Hotel Mercure Tagungs- & Landhotel Krefeld

Hotel Mercure Tagungs- & Landhotel Krefeld
9,6

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Tagungs- & Landhotel Krefeld voor je op een rij gezet:

47 reviews over Hotel Mercure Tagungs- & Landhotel Krefeld in het Nederlands

Bijna perfect

Robjeduc,
3-12-2017

Locatie van het hotel is landelijk en zeer afgelegen. Kamers zijn groot, redelijk luxe en schoon. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Gerechten zijn prima en precies groot genoeg. Ontbijt is uit de kunst en super uitgebreid, volgens ons is er niets wat ontbreekt. Er zijn geen noemenswaardige verbeterpunten en het is zo goed als perfect

Gereisd met vrienden in december 2017
Walter Sosul, reservation, 6-12-2017
Geachte Mercure-gasten, wij danken u hartelijk voor uw beoordeling en de tijd die u hebt genomen om ons uw indrukken te vertellen. We zijn erg blij met zoveel positieve woorden en dat je helemaal tevreden was. Ik hoop dat je snel terug zult komen! We wensen u en uw gezin een geweldige kerst en het allerbeste voor 2018! Met vriendelijke groet, i.A. Walter Sosul, hoteldirecteur

Vriendelijk, behulpzaam personeel. Nette, ruime en schone kamers. Goede bedden. Het diner werd fantasievol opgediend en was heerlijk. Het ontbijt was erg uitgebreid. Alles was aanwezig en werd goed bijgevuld.

Ligt mooi landelijk. Het centrum van Krefeld is nog wel ruim 10 km. ver. Tijdens ons verblijf was er een kerstmarkt rond het kasteel in Linn (valt ook onder de gemeente Krefeld). Niet commercieel en sfeervol.

Kortom een hotel om nog eens naar terug te gaan.

Gereisd met partner in december 2016
Mercure Tagungs-& Landhotel Krefeld, reservation, 20-12-2016

Beste gasten, dank u voor uw beoordeling. We zijn verheugd over zoveel positieve woorden, die de hoogste lof voor ons hebben. Leuk dat je hebt gevoeld en had een aangenaam verblijf in ons huis! We hopen u binnenkort te mogen verwelkomen en wensen u Prettige Kerstdagen en alle goeds voor het nieuwe jaar. Met vriendelijke groet, o.a. Walter Sosul, Hotel Director

Ontgoocheling

Y.Mulde
9-10-2016

We bezochten dit hotel voor de 2e keer. In september 2015, waren we echt verbluft door de gezelligheid in het hotel en de vriendelijkheid van het personeel. Hoe anders was her deze keer. Personeel wat liep te zuchten. Het diner in het restaurant was van Ikea kwaliteit. Bij binnenkomst had de servicemedewerker aan de balie onze wens voor vlees of vis ingevuld. Blijkbaar had hij dat net verkeerd gedaan. We kregen namelijk vis,terwijl mijn partner dat absoluut niet lust. Daarop kwam de bediening met de bon en de vraag of dat ons handschrift was! Pardon?!? Zou de klant liegen daarover? De snitzels waren hard. De mayonaise kwam mee in een plastic zakje...Broodjes bij de overigens heerlijke tomatensoep waren niet te snijden. Boter bestond 1 kuipje roomboter en 1 kuipje Becel Hoezo Becel? Zijn we hartpatiënten? Chocomousse werd opgediend op een bordje waar de sliert rode saus was ingedroogd. Kortom, zeer zeer slecht. Bij het contant afrekenen van de drankjes moest ik afrekenen met een 50 euro biljet . Dat werd me niet in dank afgenomen en het wisselgeld werd mij zonder uitleg in mijn hand geduwd Ik vond dat uitermate onbeschoft . We komen gauw terug en hopen op de service en de vriendelijkheid van 2015, anders zal dit tevens ons laatste bezoek zijn

Gereisd met partner in juni 2016

Degelijk klassehotel

Hilde en Johan
14-2-2016

Mooie, ruime kamers, lekker eten, drankjes vrij duur, praten vrij slecht Frans en Engels

Gereisd met partner in februari 2016
Walter Sosul, reservation, 26-2-2016
Dear Hilde and Johan, thank you for your review. We are happy about your positive words about our rooms and the good food you tasted. That you had the feeling that our staff doesn´t speak very good French or English is not our standard and we do everything to teach the whole personal. We would be happy if you would inform us about the personal which speaks bad, so that we can react directly next time. We would be happy to welcome you again. With best regards, e.g. Walter Sosul, Direcor

Uitstekend

Christine en Eric
14-2-2016

Weliswaar een zakenhotel maar niettemin een aanrader: kamers, ontbijt en diner waren voortreffelijk.

Het hotel ligt ongeveer 8 km van het centrum Krefeld en de tram/bus er naar toe ca 1 km van het hotel.

