Hotel B&B Krefeld

Laatste review

Eenvoudig goed hotel

Mayonne,
22-10-2017

Hotel ligging is prima, kamers zijn netjes. Inchecken moet je zelf doen met paneel voor de ingang. Parkeren gratis. Ontbijt niet aan te raden, voor 8,50. Taaie broodjes, geen Jus d'Orange aanwezig. Fruit is karig, appel/peer of een salade. Personeel is erg onvriendelijk. Treedt ook niet op als mensen hun lunch aan het maken zijn tijdens ontbijt.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Airco
Parkeren mogelijk

1 review over Hotel B&B Krefeld in het Nederlands

Eenvoudig goed hotel

Mayonne,
22-10-2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel B&B Krefeld in Krefeld / Traar , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel B&B Krefeld zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.