Vakantiehuis Am Balberger Ley

4 reviews over Vakantiehuis Am Balberger Ley in het Nederlands

erg mooi vakantiehuis

VCH Helden
17-3-2014

Met de vriendengroep een weekeind door gebracht in dit mooie vakantie huis. Geweldig terras en leuke ruimte voor een potje tafeltennis of dart. Ook in de woning div. spellen al aanwezig. Zeker een aanrader voor deze prijs. Bij de boerderij die er achter ligt kun je leuke activiteiten ondernemen.

sobere accomodatie

Jansen
16-9-2013

Alles netjes verzorgt, Helaas is alles zeer sober ingericht.

De douches zijn zeer krap en het water blijft staan.

Ook de afstapjes in huis zijn niet heel praktisch.

In de omgeving zijn diverse leuke dingen toe doen.

Topverblijf!

lindsey
19-3-2013

Bij aankomst was de locatie keurig netjes opgeruimd en was alles aanwezig wat er nodig was. Het eten werd verzorgd door de eigenaren en was erg lekker. Goede bedden, goede sanitaire voorzieningen en er is genoeg te doen in de buurt. Ook op de boerderij is er genoeg ruimte om leuke dingen te doen. Wij hebben als groep een erg fijn verblijf gehad en zullen hier absoluut nog eens terug komen. Absoluut voor herhaling vatbaar.

Fantastische plek

Familie Badal-Somair-Jairam
8-8-2011

We zijn met de familie voor een family weekend hier naar toe geweest. Accomodatie is geweldig. Vooral de 2 keukens; het enige min puntje was dat er wat meer toiletten bij zouden kunnen. Daarnaast de tuin, boomgaard , met tuinhuisje, hangmatten , barbeque etc in 1 woord fantastisch. Ook de ontvangst als heel positief ervaren. We komen hier zeker nog een keer terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Am Balberger Ley in Kevelaer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Am Balberger Ley zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Am Balberger Ley scoort een 8.25 uit 10 op basis van 4 reviews.