Gereisd met vrienden in februari 2016
Walter Sosul, reservation, 26-2-2016
Dear Christine and Eric, thank you very much for your review. My team and me we are happy you had a wonderful stay in our hotel. For us are your positive words the best praise and we would be happy to welcome you again, soon. With best regards, e.g. Walter Sosul, Director

aardig hotel

penrod67
22-11-2015

het hotel ligt in een mooie omgeving,mooie aankomst hal en restaurant,personeel zeer vriendelijk.het ontbijt erg goed,kamer mooi en schoon,ook de bad kamer.hoofd kussens voor mensen die van een harde kussen houden zijn die hier waardeloos plat en zacht .bedden goed ,geen nederlandse tv,h we hebben in de avond gegeten in het restaurant ,wat karbonaatjes ,maar was moeilijk te snijden ,laat staan kauwen.

Gereisd met partner in november 2015
Mercure Hotel Krefeld, reservation, 8-12-2015
Dear Guests, thank you for your review. We are happy that you felt comfortable in our hotel. We do have as well dutch as english tv channels. Our personal is helpful if there are no channels, please ask at the reception next time. We appreciate to welcome you again. With best regards, e.g.Walter Sosul, Manager

Geen aanrader

Angela Jans
4-9-2015

We zijn één nacht in dit hotel verbleven toen wij met een busreis meegingen. We kwamen bij het hotel aan en het was een grote chaos, de hal was vol met mensen en er was een feest aan de gang. Toen wij boven bij onze kamer stonden, bleek de DJ op onze verdieping aan het draaien te zijn. Ik vind het nogal gek dat er een feest wordt gegeven met DJ in een ruimte waar alle kamers direct aan gelegen zijn. Wat het nog erger maakte is dat de muziek tot half 1 's nachts ook nog eens keihard stond, zo hard zelfs dat ik door mijn oordopjes heen wakker werd. De kamers zijn verder wel mooi en groot. Het ontbijt stelt echt niets voor. Je kunt alleen maar voor brood en hartige dingen als kaas, spek en eieren kiezen. Ik vond het jammer dat er geen zoete dingen waren om 's ochtens te eten, want er was echt heel weinig keuze. Ik denk dat het hotel op zich goed is, maar dat er tot midden in de nacht een feest is met keiharde muziek vind ik erg vreemd.

Gereisd met vrienden in december 2014

zakenhotel

Jan
17-7-2015

Mercure Krefeld is een zakenhotel.

Dat blijkt o.a. uit het aanbod van tv zenders, Chinese, Cubaanse, Dubai tv, Arabische, meer dan 50 Duitse zenders, verder Engelse Franse, Spaanse, maar geen enkele Nederlandse zender. (alleen BVN, maar dat is een verzameling van herhalingen van Nederlandse en Belgische nieuwsuitzendingen),

Het Nederlandse vakantiepubliek is niet de doelgroep van het hotel, werd me verteld!

Het biedt geen enkele voorziening voor een toeristisch verblijf.

In het hotel is niets te doen. Er schijnt een zwembad en wellness te zijn, maar dat wordt al heel lang gerenoveerd. In het hele hotel vinden werkzaamheden plaats.

Het hotel is wel geschikt om in de omgeving diverse steden te bezoeken.

De kamers zijn mooi en het ontbijt is uitstekend ( dat mag ook wel voor €18,- pp).

Voor meer sfeer gaan we de volgende keer naar een ander hotel.

Gereisd met partner in juli 2015

We gaan niet meer terug.

Ingrid van den Broek
22-12-2014

Restaurant heel gezellig ingericht, maar erg duur voor toeristen.

De bedden waren zacht, kussens een dun floddertje, handdoeken dun.

Geen handgreep in douche/bad. Hoge instap, link voor ouderen.

Omgeving erg landelijk, vrij ver van alles weg.

Personeel is erg vriendelijk. Wel moesten wij 3 keer terug om te vragen of de warmwatervoorziening hoger kon. Water bleef lauw. Geen intieme lounge voor bijv het leggen van een kaartje.

Gereisd met vrienden in december 2014
Walter Sosul, reservation, 29-12-2014
Dear Mercure Guest, thank you for taking time to give us your feedback concerning your stay with us. We are very sorry that your stay did not meet your expectations. We take all reports very seriously and are constantly trying to work on our service. We will change our towels next year. For your comfort we have different pillows that you can choose. We would be delighted if you would give us a second chance to welcome you again. With best regards, e.g.Walter Sosul, Hotelmanager

goed

Francois_Leemans
20-9-2014

Het eten is lekker daags voor de kerst maar tweede kerstdag een schande zo gauw de duitsers weg zijn geen of weinig te eten gekregen dat was een ontgoocheling die vijf jaar dat we er naartoe zijn geweest laatste avondmaal echt niets echte schande. De ontbijten zijn heel lekker!We zijn telkens terug gegaan omdat we dachten dat het zou beteren maar helaas!Niet ver van het shopping center Oberhausen .

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

• Eten en drinkenLunch

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Tagungs- & Landhotel Krefeld in Krefeld / Traar , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Tagungs- & Landhotel Krefeld zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.