Hotel Carpe Diem

Hotel Carpe Diem
7,2

251 reviews over Hotel Carpe Diem in het Nederlands

hotel glijdt af naar triest niveau.

evert
20-9-2018

met 6 personen (3 kamers) 4 dagen in dit aardig gelegen hotel verbleven.

We komen hier al 6 -7 jaar maar dit was het laatste. Onderhoud wordt er niet gepleegd met als gevolg dat we deze keer 24 uur geen verwarming en geen warm water hadden. Receptie is er rustig onder. "We zitten er op" Bij aankomst dus geen verfrissende douche/bad. Ze hopen dat het s avonds opgelost is. Volgende morgen nog steeds geen warm water en verwarming. Receptie belooft dat het snel opgelost is. Om 13.00 juicht de eigenaar dat er warm water is. Op onze kamer echter niet !!

Vele uren later (1530) is er warm water. s'avonds besloten in het hotel te eten. Gemakkelijk na een reisdag en douche-ellende, Een trieste vergissing: 2 gangen voor 1750. Diepvries groenten met een stukje diepvries vis of een aan stukjes gesneden kipfiletje met wat rijst. Werkelijk een magnetronhap. Schandalig.

Kamer 1x helemaal niet schoongemaakt. Compensatie 10 =/ pp.

ai!!! op de (donderdag) aankomst dag werd ons door de gasten vertelt dat er sinds woensdag geen gas aanwezig was en dus geen warm water. De eigenaar heeft ons hiervan niets vertelt bij aankomst!

Geen douche en/of verwarming werkend in het Hotel. Na twee dagen was dit probleem opgelost na meerdere vragen, verzoeken en dreigementen om uit te checken. Het standaard antwoord: "We zitten er boven op" en "we hebben een energiecoach" hebben we veel gehoord. Vrijdagavond was er weer warm water.

Ontbijt is goed. Het vaste personeel van de afgelopen jaren is verdwenen. De kok is al helemaal uit beeld en reuk. Onze geserveerde maaltijd leek echt uit de magnetron te komen (voor de dure prijs van 17,50 euro pp) warm gemaakt door een der personeelsleden. Kwaliteit en prijs zijn niet in verhouding.

In het hotel zie je overal een verval. Geen personeel meer. Eigenaar doet veel zelf (noodgedwongen?)

Carpe Diem´s hoogtijdagen zijn voorbij!

Jeanne
15-9-2018

Het gehele verblijf was tegenvallend, teleurstellend. Gezien onze eerdere ervaringen van 2009 /2014 hebben we beiden dit verblijf als beneden de maat ervaren. Ontbijt was goed, avondeten werd niet vers bereid in eigen keuken, maar via een gaarkeuken c.q. cateringsbedrijf geleverd, hetgeen slecht tot matig was, we hebben 2x buitenshuis gegeten. Daarnaast is ook bijna 2 dagen geen warm water geweest, waardoor er koud gedouchet is geworden. De beleving van ons was dat bij dit hotel de ´ziel´eruit is. Geen enthousiast personeel, vrij schaars aanwezig, weinig uitstraling. Qua hygiëne liet eea ook te wensen over, veel spinnewebben in en buiten de kamer, achter en in de lampen. Dit 4-daags verblijf dat een 4 dagen genieten zou moeten zijn, heeft dit bij lange na niet gehaald wb het onderkomen dan. Al met al waren we toch bijna 400 euro lichter, daar we tevens een grotere kamer geboekt hebben bij binnenkomst a 15 euro per nacht!

HotelSpecials.nl

Leuk voor een paar dage, maar ook niet meer dan d

Lüch en Henny
11-9-2018

goede kamer, netjes, schoon, mooi gerenoveerd in 2001.

Vriendelijke Hr. Janssens-betriebsleiter.

Hr Simons komt onvriendelijk over. nors type ,man van weinig woorden.

Chef van de keuken, matig eten, veel van het zelfde,van de 4x diner 3x het zelfde ,dat is dan wel gezien!!!! Buiten het dorp en hoog gelegen

Fantastisch ontspannen en gezellige midweek gehad.

Femmie Erinkveld
11-9-2018

Wij hadden een hele ruime kamer op de begane grond. Dit was heerlijk met onze 2 honden. Het ontbijtbuffet was geweldig. Avondeten prima.

Het hotel is uniek in zijn inrichting. Heel licht en kleurrijk.

Het ontvangst was direct open en gezellig. Leuk stel!!

Dat sommige dingen wat smoezelig of slecht onderhouden zijn stoorde ons totaal niet. Vooral niet als je weet dat de eigenaar zijn best doet maar een enorm complex met grond moet beheren.

We. Hebben het goed en leuk. Gehad

J.M Meijland
8-9-2018

Dat het een hondvriendelijk hotel is

het ware 4 grandiose dagen....

gerard verlinden
6-9-2018

het is een groot hotel aan een doodlopende weg dus super rustig s,nachts het ontbijt is geweldig het diner is naar duitse begrippen geweldig alles in overvloed heel belangrijk (hollandse koffie ) vriendelijk personeel schone kamers en badkamer mooie omgeving lekkere krombacher.( bier ) vlak bij biggesee attenhohle elspe honden welkom parkeren geen probleem ik heb genoten en kom weer terug...!!!!!

Leuke vakantie gehad

Koijen
3-9-2018

Rustige omgeving royale kamer

Mooie omgeving

Ontspannend en goed verzorgd.

Houkamp
1-9-2018

Prachtig gelegen op de berg met schitterend uitzicht en prima wandelmogelijkheden. Personeel vriendelijk. Ontbijt perfect, diner in buffetvorm redelijk. Kamer netjes en functioneel ingericht.

top: sfeervol. schoon. netjes. goed verzorgd. vriendelijk. super ontbijt. fraaie ligging. goed eten. veel ontspanningsmogelijkheden waaronder prima sauna, betaalbaar.

minder: muziek is sfeervol maar vond t vaak wat te luid. en ,bij de bar stonk het naar hond.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Carpe Diem in Kirchhundem , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Carpe Diem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.