Hostel Weltempfänger Hostel und Café

1 review over Hostel Weltempfänger Hostel und Café in het Nederlands

Prachtig hostel!

ruudmeulenbroeks
6-8-2012

Mooi hostel een stuk buiten het centrum. Het is ongeveer 30 minuten lopen tot het centrum, maar de metro stopt letterlijk voor de deur van dit hostel (dus dan slechts 5-10 min tot het centrum).

Ze waren verder heel vriendelijk. Na geboekt te hebben, gevraagd of het mogelijk was of 1 extra persoon meeging, en het was geen probleem om in 1 van de 2 kamers een extra bed neer te zetten. Verder waren de douches en wc zeer goed/schoon. Een klein minpuntje was dat er voor het ontbijt niet heel veel keus was, maar het ontbijt was verder wel goed geregeld en lekker.

Gereisd met vrienden in januari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Weltempfänger Hostel und Café in Keulen (Köln), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Weltempfänger Hostel und Café zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.