Hotel Mercure Severinshof Köln City

KinderhotelWeer vandaag25°
Hotel Mercure Severinshof Köln City
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Severinshof Köln City voor je op een rij gezet:

57 reviews over Hotel Mercure Severinshof Köln City in het Nederlands

goeie uitvalsbasis

verhaeghe Jeroen
12-1-2009

Het hotel ligt uitstekend ten op zichte van de stad. Ideaal om naar de stad te trekken, maar ook net buiten het centrum zodat je rustig kan slapen en geen last hebt van dronken Duitsers. Het ontbijtbuffet was meer dan uitgebreid. En de service was uitstekend. Ik kan alleen maar lovende woorden uitspreken voor dit hotel.

Gereisd Met partner in Mon Dec 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
2008

Super!

Keulen
16-12-2008

Super hotel, uitstekend ontbijt met oa chocoladefontein, beetje druk dit weekend wel, maar genoeg bijgevuld. Hotel ligt vlakbij centrum. Prijzen drankjes in hotel wel aan de hoge kant. Maar tijdens de kerstmarkt gebruik je meer op de kerstmarkt dan in het hotel. Parkeergarage 12 euro per dag. Jammer dat er bouwwerkzaamheden waren (begonnen erg vroeg hiermee). Zeker een aanrader dit hotel. Niet rechtstreeks geboekt, aanbieding via Vrij uit

Gereisd Met partner in december 2008

lekker ontbijten !!

bjorn bartier
9-12-2008

Ons verblijf in Mercure Severinshof is zeer goed meegevallen. Nette kamers, al valt de badkamer wel wat klein uit. Het ontbijtbuffet was heel lekker en uitgebreid, wel redelijk druk. Ontbijtzaal zat overvol bij aankomst om 9uur, oplossing : conferentie-zaal werd in gebruik genomen. Chocoladefontein is wel wat overdreven bij het ontbijt. Het blijkt om een gewoon thuis-gebruik-model te gaan !! Minpunt tijdens ons verblijf : de werken voor het hotel

Gereisd Met jonge kinderen in november 2008

Fantastisch voor herhaling vatbaar

Freddy Schellinck
7-12-2008

We zijn net terug van Mercure "Severinshof" we hebben er geen negatieve commentaar over, we zijn zeer goed ontvangen en ze waren heel vriendelijk en gedienstig. Het ontbijt dat was het van het, je kon er nu eens alles krijgen. Zeker voor herhaling vatbaar. Je kan gemakkelijk te voet van het hotel naar het centrum van keulen gaan +/- 15min te voet. Aan het hotel direct een halte van de metro.

Gereisd Met partner in december 2008

Een aanrader!!!

Danny
10-10-2008

Een zeer goed verzorgd hotel. Onbijtbuffet heel uitgebreid. Allen de kussens zijn te dun.

Gereisd Met vrienden in Fri Oct 10 2008 19:54:57 GMT+0000 (UTC)

super goed

Evelien
9-8-2008

zeer goed hotel. Wij hadden halfpension, heel lekker eten, heel erg verzorgd. Commentaar geven is bijna onmogelijk, enige punt: dranken zijn zoals hier al gezegd inderdaad duur.

Prima City Trip hotel

Jetske Timmerman
6-8-2008

Prima hotel! Ligt zeer gunstig t.o.v centrum, metro station ligt naast het hotel waardoor je binnen een aantal minuten naast de Dom uitstapt! Ontbijt zeer goed en ruim voldoende, drankjes in de hotelbar zijn erg duur. Tip! Ga eens eens broodjes eten in het naastgelegen Subway restaurant.

Prima City Trip hotel

Jetske Timmerman
6-8-2008

Prima hotel. Ontbijt super! Naast hotel Metro station waarmee je binnen een aantal minuten in het centrum bent. Drankjes in de hotelbar zijn aan de prijzige kant. Tip! Ga een broodje eten in de naastgelegen Subway restaurant.

Gereisd Familie in augustus 2008

mooi verzorgd hotel met lekker eten

Dimi en Ann
4-8-2008

Bij aankomst was er een goede ontvangst. Zowel ontbijt als avondeten waren verzorgd en erg lekker. Het was een mooi en rustig hotel. In Keulen vind je voor elk wat wils een super winkelstad, gezellig wandelen langs de Rijn, veel restaurantjes ... Enkele nadelen aan het hotel : prijs van drank is nogal duur en voor de kinderen is er heel weinig te doen (geen speeltuin of zwembad ...) Maar ... we hebben genoten van ons familieweekendje !

Gereisd Met vrienden in augustus 2008

Wij zijn net terug van een weekendarrangement

Kathleen
24-3-2008

Wij zijn net terug van een weekendarrangement. Wij zijn iedere keer tevreden geweest van een mercure hotel. Maar bij deze hadden we toch wat opmerkingen. Onze kamer had een vieze geur ( afvoer stonk), de haardroger werkte niet. In het hotel was het verschrikkelijk koud, na je maaltijd was je verkleumd van de kou. Het ontbijt was wel heel lekker en genoeg qua keuze. Het avondmaal was gewoontjes maar je moest een uur wachten voor je je lauwe soep kreeg. Als jullie een goed mercure hotel zoeken het mercurehotel in dusseldorf (stesemannplatz)is een echte aanrader!

Gereisd Anders in maart 2008

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage

• BuitensportenFietsen
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Severinshof Köln City in Keulen (Köln), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Severinshof Köln City zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.