Tijdelijk €25 aanbetaling

Eifelpark Kronenburger See

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Eifelpark Kronenburger See voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 588 reviews

• 8Waardering

Vakantiepark info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Roompot Eifelpark Kronenburger See is een fijn park voor gezinnen, maar ook voor vriendengroepen en stellen. Er is namelijk geen luidruchtige animatie, maar wel een speeltuin en natuurlijk het Kronenburger meer. De huizen zijn ruim, schoon en comfortabel. Tips in de omgeving zijn de waterval Dreimühlen en dierentuin Wildpark Daun.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

588 Reviews over Eifelpark Kronenburger See

• 8Meerkerk07-01-2023

Top in huisnummer 91

Enorm sfeervolle woning voorzien van alle gemakken op een prachtige locatie in het park. Heel fijne broodjesservice en een goed restaurant met prima prijzen. Als je op het park zit, is het erg leuk even naar Kronenburg te wandelen en ook een bezoek aan Gerolstein is zeker de moeite waard. Hier bevindt zich ook een mc donalds, voor de fans.. Wij hebben genoten, en komen zeker nog een keer terug.

Eigenaar, 27-01-2023

Bedankt voor jouw beoordeling. Wat leuk om te lezen dat jullie genoten hebben bij Eifelpark Kronenburger See. Huisnummer 91 is dus zeker een aanrader!

Die McDonald's is toch ook heel fijn om in de buurt te hebben ;-)

We zien jullie graag de volgende keer weer voor een heel fijn verblijf!

Groetjes, Marit

• 10M.Y. de Lugt02-12-2022

Geweldig.

Prachtig schoon park en geweldige locatie. Mooi huisje.

• 8Eetgelegenheden

Eigenaar, 08-12-2022

Aan jouw review te zien kunnen we er vast vanuit gaan dat je hebt genoten :-)

Hopelijk zien we je snel nog eens terug op één van onze parken!

• 8Ineke01-12-2022

Fijn rustig verblijf en leuke locatie !

Leuk park waar je je prima een week kunt vermaken met wandelroutes of auto. Wel hoogteverschillen, dus je moet goed ter been zijn voor wandelingen. Klein overdekt zwembad en dito winkeltje, goed voor wat basis benodigdheden. Vriendelijk personeel wat deels Nederlands spreekt. Huisjes zijn goed schoon en gezellig ingericht.

• 8Onderkomen

Eigenaar, 08-12-2022

Bedankt voor jouw review Ineke! Leuk dat je jouw ervaringen met ons deelt. Wat is de leukste route die jij hebt afgelegd?

We zien je graag nog eens terug! Groetjes, Jennifer

• 9Jan en Ria31-10-2022

Heerlijk weekendje weg!

Heerlijk even een weekendje er thuis uit, en zo dicht bij huis. Genieten van de fijne bungalow, het restaurant en de schitterende herfstkleuren in de omgeving. Rondje Kronenburger See, heeft ons erg goed gedaan. Een verademing. Groetjes en tot gauw. Jan en Ria.

• 9Activiteiten

Eigenaar, 09-11-2022

Bedankt voor jullie review Jan & Ria.

Dat klinkt als een heerlijke tijd! Wat is jullie leukste herinnering aan de vakantie?

Hopelijk mogen we jullie snel weer begroeten op één van onze Roompot parken!

• 10Jeffrey van Riebec01-10-2022

Gewoon top

Cijfers spreken voor zich denk ik

Eigenaar, 08-10-2022

Wat een geweldige recensie en wat een mooie complimenten heb je ons gegeven. We willen dat al onze gasten met een glimlach vertrekken, en als je dit leest, zijn we daarin geslaagd!

Zien we je binnenkort weer? Tot de volgende keer!

