Hotel Maritim Hotel Königswintersterstersterster

9.7Fenomenaal

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Königswinter (Rijndal)

9.7Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Maritim Hotel Königswinter voor je op een rij gezet:

• Sauna
Tonen op kaart

82 reviews over Hotel Maritim Hotel Königswinter

• 2019
    10Geneviève De Raedt21-05-2019

geweldig goed !

geweldig goed hotel, mooie kamer, lekker eten maar vooral het personeel is geweldig !

Direktion Maritim Hotel Königswinter, Verkaufs-& Marketingleiter, 24-05-2019

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen onze hier te schrijven. Wij zijn blij dat u hier in ons Maritim hotel een aangenaam verblijf heeft gehad en dat u uw bemerkingen hebt duidelijk gemaakt. Wij hopen dat wij u bij uw volgende bezoek aan ons Maritim Hotel in Königswinter terug te mogen begroeten.

Gereisd met partner in mei 2019

• Oude reviews

7Nicole29-10-2017

Mooie, gerenoveerde kamers

• mooie, gerenoveerde, goed gepoetste kamers
    • vriendelijk personeel
    • ligging op fietsafstand van Bonn
    • het ontbijt op zondag 29 oktober was niet te aanvaarden, chaos in het restaurant. Geen vrije tafeltjes voor de gasten, het buffet werd niet aangevuld, zelfs het brood en de kaas waren op. Dit was de derde maal op 1 jaar tijd dat wij hier te gast waren, totnogtoe waren we dus zeer tevreden over dit hotel. Normaal vinden we de prijs/kwaliteit goed. Echter vanmorgen werden we zeer teleurgesteld. Dit hebben we nog nooit en nergens meegemaakt. Wel een dikke pluim voor de obers, zij deden hun job zoals het hoort. Vandaag 30 oktober hebben wij in tegenstelling tot gisteren kunnen genieten van een heerlijk, goed aangevuld ontbijt. Er was duidelijk gecommuniceerd over het probleem ivm het ontbijt gisteren.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 1Anton29-10-2017

Ontbijt is een ramp

De kamers zijn zeker niet slecht. Het avond eten was geen voltreffer, maar wel ok. Maar het ontbijt is echt een ramp! Als je tevreden bent met enkel een snee brood met boter moet je hier vooral komen. Heel het ontbijtbuffet waar je 19 euro voor betaald is leeg, meer dan een uur voor het sluiten hiervan. Het kan nog erger. De tafel naast ons is net zelf naar de bakker moeten gaan, omdat het brood ook op was. Dit hebben wij nog nooit meegemaakt!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

• 9Leijssen19-10-2017

Mooie omgeving Een hotel zoals een hotel moet zijn Vriendelijk personeel Prachtige kamers Heerlijk zwembad Je wordt in de watten gelegd

Gereisd met partner in oktober 2017

• 9Katleen19-07-2017

aangenaam rustig

Niet ver van Bonn waar je voor een zacht prijsje met de metro naar toe kunt gaan en ook de boottochten brengen je naar verschillende afstapplaatsen zoals Linz een rustig stadje waar je de oude Duitse architectuur terug vindt. 's Avonds langs de Rijn op een bankje zitten dan kom je tot rust

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9J.G. Kuiper30-06-2017

Grandioos hotel met een prachtige ligging.

Kamers fantastisch gerenoveerd alles in zwart/wit, een prachtige badkamer en een airco wat aangenaam is bij hoge temperaturen. Het uitzicht op de Rijn is groots en een gezellige stad met heel veel terrasjes.De service in het hotel was erg goed.

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Lut23-11-2016

Zeer vriendelijk personeel. Prachtig nieuw gerenoveerde kamers, zeer ruim en modern, badkamer met inloopdouche. Nieuwe boxspring bedden, zeer comfortabel. Ontbijtbuffet : zeer uitgebreid en zeker 4 sterren waardig. Avondmaal in buffetvorm, hier misten we enige aardappelvariatie zoals puree, kroketten of frietjes. Er was daarentegen wel alle dagen rijst of pasta of gekookte aardappelen. Parking onder het hotel vonden wij wel zeer gemakkelijk, gewoon de lift naar -1 en je staat aan de parking.

Gereisd met partner in november 2016

• 9Nicole05-11-2016

Voor herhaling vatbaar

Wij werden op 1 november zeer vriendelijk ontvangen aan de receptie. Bij onze vraag of er zwembandjes te koop waren in het hotel werd er onmiddellijk getelefoneerd naar een collega. De zwembandjes lagen dezelfde avond al klaar. We voelden ons meteen welkom. Ook in het restaurent werden we vriendelijk bediend. We boekten twee familiekamers. Deze waren zeer ruim, prachtig gerenoveerd en werden goed gepoetst. Het was wel warm op de kamer en persoonlijk vond ik de matras te hard. 's Morgens was er een uitgebreid en lekker ontbijtbuffet, ook voor de kindjes was er meer dan voldoende keuze. Het avondeten was ook in buffetvorm. Ook dit was lekker met voldoende afwisseling, enkel voor de kindjes (5,6 en 8) mocht er een aangepast gerechtje voorzien worden (geen enkele keer pasta, fritjes, puree). Vanuit het hotel zijn prachtige wandel- en fietstochten mogelijk. Parkeren volgens de regels is aanbevolen, de parkeerwachters zijn heel actief :-) Wij zullen terugkeren naar het Maritim hotel!

Gereisd met jonge kinderen in november 2016

• 5Annie Kuiper22-10-2016

Wij......nooit meer

Het eten, de bediening en de ligging was allemaal perfect. Op onze kamer was de klimaanlage kapot en raam kon niet open wegens stofwolken (sloop pand achter onze kamer) en koelkast was stuk. Mijn mogen niet boven de 25 graden komen, de temperatuur zeker 30 graden in de kamer, nadelig voor mijn medicijnen en astma. Pas na 4,5 dag kregen wij een andere kamer.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 10Mirjam Sluijs14-08-2016

Super goed hotel.

Wij hebben hier een fantastisch verblijf gehad. Het eten was heel lekker en gevarieerd. Mooi zwembad. Kinderspeelkamer met voetbaltaltafel en pingpong tafel. Ongelooflijk vriendelijk personeel! Prijs/ kwaliteit = top De kamers zijn verzorgd, inderdaad wat antiek, maar sommige gangen zijn al vernieuwd. Mooie ligging aan de Rijn. Veel uitstapmogelijkheden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

2 tips over Hotel Maritim Hotel Königswinter

• Jessica, 20-02-2013

In Köningswwinter heerst een gezellige, toeristische sfeer! Als het mooi weer is is er genoeg te doen om er een paar dagen te verblijven.

• Wouter, 16-04-2012

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
    • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaBio sauna, Finse sauna
    • Wellness behandelingenMassages, Speciale massages