Hotel Carpe Diem

264 reviews over Hotel Carpe Diem in het Nederlands

Omgeving is prachtig..

Leon de Winter,
24-2-2019

Omgeving is zekers de moeite waard, mooi uitzicht met veel wandel gelegenheden. Het skigebied Winterberg is met 40min te bereiken. SlaapKamers doen mij terug denken aan de tijd dat ik in het leger zat! functioneel maar koud!. In de Lobby, receptie, restaurant heerst een gezellige sfeer. Louis en zijn vrouw zijn vriendelijk en behulpzaam, maar zijn wel toe aan hun wel verdiende pensioen!.

Avond eten was te zout en had meer weg van een opgewarmde magnetron maaltijd. Mijn dochter kreeg een bordje met spaghetti zonder saus, waar uiteindelijk €10,00 voor gerekend werd. Op de eindafrekening stonden ook diverse drankjes en hapjes die niet van ons waren, na correctie factuur uiteindelijk toch nog te veel betaald!! Ontbijt is standaard, maar ruim van alle gemakken voorzien. Ondanks de te hoge prijs kun je hier prima logeren, en het blijkt maar weer ook hier moet je scherp blijven. ;)

Pluk de dag en maak er iets van.

Gereisd met vrienden in februari 2019

Eens maar nooit weer

Monica,
6-1-2019

Ligging is zeer goed, wel wat afgelegen maar daardoor rustig. Honden in de eetzaal is niet echt hygiënisch. Ontbijt was zeer basic. Koffie en chocolademelk (op basis van water) uit een automaat. Afbakbroodjes uit de supermarkt (ook hier in België verkrijgbaar). Enkel keizerbroodjes (beide dagen ook deels broodjes van de vorige dag die opnieuw opgewarmd werden) en 'hotelbroodjes' die men normaal bij soep serveert. Jammer want net Duitsland is bekend om zijn vele bakkers met een gevarieerd aanbod van lekkere broodjes en gebak. Als je op hotel gaat verwacht je toch net iets meer dan thuis. Ook het fruit was ondermaats. Bijvullen gebeurde slechts sporadisch en vaak pas op verzoek. Ontvangst en vertrek vielen tegen, zeer nors en onvriendelijk. Alsof we blij mochten zijn dat we mochten komen...Jammer want dit hotel zou echt wel kunnen scoren!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019

Niet voor herhaling vatbaar

Sandra,
10-11-2018

Mooie omgeving en ligging van het hotel heerlijk rustig. Mooi wandelgebied. Hotel is geen 4-sterren lokatie. Avond eten slecht en zeer summier. Ontbijt was goed maar niks bijzonders. Kamers gedateerd en vlekken in de vloerbedekking.

Sauna werkte Turks stoombad niet en de ruimte om te relaxen koud. Eigenaren vriendelijk.

Voor herhaling vatbaar!

Harm Jan en Margreet Meijer,
28-10-2018

Een prima ligging met een verrassend eigentijds interieur. Uitgebreid keuze buffet, zeer verzorgd ontbijt, een prachtige collectie kunst door het hele hotel verspreid, gezellige lounge, kortom een aanrader!

Gereisd met partner in oktober 2018

prima en vooral rustig hotel

vlieland,
17-10-2018

prima kamer met balkon helaas geen zonzijde

vriendelijke ontvangst

Gereisd met partner in oktober 2018

Redelijk maar nier voor herhaling vatbaar.

Wismeijer,
17-10-2018

RedelIjk hotel. Eten goed maar niet bijzonder. Ontbijt standaard. Kamer: bedden goed, vloerbedekking met vlekken, grond en/of riool lucht in badkamer. WiFi slechts op een plek in lobby goed, niet in kamer. Ook geen BVN op de tv. Omgeving grandioos. Personeel vriendelijk.

heel goed bevallen

Noordhuis,
6-10-2018

DE service was geweldig. Zij zoeken zo enkele route voor je uit met een dagprogramma. Een betere leeslamp op de kamer geven we graag als tip.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Genieten in een prachtige omgeving

Gabi,
2-10-2018

Geweldige sfeer en hartelijk en heel plezierig personeel

Gereisd met vrienden in september 2018

Op aanraden van vrienden hebben we met de familie zes personen drie overnachtingen geboekt om in de omgeving te gaan motorrijden.

Ligging van het hotel is mooi.

Hotel heeft achterstallig onderhoud lijkt alsof het geld eruit wordt getrokken. We hebben 1 nacht zelfs geen warm water gehad. Hierover werd pas gecommuniceerd toen ik wilde douchen en de receptie heb gebeld.

Verder is het avond eten niet wat ik gewend ben van een duitse keuken. 2 gangen maaltijd bestond uit rijst met erwten en wortels uit blik, het vlees of de vis moest worden gezocht in de saus. Dat was volgens ingewijden die we hebben gesproken vroeger veel beter. De kok van toen werkt er inmiddels niet meer.

Daarna hebben we de volgende twee dagen zeer goed gegeten bij de locale Italiaan.

Het ontbijt in het hotel is verder wel goed. Ruime keus ook verschillende kaasjes, niets op aan te merken.

Ik zou niemand dit hotel aanraden, het hotel wordt als melkkoe gebruikt.

Gereisd met vrienden in september 2018

Fantastisch, de volgende keer gaat de hond mee.

AMLH,
24-9-2018

leuke accommodatie, vriendelijk personeel. Goede prijs/kwaliteit verhouding

Gereisd met partner in september 2018

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Carpe Diem in Kirchhundem , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Carpe Diem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.