Hotel AKZENT City-Hotel Kleve

Hotel AKZENT City-Hotel Kleve
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor AKZENT City-Hotel Kleve voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel AKZENT City-Hotel Kleve in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Matig / voldoende: 5 - 7

een leuk klein en knus hotel met zeer vriendelijk personeel

Keurig hotel, goede ontvangst, schone kamer, schone en nette badkamer, goede bedden, goede centrale ligging.

Oude reviews (archief)

ons verblijf was dik in orde, alles was naar wens. het was rustig, een goed uitgebreid ontbijt. Een goede parking...

Het personeel is vriendelijk en hulpvaardig. Het hotel ligt dicht bij het centrum van Kleve en dicht bij een groot winkelcentrum. Parkeren en wifi is gratis. De kamer is groot, de badkamer is ook groot.

Aardige ontvangst, nette kamer en badkamer, hard bed ! Prima ontbijt !!! Leuk dat honden welkom zijn.

gezellige schone plek om te verblijven

dennis
                26-5-2012

het hotel biedt een eenpersoonskamer,keurig schoon flatscreen tv(alleen duitse zenders,cnn,poolse tv ipv bvn)

douche met makkelijk bedienbare knop

geen ontbijt genomen

nette minibar gevuld,niet gebruikt(vererop aldi sud)

hele prettige onvangst alle basics aanwezig alles schoon!!!!!!!!!!!

Het hotel is gemakkelijk bereikbaar, geedft een uitstekedne service en ligt naast een groot conferentiecentrum annex bioscoop.

Wij hebben een heel goede indruk van dit hotel! Wij gaan

Arina B. Gommans Den Ouden
                5-7-2007

Wij hebben een heel goede indruk van dit hotel!

Wij gaan direkt reserveren voor een volgend verblijf.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel AKZENT City-Hotel Kleve in Kleve, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel AKZENT City-Hotel Kleve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel AKZENT City-Hotel Kleve scoort een 8.19 uit 10 op basis van 52 reviews.