We hebben een aantal aanbieders voor Kirchhundem voor je op een rij gezet:

Reviews over Kirchhundem

Prachtige wandelomgeving

kinkymen100,
    27-9-2016

Prachtig om te wandelen in alle rust.

Wandel van Kirchhundern naar het Alpenhaus op 650m hoogte (zo'n 8km). Prachtig alpenhaus met uitzicht over het hele gebied. Om even bij te komen een 0.5l bier gedronken voor ik aan de terugwandeling begon.

Biggensee/Attendorn op zo'n 30 a 40min rijden wat ik de dag erop bezocht heb.

Gereisd alleenreizend in augustus 2016

Heerlijke rustige omgeving

Ben en Desiree,
    12-2-2012

Kirchhundem is een heel klein plaatsje met niet heel veel faciliteiten. In de omgeving zijn wel andere plaatsen waar wel van alles te vinden is dus dit is verder geen probleem.

Vooral de heerlijke rustig omgeving is geweldig

Gereisd met partner in juni 2009

Carpe Diem hotel prima om tot rust te komen !

nelly,
    21-11-2011

Prachtige omgeving. Er kunnen mooie wandelingen gemaakt worden. Om naar een grotere plaats te gaan moet je wel met de auto. In de buurt van het hotel geen uitgaansleven, je komt er echt voor je rust. Een maanwandeling is zeer romantisch, vooral bij volle maan, daar er verder 's avonds niet veel verlichting in de omgeving is.

Gereisd met partner in november 2011

Kirchhundem is een klein lint dorp

René Gerlsma,
    19-7-2008

Kirchhundem is een klein lint dorp. Veel vakwerkhuizen alle even schitterend onderhouden. Rijke tuinen. Wandelmogelijkheden ten overvloede. Bos, berg en dal, riviertjes, kabbelende stroompjes. Frisse lucht te over.

Gereisd anders in juli 2008
Kirchhundem scoort een 7,1 uit 10, op basis van 20 reviews