Hotel Assmann

18 reviews over Hotel Assmann in het Nederlands

We hebben genoten!

Kees en Ria van Meteren
12-5-2013

Wat een gezellig hotel. Mooi en rustig gelegen. Ontzettend aardige eigenaren en personeel. Prima kamer met uitstekende bedden. We hebben heerlijk gegeten en voelden ons echt verwend. Zeker aan te bevelen en we hopen hier nog eens terug te komen.

Gereisd Met partner in Mon May 06 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch hotel

H.K.J. Blitterswijk
22-10-2012

Zeer vriendelijke en lieve mensen. Onze kamer was een waar paleisje. De omgeving is erg mooi zeker in de herfst. Ligt aan een doorgaande straat waar soms een auto door komt. Het plaatsje Selbecke is heel klein dorpje.

Gereisd Met partner in Sun Oct 14 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Thuiskomen

Adri
19-4-2012

Hotel Assmann in Kirchhundem hebben wij nu voor de derde keer bezocht. Het is alsof je thuiskomt. Zoveel hartelijkheid, en het heerlijke eten. Dat verdient heel veel sterren. Volgens zeggen zijn ze er kindvriendelijk, maar onze hond werd ook als een kind welkom geheten en verwend. De directe omgeving is rustig en bosrijk. Toch is er genoeg te doen. Voor de kinderen zijn het Panoramapark of Ford Fun heel leuk, of een boottocht op de Biggesee. Een beetje winkelen in Lennestadt of cultuur snuiven in Dillenburg. Bij Winterberg kun je de uitkijktoren op de Kahle Asten beklimmen. En dan in de namiddag weer lekker terug naar hotel Assmann. Een ideale vakantie.

Gereisd Met partner in Sun Apr 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

aanrader

Toon & Corrina Halters
24-9-2011

Een weeklang in dit hotel verbleven. Wij hadden volgens mij een van de grootste kamers, compleet met breedbeeld tv-scherm, koelkast en moderne badkamer (jammer genoeg geen bad). Maar heel veel ruimte en met uitzicht op grasweide onder bosrand we reeën gespot hebben. Onze hond was meer dan welkom in het hotel/restaurant, de dichtsbijzijnde wandelroute begint naast het hotel en ook vele andere uitgezette wandelroutes beginnen in de buurt. Kaart hiervan werd verstrekt in het hotel. Prachtig wandelgebied. Goed gegeten in het restaurant, behalve op de rustdag maandag. Je bent hier als gast absoluut geen nummer, je krijgt veel persoonlijke aandacht van de hartelijke eigenaren en de rest van het vriendelijke personeel.

Gereisd Met partner in september 2011

Klantvriendelijk, kleinschalig met goed restaurant

bobg
16-9-2011

Mooi hotel met heel aardige gastvrouw en -heer. Lekker eten. Vanaf het hotel zijn een aantal mooie boswandelroutes. Verder is er dicht in de buurt niet zo veel te doen, rustig gelegen. Siegen is leuk om naar toe te rijden, leuke stad om te winkelen en gezellig te eten (het restaurant van het hotel is op maandag gesloten).

Gereisd Met partner in Thu Sep 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer goed!!

Herman en Emmelien
19-8-2011

Wij zijn hier een weekend geweest. We hadden een super mooie, schone en moderne kamer met koelkast. De eigenaar en het personeel zijn zeer vriendelijk en je kunt alles met hun overleggen. Het ontbijt was ook super goed voor elkaar (verse sinasappelsap, diverse soorten lekkere broodjes, gekookte eieren en roerbakei, fruit, yoghurt/vla, diverse soorten beleg etc. etc.). Heerlijk! Ook het avondeten is zeer goed! De omgeving is erg mooi. Je kunt er zeer mooi wandelen. De dorpjes zijn wel wat rustig (niet heel erg veel te beleven). Maar Winterberg etc. is redelijk dichtbij met de auto en daar kun je leuk winkelen en terassjes pakken etc. Ook is er een Wildpark (Panorama Park), grotten (Atten-hohle) en een mooi meer met rondvaarten (Biggesee) in de buurt. Kortom: fantastisch hotel en we komen hier zeker nog een keer weer!!

Gereisd Met partner in augustus 2011

Kan niet beter!

Ron en Peggy
15-8-2011

Prima kamers, super eten! Sabine en Richard, ga zo door!!!!!!!!!! Leuke en gezellige bar.

Gereisd Met partner in juli 2011

Gastvrij en uitstekend hotel

Remco
18-10-2010

Vriendelijke mensen, zéér billijke prijs en heerlijk (o.a. wildschotel) gegeten. Ook voor onze dochter (5 jr) was niets teveel. Voor haar een bedbank in onze kamer beschikbaar. Schoon en luxe badkamer (douche, wastafel en toilet).

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Oct 15 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke duitse keuken.

Westbroek
12-8-2010

In het dorpje is niet veel te beleven,je kan er wel lekker wandelen. Het is een hotel om naar terug te keren, al was het alleen maar om te eten. Moderne kamers en een bijzonder ingericht restaurant in een oud gebouw. Heel schoon en goed onderhouden,de bar is wat gedateerd,maar dat heeft ook wel wat.

Gereisd Met partner in augustus 2010

Goed hotel een aanrader.

Wim & Maria
21-7-2010

Het is een mooi hotel met goede service en gastvrijheid je voelt je er gelijk thuis. Het is allemaal netjes en schoon. Het hotel is niet geschikt voor mindervalide want er is geen lift en er zijn geen kamers op de begane grond. Onze kamer was in een bijgebouw van het hotel, je moest buitenom om naar het restaurant te gaan, wij hebben dat niet als vervelend ervaren. Wel vonden wij het jammer dat er geen koelkast op de kamer aanwezig was, zeker met warm weer is dat een gemis. De ligging van het hotel is prima. Voor het diner kun je ook prima in het hotel terecht het eten is er gewoon goed, de uiensoep is een aanrader.

Tips:Als je flinke wandelingen wilt maken dan zijn daar vanuit het hotel verschillende mogelijkheden voor. De routes zijn goed aangegeven maar het is toch verstandig een wandelkaart mee te nemen. Een bezoekje aan Winterberg en Siegen is voor de winkelliefhebbers aan te bevelen.

Gereisd Met partner in Thu Jun 24 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Assmann in Kirchhundem , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Assmann zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.