Hotel Carpe Diem

Hotel Carpe Diem
7,5

12 tips over Hotel Carpe Diem

A.H van Reekum, 20-8-2017
.niet voor herhaling vatbaar.
Fred scheffers, 13-8-2017
We misten buiten wel gezellige zitjes of bankjes
Remco, 12-6-2017
Heerlijke wandeltochten vanaf het gezin, volop uitstapjes in de omgeving!

We hebben een aantal aanbieders voor Carpe Diem voor je op een rij gezet:

Conny Habold, 1-6-2017
Honden zeer welkom, baasjes en hun hond(en) zitten wel in een apart gedeelte van het hotel dus geen overlast.
Wietske, 8-3-2017
het hotel heeft een leuke sauna.
Nico van Dalen, 20-2-2017
We hadden 2 dagen half pension geboekt, maar op zondag was de keuken dicht. Dat was niet van te voren aangegeven. Overigens is dit netjes met de kosten verrekend.

rijssemus, 4-7-2015
begande grond heerlijk vertoeven in de tuin
jan, 5-11-2013
Zie tips in toelichting. Met wat meer aandacht voor de gast, kan er volgens mij meer horeca omzet gemaakt worden. Bijvoorbeeld een happy hour, wijnproeverij, streekproducten, etc.
Els, 9-6-2013
Saalhausen is een heel leuk plaatsje in de buurt met veel vakwerkhuisjes. Touren door de omgeving is ook een aanrader, het ene plekje is nog mooier dan het andere
H., 17-8-2012
Dineren bij hotel Assman, lekker en zeer betaalbaar.

We hebben een aantal aanbieders voor Carpe Diem voor je op een rij gezet: