Vakantiehuis Magnolia

3 reviews over Vakantiehuis Magnolia in het Nederlands

Prima verblijf!

Margreet
25-9-2016

Het huis is heel ruim,modern en schoon met mooi meubilair.

Voor wandelaars is het een paradijs,zoveel goede bewegwijzerde wandelingen,we kwamen tijd tekort! En goed te lopen,al is het veel klimmen,maar wij zijn 65+ en het ging goed.

De tuin is netjes en lang,maar niet zoveel privacy omdat het langs een ( rustige) weg ligt,zou er niet in badpak gaan liggen.

Helaas geen zicht op de mooie bergen...een beetje misschien vanaf het balkon,maar daar hebben we niet gezeten,ligt ook aan de weg-kant.

Een geweldige vakantie plek

Janette van Viegen
20-7-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Super fijne week gehad. Huisje was perfect netjes en van alle gemakken voorzien.

Omgeving lekker rustig gelegen voor de kinderen speciale speelplek met speel toestellen op eigen terrein. Mooie omgeving om te wandelen/mountainbiken.

Echt om tot rust te komen

Mooie locatie en een compleet huis

Hesther
20-7-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij hadden heerlijk weer en konden lekker vanaf het terras uit een luie stoel genieten van de rustige, mooie omgeving.

Er zit een echt dorpsrestaurant op 3 minuten loopafstand waar wij voor leuk geld een goede maaltijd hebben gekregen.

Wat helemaal top is, is dat je in de eigen garage een wasmachine met droogtrommel hebt.

De slaapkamers zijn ruim opgezet en voldoende kastruimte aanwezig om je spullen fantsoenlijk op te bergen.

Wij waren van het wandelen, fietsroutes lopen ook langs het huis. En met bus ben je zo in Winterberg of Medebach. Dus ga je voor rust, ontspanning en de natuur, dan is het zeker aan te raden.

We hebben een aantal aanbieders voor Magnolia voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Magnolia in Küstelberg (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Magnolia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Magnolia scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.