Hotel Mercure Severinshof Köln City

8.4Fantastisch

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Keulen (Köln)

8.4Fantastisch

Hotel Info

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Severinshof Köln City voor je op een rij gezet:

59 reviews over Hotel Mercure Severinshof Köln City

• 8dane06-08-2011

Zeer mooie kamer

Via TO een kamer geboekt voor ons gezin. Hoewel wij er op rekende een 2 persoonskamer te krijgen, kregen wij een zeer ruime kamer met apart woon- en slaapgedeelte. Voor onze jongste zoon stond een campingbedje klaar. Voor onze oudste zoon was een bed opgedekt in de woonkamer. De kamer was splinternieuw en erg netjes. Ook het ontbijt was uitgebreid en erg goed.

• 7queen_of_rain13-12-2010

Goed, maar niet super voor een 4*

Kamers bij elkaar gevraagd omdat één kindje bij schoonouders sliep, was niet het geval. Kamers wel heel ruim en proper. Van de werken hadden we geen last daar het weekend was (er lagen wel oordopjes op de kamer) maar de ramen isoleren zowieso niet goed. Elke dronkenlap die voorbijkomt (ook al zaten we op het vierde) konden we horen, elke auto die voorbijrijdt, en om het uur de klokkentoren aan de overkant die begint te luiden, dus nee, voor de rust moet je er niet zijn. We hadden halfpension en kregen 's avonds buffet. 4 soorten pasta, 4 soorten sauzen maar van vlees enkel Schnitzel, als je dat niet lust, heb je pech. 2 soorten vlees of een stukje vis vind ik toch wel het minimum. niet echt uitgebreid dus. Het ontbijt daarentegen is super! Daar vind je echt alles, zelfs een chocoladefontein met fruit, zalm, veel kazen, eieren, spek, zelfs ... dat was wel de moeite. Verder is het personeel heel vriendelijk en het hotel ligt op 10 minuten van de winkels. Gaat wel maar niet echt 4* waard.

• 9sabine21-07-2010

Voor herhaling vatbaar!

Hotel is een aanrader : dicht bij centrum, heel lekker ontbijt, 's avonds is het eten er ook lekker en de nieuwe kamers zijn perfect. We komen zeker terug!

• 8christel18-08-2009

geweldig hotel!!

we waren er van 3-08 t/m 5-08-2009

we hadden een ruime kamer met een aparte slaapkamer....(familiekamer) alles was schoon en de handoeken werden elke dag verwisseld .. we hadden een vrijheid blijheid arragement geboekt..... je kreeg dan op de eerste dag een 3 gangen menu......heerlijk gegeten...

het hotel ligt ook vlakbij phantasialand...waar we ook heen zijn geweest.. het stadje keulen is ook erg leuk om te winkelen en de dom te bezoeken (erg mooie kerk)

dus al met al een prima verblijf gehad.....alleen inderdaad jammer voor de weg werkzaamheden... maar ach daar heb je s'nachts geen last van...

• 8bjorn bartier09-12-2008

lekker ontbijten !!

Ons verblijf in Mercure Severinshof is zeer goed meegevallen. Nette kamers, al valt de badkamer wel wat klein uit. Het ontbijtbuffet was heel lekker en uitgebreid, wel redelijk druk. Ontbijtzaal zat overvol bij aankomst om 9uur, oplossing : conferentie-zaal werd in gebruik genomen. Chocoladefontein is wel wat overdreven bij het ontbijt. Het blijkt om een gewoon thuis-gebruik-model te gaan !! Minpunt tijdens ons verblijf : de werken voor het hotel

2 tips over Hotel Mercure Severinshof Köln City

• Creadieni, 03-01-2013

Goed hotel om te boeken als je naar de kerstmarkt wilt of wilt shoppen in Keulen, het ligt namelijk aan het einde van de winkelstraat, zonder dat je daar last van hebt.

• An, 05-11-2012

Zeker in Keulen centrum een Brauhaus bezoeken! De moeite waard, lekker eten en heel goed "Kölch" bier!!

0 vragen over Hotel Mercure Severinshof Köln City

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
    • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
    • Wellness behandelingenMassages