We hebben een aantal aanbieders voor Kevelaer voor je op een rij gezet:

Reviews over Kevelaer

Prima hotel

Margot,
    8-8-2014

Het Parkhotel heeft een sublieme ligging, een paar minuten lopen van hartje stadscentrum waar in het weekend het bedevaertsgevoel goed te beleven is, bijzonder om te zien. Het zwembad klein maar fijn en de sauna's ook (twee, handdoeken voorradig, snelbruiner aanwezig)!

Mijn zoontjes en ik hebben het hotel nu twee keer gebruikt als uitvalsbasis naar het fantastische park Irrland, op 10 minuten rijden. In het hotel lekker even zwemmen en evt. iets lekkers halen in het stadje. Jammer van de paar Duitse televisiezenders, erg warm op de kamers ook. Jammer ook van de weinige bedrijvig- en gezelligheid in het hotel 's avonds, terwijl dat wel zou kunnen (buitenterrassen en een gezellig uitziende bar. Omdat inpandig in het gebouw een bejaardenhuis zit, voelde ik me als moeder met twee jonge levendige kinderen ietwat minder op m'n plek. Ook omdat het erg rustig was. Vanuit ons raam zat er iedere avond een omaatje op haar balkon op een halve meter afstand.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

erg mooi vakantiehuis

VCH Helden,
    17-3-2014

Met de vriendengroep een weekeind door gebracht in dit mooie vakantie huis. Geweldig terras en leuke ruimte voor een potje tafeltennis of dart. Ook in de woning div. spellen al aanwezig. Zeker een aanrader voor deze prijs. Bij de boerderij die er achter ligt kun je leuke activiteiten ondernemen.

Gereisd met vrienden in maart 2014

sobere accomodatie

Jansen,
    16-9-2013

Alles netjes verzorgt, Helaas is alles zeer sober ingericht.

De douches zijn zeer krap en het water blijft staan.

Ook de afstapjes in huis zijn niet heel praktisch.

In de omgeving zijn diverse leuke dingen toe doen.

Gereisd met vrienden in mei 2013

Heel leuk hotel

Jan,
    30-7-2013

Het was per fiets even zoeken, maar eenmaal daar was het genieten: eerst een lekker biertje op het lekker rustige terras, daarna in een gezellig restaurant een heerlijk diner. De kamer was ruim, proper, gezellig. Helaas gheen airco wat gezien de hitte buiten jammer was, maar er was genoeg schaduw van de bomen. Het ontbijt was simpel maar goed. Beslist een adres om nog eens terug te komen.

Gereisd met partner in juni 2013

Topverblijf!

lindsey,
    19-3-2013

Bij aankomst was de locatie keurig netjes opgeruimd en was alles aanwezig wat er nodig was. Het eten werd verzorgd door de eigenaren en was erg lekker. Goede bedden, goede sanitaire voorzieningen en er is genoeg te doen in de buurt. Ook op de boerderij is er genoeg ruimte om leuke dingen te doen. Wij hebben als groep een erg fijn verblijf gehad en zullen hier absoluut nog eens terug komen. Absoluut voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in januari 2013
Kevelaer scoort een 8 uit 10, op basis van 18 reviews