Hotel Mgallery Mondial Am Dom

9.9Fenomenaal

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Keulen (Köln)

9.9Fenomenaal

Hotel Info

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Mgallery Mondial Am Dom voor je op een rij gezet:

13 reviews over Hotel Mgallery Mondial Am Dom

• 8Shoutingchristelle18-03-2011

ideaal voor citytrip

Hotel Mondial is centraal gelegen. Gemakkelijk te voet te bereiken vanuit het station. Wel een beetje kleine kamers, maar ontbijt was super.

Dear Christelle,

thank you very much for your Feedback regarding you stay at our Hotel Mondial am Dom Cologne.

We are very pleased to read that you had a pleasant stay with us and hope to welcome you soon back.

• 9Chris Martens22-07-2010

Aanrader voor een city-tripje Keulen !

Ideaal hotel om Keulen te verkennen. Zeer centraal gelegen, vlak bij de Dom. Ook zeer handig als je met de trein toekomt. Niks aan te merken op het hotel en de service. Jammer dat er een bouwput is voor de deur n.a.v. de aanleg van een nieuwe noord-zuid verbinding, wij hadden er evenwel geen last van.

Geachte heer Martens,

we waarderen het zeer dat u ons Hotel Mondial am Dom hebt gekozen voor uw vorige bezoek aan Keulen.

We zijn erg blij, dat u over het algemeen zeer tevreden was, vooral met de centrale ligging van het hotel.

We hopen je snel weer te verwelkomen en zullen met open armen op je wachten.

• 8Annemiek26-06-2010

Super centraal, fantastisch hotel!

Van de buitenkant zie je het er niet aan af maar dit hotel is super! Kamer: netjes, goed bed, mooie badkamer. Wij hadden deels uitzicht op de Dom! Service is prima, zeer uitgebreid ontbijtbuffet. En je kunt gezellig buiten zitten bij de brasserie. Ligging zeer centraal: straat uitlopen en je bent op de boulevard aan de Rijn met verschillende gezellige terrassen.

Beste Annemiek,

ons team wil u bedanken voor uw feedback over uw verblijf in ons Hotel Mondial am Dom Keulen.

We zijn erg blij om te lezen dat je een aangenaam verblijf bij ons hebt gehad en hopen je snel weer te mogen verwelkomen.

• 8Vincent03-06-2010

Mooi chique hotel

Ik heb hier overnacht tijdens ons bedrijfsuitje. Dit hotel was heel erg goed betreft eten,bereikbaarheid,ligging etc. Een echte aanrader. Tevens zagen de kamers er heel mooi en goed onderhouden uit.

Beste Vincent,

hartelijk dank voor uw feedback over uw verblijf in ons Hotel Mondial am Dom Keulen.

We zijn erg blij te lezen dat je een aangenaam verblijf bij ons hebt gehad en hopen je snel weer te mogen verwelkomen.

• 9Harrij & Lida09-01-2010

Mooi hotel, voor herhaling

Mooi hotel voldoet aan meerdere verwachtingen. Zijn er geweest tijdens de kerstmarkt en die is daar op steenworp afstand, aan de voet van de Dom. Kamers mooi, schoon en goed onderhouden. Jammergenoeg geen bad aanwezig maar dat was het enige wat wij misten. Personeel zeek bekwaam en behulpzaam en erg vriendelijk. hebben alleen van het ontbijd gebruik gemaakt en dat was enorm uitgebreid en werd steeds aangevuld. ook de kwaliteit van het eten was prima voor elkaar. Wij komen er zeker een keer terug als we wederom in keulen een paar dagen van de kerstmarkt gaan genieten. kortom: Goed,heerlijk en waar vor je geld.

Dear Harrij & Lida,

all our Team would like to thank you for your Feedback regarding you stay at our Hotel Mondial am Dom Cologne.

• 7Frank 05-05-2008

Een tweepersoonskamer in een vijfsterrenhotel met slechts één (bureau)stoel is ons inziens niet zoals het hoort. Daarnaast een klein bed: daarmee wordt de indruk gewekt dat de kamer die ons was toebedeeld (nr 202 - van 2 tot 5 mei 2008) meestal als eenpersoonskamer wordt gebruikt. Bovendien was deze kamer wel aan de erg kleine kant (pakweg 15 m2). De ligging van het hotel is daarentegen prima: op een steenworp afstand van het centraal station, van de dom en van een aantal belangrijke musea.

Dear Frank,

• 8Henk en Angela06-03-2008

Prima hotel, direct naast de Dom. Erg centraal gelegen op loopafstand van het treinstation en winkels. Wij hadden hier geen ontbijt dus geen mening over.

Beste Angela en Henk,

• 9Sanne27-11-2005

Een zeer mooi hotel aan de Dom. Het ontbijtbuffet is fantastisch. Ook de sauna is erg mooi. Het enige nadeel is dat de parkeergarage van het hotel moeilijk te vinden is.

• 9Sanne03-03-2005

Een uitstekend hotel. Mooie design kamer en de hal en ontbijtzaal waren ook duidelijk onder handen genomen door een binnenhuis architect.

Verder waren de sauna en de stoomkabine heel mooi. Alles was schoon en ruim.

Het ontbijt was helemaal geweldig. Heel veel keus. Voor ieder wat wils.

Enige minpunt, de parkeergarage van het hotel was even moeilijk te vinden.

• 9Marjolijn24-12-2004

Dorint Sofitel Mondial am Dom Ben ik in 2003 met mijn moeder geweest net voor de kerstdagen. Het hotel ziet er aan de buitenkant niet supermooi uit en het is ook lastig te vinden maar de kwaliteit en de service maken alles ruimschoots goed. Ontbijtbuffet is zeer uitgebreid en de kamers zijn ruim / schoon en mooi ingericht. Het is wel verstandig gebruik te maken van een weekendaanbieding; doordeweeks is het hotel best wel prijzig! Auto parkeren kan alleen in een openbare parkeerplaats naast het hotel. Kost +/- 15 euro per dag.

0 tips over Hotel Mgallery Mondial Am Dom

• WinkelsKapper
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Room Service24 uurs service, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras
      • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald