Camping Kronenburger See

7 reviews over Camping Kronenburger See in het Nederlands

prima maar leeg

mgvr
12-7-2015

5sterren, prima sanitair alleen douchen per 1 vh gezelschap want is met de poortsleutel. Het rest is goed,maar alleen vrijdag en zaterdag open. Het is nu hoogseizoen maar de kampeerders laten t dit jaar massaal afweten, camping is nauwelijks bezet op de vaste plekken na. De baas baalt ervan,voor de paar kinderen die er zijn is er nu nix want de animatie is pas vanaf 12kids. Onze kids van 19 zijn na een week naar huis gegaan.

Super!!!

patricia-habets
15-8-2012

Wij waren al met pinksteren en hemelvaart geweest en heb toen ook al een review achter gelaten. Wij zijn nu 2 weken terug geweest in de zomervakantie. In eerste instantie omdat we een camping in de Eifel zochten zonder vrij toegankelijk water. Onze dochter kan namelijk niet zwemmen. Alle campings die wij zagen hadden een zwembad of een riviertje. De kinderen hebben nu gezwommen in het zwemmeer die op loopafstand ligt en nu waren er 3 grote klimobjecten in het water geplaatst. Het zwemmen is gratis, maar je kunt ook naar het zwembad in Wirfttal (10 min auto). Er was nu ook een activiteitenprogramma voor de kinderen. Hiervoor kun je je inschrijven en is voor een paar uurtjes. De activiteiten zijn gratis en sommige kosten 2,50 of 5 euro. Zo hebben ze een vogelhuisje gemaakt, geschminkt, een Robin Hood tocht, boogschieten, Stokbrood bakken. Wel is alles in het duits maar kinderen maakt het niet uit. Met de Robin Hood tocht ben ik zelf meegegaan om te vertalen.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super tijd gehad!

patricia-habets
31-5-2012

Wij zijn met de hemelvaart geweest en omdat het zo goed bevallen is, zijn we met Pinksteren terug gekomen. We zijn met twee gezinnen geweest met kids tussen de 4 en 10 jaar. De kinderen hebben zich goed geamuseerd in het speeltuintje. De camping ligt aan een wandelgebied en een meer. Het meer en wandelgebied is allen toegankelijk door een hek en die kun je met je sleutel open maken. Super veilig voor de kids! De kinderen kunnen vissen in het meertje maar ook lekker zwemmen in het meer. Bij het zwemgedeelte ligt ook een speeltuin en de mogelijkheid om een waterfiets te huren. Het sanitair is vrij nieuw en netjes. Alleen om de hele drukke dagen was het niet altijd heel netjes, maar dat zegt meer over de mensen die het sanitair gebruiken, dan diegene die het schoonmaken. Misschien dat de camping dan een extra controle moment kunnen inlassen. Het mittagsruhe verhaal is vrij normaal voor campings in Duitsland. In deze tijd maken de beheerders onder andere het sanitair schoon.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue May 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prima

Jackie
23-4-2012

Vriendelijke receptie, kiosk met kaarten en bladen. Er werd voor zaterdagavond een maaltijd in restaurant op camping aangeboden maar hebben we geen gebruik van gemaakt, verder schoon sanitair, en broodjes voor ontbijt. Warm douche water wordt met magneetsleutel bijgehouden, 3 ct per 10 sec. Wat betreft sluiting tussen 13.00 en 15.00 dat heet 'Mittagruhe' en is heel gebruikelijk op vrijwel alle Duitse campings...

Gereisd Met partner in april 2012

Nooit meer!!!!!!!!!!!!!!!!!!

van Aalst
25-11-2011

Toen wij aankwamen op de camping vroegen onze kinderen of we wel bij de goede camping waren. Er is werkelijk niets te doen. Het meer is een behoorlijk eind weg lopen. Het "zandstrand"is misschien 1 meter breed. Inderdaad wordt de camping op de website veel mooier gemaakt dan hij in werkelijkheid is. Chalet was schoon maar erg klein. Hele dunne dekens, hebben het erg koud gehad.Geen internet beschikbaar. Maar gelukkig heeft de omgeving veel goed gemaakt. Veel te doen en leuke steden en dorpjes. Kronenburg zelf is een aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

om uit te rusten heel goed

Frans van den Berg
21-8-2011

In juli 2011 met 2 personen gebruik gemaakt van de chalet met aanbouw. Er staat vermeld dat deze voor maximaal 5 personen is, maar daarvoor is de leefruimte veel te klein. Het is een camping om uit te rusten. Zoals de vorige persoon ook heeft gemeld is er verder niets te doen. Eten kun je bij een restaurant op 15 minuten lopen bij de stuwdam. De eigenaar is zeer bereidwillig om bijvoorbeeld elke dag de samenvatting van de nederlandse krant gratis voor je uit te printen. Bij deze chalets kun je niet gebruik maken van intranet omdat hier geen ontvangst is met het systeem van de camping. De natuur is heel mooi en je kunt veel wandelen. Je moet welke elke dag je broodjes bestellen want de winkel heeft maar een zeer beperkt assortiment. Een grote suppermarkt is op 10 minuten met de auto. De sluiting van de slagboom is inderdaad zeer raar. je moet je auto buiten de slagboom zetten, maar van de chalet naar de slagboom is het een kleine 10 minuten lopen en bij regen is dit niet prettig.

Gereisd Met partner in juli 2011

nooit weer

jalving
19-8-2011

als je van rust houd is het een leuke camping, maar er is niets te doen voor kids van 14 en 16 jaar oud, de website is zeer misleidend omdat de activiteiten en foto's niet allemaal van de camping zijn. er is geen gelegenheid om ff een snelle hap te halen, je moet alles van te voren vast leggen, dus voor 17 uur s'avonds je eten doorgeven en je broodjes bestellen voor de volgende dag. en wat wij vreselijk belachelijk vonden was dat de ingangspoort letterlijk tussen 13 en 15 uur op slot is. je kunt in deze periode dus niet met de auto van of de camping op rijden.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2011

• BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kronenburger See in Kronenburg , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kronenburger See zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.