Bed and Breakfast Wolfswijk

3 reviews over Bed and Breakfast Wolfswijk in het Nederlands

een aanrader

kees
11-12-2011

Net terug van 2 nachten in Wolfswijk, Kranenburg. Bijzonder fijn gehad. Mooie kamers, gezellig ingericht. Gastvrije ontvangst, hele vriendelijke mensen. Ontbijt is goed, alleen zit je op de gang en dat is niet al te warm, bij kouder weer. Bij de kamers is op de gang een TV kamer en er staat op de gang de mogelijkheid om zelf koffie of thee te maken (gratis) en een koelkast met frisdranken/wijn/bier tegen betalen.

Fijn uit eten in Kranenburg b.v. El Torro, of Hans Hunnekens zijn goede restaurants. Niet te duur en lekker eten.

Uitstapje naar b.v. Duisburg is maar 45 min. rijden.

Deze B en B is absoluut aan te bevelen.

Hele mooie locatie

Rob Boon
31-10-2011

Afgelopen maand Gelredome bezocht en een hotelletje voor overnachting. Op 6 km van de grens vlak bijNimegen ligt dit mooie B&B. Keurig verzorgde kamer met lekker bed; prima ontbijt. Een ideale uitvalsbasis voor een paar dagen biken.

Fantastisch!!

Jeff en Winny van Doren
29-8-2011

Mooie locatie, vriendelijke ontvangst, prima bedden, prima ontbijt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Wolfswijk in Kranenburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Wolfswijk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.