Vakantiehuis Barkmann's Bauernhof

1 review over Vakantiehuis Barkmann's Bauernhof in het Nederlands

Zeer mooiappartement in boerderijgebouw uit 1754

richardvanderstraaten
28-5-2012

Wij huurden hier een 3 kamer appartemnet. In het appartement een aparte volledig ingerichte keuken, een grote woonkamer, 1 slaapkamer met 2 persoonsbed en grote kast en een slaapkamer met stapelbed. Mooie badkamer met toilet en douche. Dit is eigenlijk een volledig ingerichte woning die als appartement verhuurd wordt. Bij het appartement hoort nog een terras en een grasveld van ongeveer 50-75m2. Wij mochten de BBQ van de verhuurder lenen en kregen de kolen en aanmaakblokjes er bij. Omdat wij hier op de fiets kwamen werd direkt een schuur voor de fietsen beschikbaar gesteld. Voor een auto is er voldoende parkeerplek. Op het terrein verder nog een schommel en een glijbaan. Ook mochten we een skelter lenen.Verder in de boerderij nog een tweetal andere kamers die verhuurd worden en op het land nog een soort blokhut. De eigenaren hebben een boerenbedrijf met koeien en twee superlieve honden.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Apr 30 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Barkmann's Bauernhof in Ladbergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Barkmann's Bauernhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.