Hotel Radisson Blu Köln

Hotel Radisson Blu Köln
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Radisson Blu Köln voor je op een rij gezet:

70 reviews over Hotel Radisson Blu Köln in het Nederlands

Goed hitel

Gino
4-12-2016

Net terug van 2 overnachtingen in dit hotel ! Zeer goede service en prachtige kamers . Het hotel ligt wel ver van het centrum . Te voet is het te ver maar vlakbij metro en tram Wij namen de taxi voor 10 euro . Voor de metro betaal je ook 2,90 enkel wat veel is vind ik ! Ik zou zeker terug gaan want is prijs kwaliteit zeker zijn geld waard !

Gereisd met vrienden in december 2016

Mooie plek voor weekendje Keulen

Martijn
15-10-2014

Erg mooi, luxe en netjes hotel die zijn naam waarmaakt. Personeel is vriendelijk en kun je alles vragen. Ze spreken ook Engels. Het hotel s niet goedkoop, maar alles is wel op orde. Van het eten hebben wij alleen het ontbijt genomen en dit was echt heel erg goed. De kamers voldoen aan alle eisen. Enige minpuntje is toch dat je voor een stedentrip toch telkens 20-25 minuten moet lopen naar het centrum. Via de brug met de slotjes is het redelijk leuk lopen.

Gereisd met vrienden in Fri Oct 10 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Ontspannen na een drukke dag

Suleika
29-10-2013

Tijdens de Kerstperiode ben ik naar dit hotel geweest. Het lag op enige afstand v. h. centrum maar de tramhalte was schuin over het hotel, dus dit was geen probleem. Personeel was zeer vriendelijk en de kamers waren proper. Hierop niets aan te merken. Het enige nadeel is de lobby en de liften. De lobby is een open ruimte waarvan de hoogte tot aan het dak loopt en de gangen met de kamers er rond gelegen zijn. Er was 's nachts een feestje en als gevolg heb ik tot een stuk in de nacht wakker gelegen van het lawaai. De lift werkt met een kaartsysteem waarbij je de kaart in een soort van lezer moet steken alvorens je naar een verdieping kan gaan. Dit systeem werkt niet helemaal goed , als gevolg dat ik naar vanalle verdiepingen ben gebracht , behalve naar diegene waar ik moest zijn. Dit was niet enkel zo in mijn geval maar ook bij andere mensen die de lift namen. Een aanrader voor mensen die eens willen ontspannen na een hectische dag , want de kamers en welness zijn zeer ontspannend.

Gereisd met partner in december 2012

Prachtig hotel

Eveline
1-10-2013

LET OP: in 2009 bezocht. Erg stijlvol, en mooi hotel. Echter; een zeer goed hotel als zakenreis, maar als je er met gezin/vrienden/partner/familie komt, erg ver buiten de stad gekeken. Persoonlijk heb ik mij hierop verkeken en naar een mooi hotel gezocht.

Gereisd met partner in Sun Nov 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zeker voor herhaling vatbaar!

ellen vermaere
5-8-2013

Zeer rustige ligging, vlak aan de metro. Kamers zijn zeer rustig

Gereisd met partner in juli 2013

Super hotel

eva
29-5-2013

Ik verblijf voor mijn werk in veel verschillende hotels maar dit is toch 1 van mijn favorieten hotels. De kamers zijn heel mooi, modern ingericht met bad/ regendouche, koffie/thee maker, nederlandse tv (bvn) etc. Het ontbijt is heel uitgebreid, ze hebben er echt alles. Verder is het met de tram 10 min vanaf het centrum. het receptiepersoneel is altijd heel vriendelijk en dit geldt ook voor het bedienend personeel in het restaurant. Kortom een super hotel!

Gereisd zakelijk in januari 2013

aanrader

Sandy
24-1-2013

Het hotel is heel groot, maar ook heel netjes. Nette badkamer met een regendouche, het ontbijt is ook goed. Vanaf dit hotel is het 20 minuten lopen naar het centrum (de altstad) van Keulen. Je kunt ook met de tram gaan, om de hoek opstappen. Het hotel ligt heel dicht bij de Koelmesse (de grote beurs). Parkeren is heel duur, maar je kunt ook gewoon in de straat parekeren voor 4 euro per dag.

Gereisd met partner in januari 2013

Super hotel

Daniel
7-8-2012

Hotel ligt tegenover de beursgebouwen van de Koelmesse, een soort RAI. Voor het hotel stopt tram 3 en 4. Met die tram ben je in 10 minuten in het centrum. Het hotel ligt namelijk vanaf de Altstad gezien aan de overkant van de rivier. Tot aan de brug is het ongeveer 3 km lopen. Personeel is super aardig, sauna is prima, stoombad vonden wij niet zo fris ruiken. Ontbijtbuffet is uitgebreid en prima prijs/kwaliteit. Wij hadden een standaard kamer, douchen in bad maar inclusief een prima regen douche.

Gereisd met partner in augustus 2012

super goed en verzorgd hotel

liesbeth Nizette
2-8-2012

langs een drukke baan, maar geen last van gehad en zeer rustig in het hotel zelf. Zeer uitgebreid ontbijt. Een klein stukje wandelen naar de stad maar je krijgt een plannetje en aan de receptie leggen ze het heel goed uit

Gereisd met partner in juli 2012

degelijk hotel

cornelissen min
27-6-2012

gelegen tussen parkings en congresgebouwen

Gereisd met partner in juni 2012

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Radisson Blu Köln in Keulen (Köln), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Radisson Blu Köln zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.