Hotel Landhotel Lohmann

Kleine hotelsWeer vandaag27°12°

We hebben een aantal aanbieders voor Landhotel Lohmann voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Landhotel Lohmann in het Nederlands

Oudbollig

André
20-1-2013

Zakelijk bezocht, oudbollig hotel in echt Duitse stijl,Ontvangst ging een beetje stug, De kamers oudbollig ingericht met twee eenspersoonsbedden aan elke kant van de kamer één, nadeel de gordijnen kunnen niet dicht probeer je dat wel dan trek je ze eraf. Het restaurant is ook oudbollig ingericht maar het eten is geweldig en de bediening doet erg hun best om de klant het naar hun zin te maken je voelt echt gast. Er is geen bar wat ik een groot nadeel vindt omdat er in de direct omgeving ook niets te doen is.

Gereisd Zakelijk in Sun Jan 13 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Op het terreinTerras
  • Overige servicesKrant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landhotel Lohmann in Langenfeld, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landhotel Lohmann zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.