lemgo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Campingpark Lemgo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.