Hotel Carpe Diem

217 reviews over Hotel Carpe Diem in het Nederlands

Matig.

P.W.G.L.J. CLAESSEN
19-6-2018

Goed: Locatie levendig, leuke indeling hotel mooie ligging, ontbijt en avondeten was goed.

Minder: Hotel mag een opknapbeurt hebben, is wat verwaarloost. Jammer. De kamer kon wat beter worden schoongemaakt, ( drie nachten hebben we tegen een spin met web aan gekeken.)

Niet voor herhaling vatbaar!

Jan Gulden
14-6-2018

Het eten was goed verzorgd en smakelijk. de omgeving was mooi en schoon, maar binnen viel het ons (letterlijk: vies) tegen:

honden mochten mee in de eetzaal en waren regelmatig luidruchtig aanwezig;

in een andere zaal, waar dat niet toegestaan was, stond de buitendeur naar het terras open en daar waren ook weer honden;

in de koffiemelk troffen we een insect aan;

in het putje van de douche op de kamer was nog haar te vinden van de vorige gast;

schoonmaakpersoneel rookte op de brandtrap met de deur open, waardoor alle rook naar binnen kwam; en

in de algemene ruimte waren her en der stofnesten te zien.

We hadden geboekt voor 3 nachten, maar zijn er slechts één gebleven en zijn de volgende ochtend snel vertrokken.

Niet geschikt voor rolstoel.

J.Dekker
12-6-2018

Wij konden er niet blijven. Met een rolstoel is het niet te doen. Teveel hellingen in de toegang tot het hotel. De ontvangst was overigens heel prettig en ons werd wat te eten en te drinken aangeboden alvorens we weer huiswaarts zijn vertrokken. De kamer en het restaurant zagen er keurig uit.

We hebben een aantal aanbieders voor Carpe Diem voor je op een rij gezet:

Leuk, maar één keer is genoeg.

R. de Rue
9-6-2018

Rustig, veel faciliteiten, schoon, vriendelijk personeel, veel gratis parkeerruimte.

Achterstallig onderhoud buiten.

Zeer kleine keus avondeten.

Voor ons nooit meer

Lei Hendriks
1-6-2018

Het diner was prima, steeds keuze uit 3 gerechten. Alleen het buffet op zondagavond was onder de maat: schalen werden niet aangevuld. Het ontbijt was voldoende, alleen de broodjes waren geen succes. Het brood dat je zelf kon snijden was prima.

De ontvangst door de jongeman op zondag was vriendelijk. We hadden een comfortkamer besteld, maar omdat deze tegenviel zorgde deze medewerker voor een andere, mooiere kamer. Hij zorgde ook voor het versjouwen van de koffers. Dank je wel! Het andere personeel was weinig vriendelijk en toonde weinig interesse. Op de vraag van mijn vrouw: Wat is dit voor soep? antwoordde de ober: Groene soep en na enig aandringen: Groene Hongaarse soep. Volgens mij verzon hij het ter plekke. Toen we op een avond om 19.10 uur voor het diner verschenen zei diezelfde ober: Ik dacht dat jullie ons vergeten waren. Daarop zei mijn vrouw: het diner is toch tussen 18:00 uur en 20:00 uur. Draadloos internet was een ramp.

Super

Karin
30-5-2018

Het is een rustig hotel boven op de berg.

Wij hadden een fantastische kamer.

Ideaal voor de hond.

Het ontbijt was prima.

En het buffet s'avonds ook.

Absoluut geen klachten over het eten.

Als je er op uit wil moet je wel de auto meenemen.

We komen vast en zeker nog een keer terug.

kamer ok.hier en daar stoffig,ook zithoek op de begane grond

Gemoedelijk rustig, eten eenvoudig maar goed.

Helma Piels
16-4-2018

Ligging uitstekend.

Buitenkant van het gebouw zou wat uitdagender mogen

Het was te doen.

Anoniem
10-4-2018

Het is een hotel waar vooral mensen met hun honden komen. Toen wij er waren was er ook een hele hondenclub aanwezig. Je ruikt de hondengeur wel een beetje op de gang. Het ontbijt was een beetje karig. Er was weinig keuze, maar wat er was, was op zich wel goed. Wij hadden 2 kamers die bij elkaar hoorden. Je kon van de ene kamer zo in de andere kamer, maar er was niet echt een zithoek. De hygiene was prima. Er ligt vloerbedekking. Hier en daar zitten wel wat vlekjes, maar niet echt vies. De mensen bij de receptie zijn wat apart. Ze doen hun best, maar zijn niet erg vriendelijk. De meneer bij de receptie was er niet zo van gecharmeerd dat wij na aankomst nog uiteten gingen. In het restaurant kon je immers ook eten. De wifi is trouwens wel echt heel slecht. Wij hebben een internetkabel gehaald voor 10 euro borg, maar ook dit internet was echt heel langzaam.

Dit was de tweede keer, voor herhaling vatbaar

J.T. van As
4-4-2018

Vriendelijk personeel en goede verzorging.

Ontbijt goed verzorgd.

De koffie was erg slecht !!!

We hebben een aantal aanbieders voor Carpe Diem voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Carpe Diem in Kirchhundem , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Carpe Diem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Carpe Diem scoort een 7.47 uit 10 op basis van 218 reviews.