Vakantiepark Roompot Eifelpark Kronenburger See

• Activiteiten7,2
  • Onderkomen8,5

54 tips over Vakantiepark Roompot Eifelpark Kronenburger See

Berkbok, 9-8-2017
Wildpark Daun; 8km met de auto door de natuur met diverse uitkijkstops, wandeltochten tussen aapjes, lama's , struisvogels, herten, etc. Erg leuk!
MichelleW, 5-8-2017

- Wasserfall Dreimühlen is schitterend

- Huisjes 92t/m95 hebben schitterend uitzicht en zitten vrij

- In het weekend naar de verlichte ruïne in Kronenburg

- Wandelen in Naturpark Deluxe (rondom Bollendorf) absoluut een aanrader!

RenL, 8-7-2016
Vanaf 10 augustus 2016 wordt het stuwmeer leeggepompt en vinden er 14 weken lang werkzaamheden plaats. Als je eenmaal geboekt hebt, is het voor Hogenboom geen reden voor annulering. Je kan voor deze periode dus beter op zoek naar een ander park.

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Eifelpark Kronenburger See voor je op een rij gezet:

m_m_kipp, 25-6-2016

Bezoek ook eens met kinderen het EIFELPARK in Grondorf.

www.eifelpark.com

Dit is een attractie en wildpark.

Ook een gedeelte speeltuin en waterspeeltuin

Veel staat in het Nederlands aangegeven.

LET OP: voor veel attracties moeten kinderen minimaal 100cm. zijn en vaak moet er dan nog begeleider mee.

m_m_kipp, 25-6-2016

Naast een REWE in Stadtkyll en een Aldi & Lidl in Jünkerath vind je in

Losheim (België) een supermartkt. Deze is ook op zondag open. En voor wie het niet kan missen, ze hebben daar ook pindakaas en hagelsag van het bekende merk.

De bakker bij deze supermarkt heeft heerlijke gebakjes/taarten.

Ronald, 29-10-2015

Er is veel te doen. Allerlei wildparken, mijnen, stadjes en mooie natuur.

Op de mtb of wandelend is er in omgeving heel veel te zien. Rondom het park zijn 5 caches te vinden (geocaching.com). Op bikemap.net zijn mooie mtb routes te vinden.

Wij hebben o.a. Monschau en Bad Munstereifel bezocht. Beide heel mooi en origineel.

Met kinderen is Phantasialand de grote aanrader, compact, mooier dan de Efteling echt geweldig.

Qua eten is het Alt Stadtkyll goed.

Maar helemaal top is het Burghotel.

Sandra, 20-4-2015
Blankenheim is zeker een bezoek waard.
Bianca , 11-3-2015
Oleftalsperre, Hochwildpark rheinland (Hond mag mee), wildpark hellenthal, fietsen huren bij landal, bad munstereifel
frans collart, 30-12-2014
Wij hadden een nieuwe accomodatie en alles was tip top in orde.
Sylvia, 12-10-2014
Probeer eens een 6 persoons huisje als je met zijn 4en bent. Niet heel veel duurder maar wel lekker de ruimte voor je spullen!