Hotel Mercure Severinshof Köln City

8.4Fantastisch

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Keulen (Köln)

8.4Fantastisch

Hotel Info

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Severinshof Köln City voor je op een rij gezet:

59 reviews over Hotel Mercure Severinshof Köln City

• 7Kathleen24-03-2008

Wij zijn net terug van een weekendarrangement. Wij zijn iedere keer tevreden geweest van een mercure hotel. Maar bij deze hadden we toch wat opmerkingen. Onze kamer had een vieze geur ( afvoer stonk), de haardroger werkte niet. In het hotel was het verschrikkelijk koud, na je maaltijd was je verkleumd van de kou. Het ontbijt was wel heel lekker en genoeg qua keuze. Het avondmaal was gewoontjes maar je moest een uur wachten voor je je lauwe soep kreeg. Als jullie een goed mercure hotel zoeken het mercurehotel in dusseldorf (stesemannplatz)is een echte aanrader!

• 8Peter29-03-2007

Mooi en goed hotel. Zeer uitgebreid ontbijt met "live cooking". Vriendelijk personeel (behalve de barman..) Betaalde 128 euro voor een zeer ruime eenpersoonskamer(ong 38 m2)met balkon en inclusief het ontbijt. Schone kamer, lekker bed en roomservice. Parking onder het hotel voor 12 euro. Kortom een aanrader.

• 9Sofie De Mulder08-01-2007

Wij zijn hier geweest tussen kerstmis en nieuwjaar. Zeer goed en mooi hotel! We kregen een goede verwelkoming! Het hotel is op een tiental minuten wandelen van de vele winkelstraten. Ideaal dus voor mensen die van shoppen houden :-) Het avondeten was wel wat minder, we moesten lang wachten... Het ontbijt maakte dit echter goed, het was heel uitgebreid en je had veel keuze. We gaan zeker nog terug!

• 8ckemkes25-09-2006

Een erg goed hotel , zeker dicht bij de Altstad . Mooie kamers en goed en verzorgd onbijt , je komt er niks tekort . Een echte aanrader .

• 4Johan van der Berg28-12-2005

Via Touroperator halfpension geboekt. Je krijgt constant het gevoel een of andere budgetklant te zijn. Je kunt 's avonds maar uit 2 hoofdgerechten kiezen, terwij andere gasten een fatsoenlijke menukaart krijgen met veel meer keuze. De laatste avond merkten we dat er in de 'tomatencremesoep' en de chocopudding te warme, zuur geworden spuitbusslagroom gebruikt was. Dan zit je in een 4-sterrenhotel. Het eten op zich was ook nauwelijks beter dan in een middelmatig wegrestaurant. Ik klaag op vakantie niet snel, maar ik ga nooit meer naar dit hotel. Wat een tegenvaller.

• 9Marleen25-11-2005

Goed 4-sterren hotel. Dichtbij oude centrum en Severinsbrucke. U- bahn ligt op 200 meter afstand. Goede kamers en ontbijtbuffet.

• 9AidArthur16-08-2005

Dit hotel is goed voor een paar dagen. Uitgebreid ontbijt, de kamers zijn erg schoon en de service is perfect. Alleen jammer dat ze geen zwembad hebben.

• 9Mario en Eugene14-07-2005

Uitstekende kamers, prima ontbijt en zeer goede service. Ook een pluspunt is de parkeergarage onder het hotel waar de hotelgasten een aanzienlijke korting krijgen. Hier zie je ons zeker weer!!!

• 9Christophe13-02-2005

We hebben dit hotel geboekt met het Flair-arrangement aan 30 euro per nacht. Het hotel is dit zeker dubbel en dik waard: fantastische kamers, een gezellige bar die tot half twee open bleef, subliem ontbijtbuffet, en op tien minuutjes wandelafstand zit je in het bruisende stadscentrum! Een echte aanrader dus...

• 9bpat13-12-2004

Reeds de derde keer dat we dit hotel geboekt hebben om in keulen te gaan shoppen en we zijn ZEER tevreden !!!

2 tips over Hotel Mercure Severinshof Köln City

• Creadieni, 03-01-2013

Goed hotel om te boeken als je naar de kerstmarkt wilt of wilt shoppen in Keulen, het ligt namelijk aan het einde van de winkelstraat, zonder dat je daar last van hebt.

• An, 05-11-2012

Zeker in Keulen centrum een Brauhaus bezoeken! De moeite waard, lekker eten en heel goed "Kölch" bier!!

0 vragen over Hotel Mercure Severinshof Köln City

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
    • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
    • Wellness behandelingenMassages