Hotel Mercure Park Krefelder Hof

7.7Goed

Hotel Info

• Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Park Krefelder Hof voor je op een rij gezet:

14 reviews over Hotel Mercure Park Krefelder Hof

• 7Ine03-06-2019

Goed hotel!

Prima hotel,schoon ,vriendelijk personeel en goed ontbijt. Wel wil ik even melden dat n glas wijn drinken op het terras van het hotel voor ons wel erg prijzig was , € 8.40..voor 1 glas😑 ,nog nergens meegemaakt ,zijn daar dan ook níet meer terug gekeerd !!!

• 2018
    9Babette02-12-2018

Uitstekend hotel voor Krefeld zakelijk en prive

Voor een bezoek aan Krefeld is dit een uitstekend hotel. Dicht bij het centrum. Goedkoop parkeren bij hotel. Receptie is zeer behulpzaam en vriendelijk. Restaurant is prima. Slaapkamers zijn niet te groot maat voldoen aan alles, alleen de kussens kunnen veel beter. Nogmaals een aanbeveler. Wij komen zeker een keer terug.

Alleenreizend

• 7I van vliet28-07-2018

Gewoon goed

Goed en schoon hotel zwembad beneden is jammer genoeg gesloten per 1 juli en waarom???? Ontbijtbuffet goed maar werd niet snel aangevuld bv 2 e x iets halen lag de kaas er nog niet gebakken eitje alleen met ern zachte dooier doet dan op de plaat ook een doorgebakken erbij leggen hefl jammer de extra parkeerkosten

Met vrienden

• 2017
    8janet12-12-2017

heerlijk weekendje weg

Super mooi hotel met zeer vriendelijk personeel. We zijn voor een weekendje verbleven in dit hotel, omdat het een zeer gunstige ligging heeft tussen Dusseldorf en Duisburg. Het hotel ligt zo'n 2km van het centrum van Krefeld en is makkelijk te lopen. Hier was ook een gezellig klein kerstmarktje. Het was zeer jammer dat we 's middags eigenlijk niks kunt krijgen (drinken en bittergarnituur). Er is een bar, maar wij hebben hem niet open zien gaan. Het diner was prima, a la carte was aan de dure kant maar het lopend buffet was heerlijk. Ook het ontbijt was zeer uitgebreid en was zeker de moeite waard! Het zwembad was klein en zeer koud! De kamers vond ik heerlijk, goede bedden en top schoongemaakt! (Snap wel dat sommige mensen klagen over de warmte, voor de wintermaanden niet heel erg dat het warmer is) Elke dag schone handdoek en opgemaakt bed, echt een super service! Ik raad dit hotel zeker aan!

Met vrienden

• 7Anita24-07-2017

Mooi, maar...

erg gedateerd. De kamers liggen zo dat na 12.00 uur de zon er vol op staat. Omdat de kamers zeer verouderd zijn is er geen airco. Openzetten van de ramen (dat kan gelukkig, ook op de 5e verdieping) levert iets frisse lucht op maar dat wordt 's nachts tegengehouden door de zware plastic verduisteringsgordijnen... wij waren er met 26-28 graden en dan drijf je het bed uit. Ook de badkamers zijn aan vernieuwing toe: douchen in een smal bad met een douche die alle kanten opspuit behalve naar beneden is echt niet meer van deze tijd. Verder ligt het hotel echt heel leuk in een soort parkje, is het grundlich schoon en is het personeel allervriendelijkst. Niet veel in de omgeving (behalve een goede Griek op 2 minuten lopen aan de overkant) dus een auto is prettig of je moet in het hotel eten maar dat vond ik met een klein kind erg prijzig (hoofdgerechten 20-30 euro). Vlakbij is ook de dierentuin die zeker het bezoeken waard is. Met een kind kan ik ook Okidoki land aanbevelen dat ongeveer 15 minuten rijden in Willich ligt. Betaalbaar en erg leuk! En o ja het zwembad: ook erg verouderd en uitzonderlijk koud!

Met jonge kinderen

• 8Rudi Spitman18-03-2017

Mooi hotel,fijne ligging,prettige bediening.

Mooie kamers,van hier uit fijne fietstochten temaken.

• Oude reviews

8Roos09-08-2016

Fijne service & van alle gemakken voorzien!

De service is ontzettend goed. Niets is te gek. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is uitstekend en zeer gevarieerd.Het diner ook goed. Echter is het menu bij halfpensioen reeds vastgesteld. Uiteraard kun je er ook voor kiezen om tegen een "substantiële" meerprijs a la carte te tafelen. Het hotel is netjes, schoon en vier sterren waardig.

Er is een zwembad, maar deze vonden wij erg verouderd. Het hotel is dan ook ietwat gedateerd. Maar misschien is dat wel Duits "chique". En het centrum van krefeld is wat armoedig. De beroemde Biergarten in het Stadtwald is echter ontzettend leuk en ligt in een mooie villawijk.

Verder kun je tegen een meerprijs van 10 euro per dag de auto op het privéterrein parkeren.Daarentegen kun je de auto net zo goed gratis in de straat voor het hotel kwijt. Een fiets huren kost €5 per dag of €1 per uur. Prijs kwaliteit is erg goed. Wij hebben echt genoten!

• 8Fred Kerkhoven01-10-2014

Heerlijk hotel

Heerlijke plek om even bij te komen. Centrum op loopafstand (+/- 2 km). Vriendelijk personeel, lekker ontbijt en avondeten. Alleen jammer dat je overdag niet te drinken kan krijgen.

• 7everts pieter06-08-2014

goed voor enkele dagen

gelegen op 2 km van Krefeld stad, en 500m van de zoo. Ontbijt goed verzorgd en voldoende aangevuld, Diner is ietske minder, zeker voor goede eters. Hondje is er welkom

• 8w.r.wigboldus27-07-2013

goed zakenhotel

Kamer mooi, schoon en ruim. Uitstekend ontbijt. Gratis parkeergarage en buitenparkeerplaatsen. Kamer zakelijk koel. Winkelen in Krefeld viel tegen. Armoediger dan we hadden gedacht.

5 tips over Hotel Mercure Park Krefelder Hof

• rpmkeijzer, 24-04-2013

Bij het lid worden van de accor-hotel-groep-keten is het parkeren gratis. Je kunt ter plekke lid worden.

• Liesbeth, 26-05-2013

Zoo van Krefeld ligt vlakbij het hotel. Leuk voor een paar uurtjes. Dusseldorf is een leuke plaats om te bezoeken. Goed te bereiken met het OV.

• I van vliet, 28-07-2018

Plaatsje Linn mooi oud plaatsje en een mooi kasteel op 4 km

1 vraag over Hotel Mercure Park Krefelder Hof

• B.F. Boers, 13-10-2019

Kamergrootte

Kun je met drie volwassenen op een kamer

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages