Appartement Haus Bothe

AppartementWeer vandaag29°11°
Appartement Haus Bothe

1 review over Appartement Haus Bothe in het Nederlands

Een heel ruim appartement dat de volledige 2e verdieping van het huis betrekt. Op de eerste verdieping wonen de eigenaren. Het appartement heeft 3 hele ruime slaapkamers, een ruime badkamer, een keuken van alle gemakken voorzien. Het ligt in een klein dorp waar op zich weinig te beleven is, maar de omgeving is heel erg mooi en leent zich prima voor veel uiteenlopende uitstapjes.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Bothe in Kirchhundem , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Bothe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Haus Bothe scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.