Appartement Am Sonnenhangstersterster

8.8Fantastisch

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Küstelberg (Sauerland)

8.8Fantastisch

18 reviews over Appartement Am Sonnenhang

• 2017
    9Frieda25-11-2017

Mooie ligging

vriendelijke eigenaren, schoon en ruim. Parkeren voor de deur 100 meter naar de piste.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

• Oude reviews

10Mystery08-03-2016

Alles klopte!

De foto's, de tekst en de realiteit was in overeenstemming. Geen verassingen dus! De ontvangst was fantastisch. De gastvrouw, Linda, begroette ons heel hartelijk. We kregen een attentie en de formaliteiten werden afgehandeld. Het appartement is modern van inrichting en uitermate compleet. De afstand tot de Skiliftkarusell Winterberg is ongeveer 10 minuten rijden. De bakker zit om de hoek. In Medebach kun je heerlijk eten in het Brauhaus! De prijs/kwaliteit verhouding is zonder meer uitstekend te noemen. De kinderen uit ons gezelschap konden de aanwezige spelletjes spelen en de ook aanwezige kleurboeken bewerken. Een absolute aanrader!

Gereisd met vrienden in februari 2016

• 10Monica van Steijn28-02-2016

Zeer goed.

Heel schoon en genoeg ruimte. 10 minuten van de skipiste. Aardige eigenaar, heel leuk ingericht. Goede bedden, echt een aanrader!!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2016

• 9Ivan17-02-2016

Zeker voor herhaling vatbaar

Super vriendelijke ontvangt in het Nederlands, zeer propere woning, ruimte genoeg op alle gebied

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in februari 2016

• 8Tine Liefveld-Logman01-06-2015

geweldige plek

appartement Am Sonnenhang in Kustelberg is gezellig en modern voorzien van veel voorzieningen. Een zeer warme en vriendelijke ontvangst door gastvrouw Linda. Een goede uitvalbasis voor wandel /fietstochten en wintersport.(Winterberg en Willingen)

Gereisd met partner in mei 2015

• 10Thomas23-05-2015

Kleinschalig, gezellig appartementengebouw

De 5 appartementen in Küstelberg, Am Sonnenhang, liggen aan de rand van het bos en hebben een fijne "gemeenschappelijke" tuin. De Nederlandse beheerders, zorgen voor een vriendelijk en warm welkom en hebben veel tips voor uitstapjes in de omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2015

• 8zuchowski08-02-2015

geweldig appartement

Mooi en goed ingericht appartement met alle voorzieningen die een gezin met 4 kinderen nodig heeft.Wij hebben heerlijk gewandeld door de tiefsneeuw en geskied op de schlossberg. sleetje rijden kun je goed bij de altastenberg. Voor herhaling vatbaar.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2015

• 8E. Ruiter24-10-2014

ruim appartement met mooi uitzicht

Met 4 personen (2 volwassenen en 2 kleine kinderen) een heerlijk weekend genoten van de mooie omgeving in Sauerland. Het appartement heeft alle basisvoorzieningen en ziet er netjes en verzorgd uit. De locatie biedt verrassend veel wandelmogelijkheden. In de buurt zijn veel activiteiten en bezienswaardigheden. De beheerders van het appartement zijn vriendelijk en behulpzaam, en kunnen alles vertellen over de omgeving (en dat in het Nederlands :)

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2014

• 8helen12-03-2014

Goed, net appartement

net, schoon appartement en goede ligging t.o.v Winterberg. we hebben hier een paar heerlijke dagen gehad. Mooi uitzicht ,lekker vrij. je kunt er mooie wandelingen maken in de omgeving. op nog geen 2 min. lopen een bakker met elke dag heerlijk verse broodjes en lekkers. dit app. is zeker een aanrader !

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in maart 2014

• 9J.Post06-06-2013

Komen graag nog een keer terug!

Appartement is af: alle voorzieningen die je nodig hebt, zijn aanwezig. Schoon en netjes!! Heerlijke bedden! Ligt centraal. Mogelijkheden voor uitstapjes zijn er genoeg. Wij hebben ons beperkt tot wandelen, wandelen en nog eens wandelen. Geweldig wandelgebied. Tip: neem wel een wandelkaart mee. Ondanks de goede 'bewegwijzering' is het toch handig om een wandelkaart bij je te hebben. Kortom: wij hebben genoten van de accommodatie en de omgeving en komen zeker nog een keer terug!!

Gereisd met partner in april 2013

4 tips over Appartement Am Sonnenhang

• Edwin-Jan, 05-03-2013

In de winter boodschappen doen in Medebach,

• Thea , 31-07-2012

voor ondernemde tieners/ gezinnen met wat oudere kinderen is het touwklimparkoers in Winterbergen zeker aan te raden. ( 8 km afstand) Lekker zwemmen in de Diemelsee bij goed weer of overdekt in Medebach bij minder goed weer.

• Thomas, 23-05-2015

Wandelen achter het appartement naar Trettbecken, met mooi uitzicht (vraag beheerder). Marburg met stadslift naar oude stadsgedeelte. Niedersfeld Hochheide en Hillebachsee.

1 vraag over Appartement Am Sonnenhang

• Murielle Wolfs, 09-09-2018

Appartement sonnenhang Küstelberg

Hallo, Is dit appartement mogelijk voor 4 volwassenen en 3 kinderen? Hoeveel is de prijs voor 4 of 3 nachten Vriendelijke Groeten, hopende op een spoedig antwoord. Murielle Wolfs

Appartement info

• Aantal personenMeer dan 12