Groetjes, Therza

• 5Nathalie16-08-2022

Niet de moeite waard

Wij zaten in een Linda luxe, dit was een heerlijk groot huis met alle benodigde voorzieningen. Wel ontzettend veel vliegen. Zoals eerder aangegeven is het stuwmeer dicht, mij inziens wel de trekpleister van dit park. Want naast dit stuwmeer is er weinig te beleven, de animatie is bedroevend en voor uitstapjes moet je best lang in de auto zitten. Als wij met het boeken voorgelicht waren over het gesloten stuwmeer, hadden wij nooit voor dit park gekozen en ik denk velen met ons. Maar dat is waarschijnlijk ook de reden dat dit niet goed wordt aangegeven.

• 2Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden

Eigenaar, 12-09-2022

Bedankt voor je review, Nathalie. Goed om te lezen dat de gehuurde vakantiewoning naar wens was. In 2022 is het stuwmeer gesloten voor recreatie. Dit betekent dat je er niet kunt zwemmen, vissen of watersporten. Deze informatie staat ook vermeldt op de website www.roompot.nl We hopen dat je in ieder geval een aangename tijd hebt gehad op Eifelpark Kronenburger See.

Graag tot ziens op één van onze Roompot Parken!

Groetjes,

Christine

• 9Fam. Kronenberg16-08-2022

Veel ruimte en rust

Huisje nr. 1 is voor 4 personen ruim genoeg, netjes afgewerkt en alles werkt naar wens. Er is zeer veel ruimte rondom het huisje voor badminton of een partijtje voet- of volleybal. Het restaurant heeft voldoende keus en wat er wordt geserveerd is smakelijk en voldoende. Als je van de hoofdweg afgaat dan rij je prachtig door de landelijke omgeving en zie je nóg meer van het mooie heuvellandschap.

Naast de wandelingen die je in de omgeving kunt maken is een bezoekje naar de Dom in Keulen (en de winkelstraat natuurlijk) een aanrader. Monschau is zeker de moeite waard met vele vakwerkhuizen en de knusse uitstraling van de stad.

Van het zwembad en/of activiteiten hebben we geen gebruik gemaakt dus hiervoor geen score ingevuld.

Eigenaar, 12-09-2022

Bedankt voor jullie review, familie Kronenberg. Goed om te lezen dat jullie hebben genoten van de ruimte en rust op Eifelpark Kronenburger See. Wat leuk dat jullie in de omgeving ook uitstapjes hebben gemaakt. Dat klinkt als een geslaagd verblijf.

Graag tot ziens!

Groetjes,

Christine

• 8Abbenhues06-08-2022

Erg mooi en prachtig gelegen park

Pluspunten waren de ligging en het uitzicht. Minpunten geen buitenzwembad en gesloten stuwmeer. Erg veel vliegen en insecten. Weinig animatie voor oudere kinderen.

• 7Eetgelegenheden

Eigenaar, 12-08-2022

Bedankt voor jouw review!

We vinden het ontzettend leuk dat je jouw ervaringen met ons wil delen. Hierdoor geef je ons namelijk de kans om te verbeteren.

• 8Jørgen30-07-2022

Fantastisch!

Prachtig park super mooi uitzicht!

• 7Eetgelegenheden

Eigenaar, 15-08-2022

Bedankt voor jouw review Jorgen!

Kort maar krachtig! Waar heb je het meest van genoten, tijdens jouw verblijf!

• 8Danielle22-07-2022

Genieten

Heerlijke midweek gehad van 11 tot 15 juli in hujsje nr 91. Wat ligt dit huis mooi en aan een kleine speeltuin. Het huis heeft een grote veranda waar je tot laat in de avond heerlijk kunt vertoeven. Het huis is van alle gemakken voorzien, koken was ook geen probleem, alles aanwezig. Sfeervol ingericht en prima geslapen op de bedden . Zwembad is niet groot maar prima om eveb af te koelen. In het restaurant is het goed eten en vriendelijk personeel.

• 8Eetgelegenheden

Vakantiepark Eifelpark Kronenburger See info