We hebben een aantal aanbieders voor Königswinter (Rijndal) voor je op een rij gezet:

vakanties Königswinter (Rijndal)

Neckermann

Reviews over Königswinter (Rijndal)

Prachtige accomodatie,mooie omgeving.

Jacob van der Laan,
    1-12-2018

Mooie omgeving dicht aan de Rijn, op loopafstand van het plaatsje.

Lekker eten, vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in augustus 2018

zéér goed

Erwin Willems,
    21-8-2018

Zéér vriendelijk ontvangst. Gastvrije mensen. Schone kamer en badkamer. Gelegen midden in het stadje. Ontbijt was super. Bedankt voor de gastvrijheid!!!!

Gereisd met partner in augustus 2018

Mooi voor een paar dagen op doorreis

Ellenmieke,
    16-6-2018

Een rustige camping op korte afstand van Nederland, gelegen vlak aan een dorp. Hond vriendelijke camping.

Sanitair is verouderd maar schoon, even wennen aan muntjes voor warm water.

Camping eigenaar hielp met de caravan op de plek zetten, plaatsen zijn niet groot maar voldoende . Elektra wordt apart berekend via een meter. Net als het warme water zou dit beter berekend kunnen worden in de prijs van een verblijf per nacht.

Camping eigenaar is op het terrein aan het werk maar moeilijk te vinden als de receptie dicht is. Fijn zou zijn dat de deur van de receptie openstaat op gezette tijden. Regelmatig komen nieuwe gasten en dan is niemand te vinden.

Gereisd met partner in mei 2018

We gaan er dit jaar weer naartoe!

Victor,
    5-3-2018

Prachtige ligging in het groen, boven op de berg.

Daardoor mooi uitzicht op rivier de Rijn.

Hotel met prettige sfeer.

Vriendelijk personeel.

Mooie kamer, schoon, beetje gedateerd.

Heerlijk gegeten, zowel ontbijt als diner.

Gereisd met partner in juni 2017

Mooie, gerenoveerde kamers

Nicole,
    29-10-2017

+ mooie, gerenoveerde, goed gepoetste kamers

+ vriendelijk personeel

+ ligging op fietsafstand van Bonn

- het ontbijt op zondag 29 oktober was niet te aanvaarden, chaos in het restaurant. Geen vrije tafeltjes voor de gasten, het buffet werd niet aangevuld, zelfs het brood en de kaas waren op.

Dit was de derde maal op 1 jaar tijd dat wij hier te gast waren, totnogtoe waren we dus zeer tevreden over dit hotel. Normaal vinden we de prijs/kwaliteit goed. Echter vanmorgen werden we zeer teleurgesteld. Dit hebben we nog nooit en nergens meegemaakt. Wel een dikke pluim voor de obers, zij deden hun job zoals het hoort. Vandaag 30 oktober hebben wij in tegenstelling tot gisteren kunnen genieten van een heerlijk, goed aangevuld ontbijt. Er was duidelijk gecommuniceerd over het probleem ivm het ontbijt gisteren.

Gereisd met partner in oktober 2017
Königswinter (Rijndal) scoort een 7 uit 10, op basis van 39 reviews