Hotel Mercure Severinshof Köln City

FamiliehotelWeer vandaag36°19°
Hotel Mercure Severinshof Köln City
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Severinshof Köln City voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Mercure Severinshof Köln City in het Nederlands

gewoon

Kato
4-7-2011

Toen we aankwamen kregen we een kamer waar de airco niet werkte, de stofwolken stapelden zich op, een kleine badkamer waar je je amper in kon draaien, we gingen naar de receptie en kregen een zéér mooie kamer met aparte slaapkamer. Deze kamer was echt 4 sterren waard! Aan de receptie werd ons gezegd dat het ontbijt tot 11uur was, wanneer we er om 10u30 toekwamen was al het ontbijt al weg en kregen we onder onze voeten van een zaalmeisje, ongehoord! De 2de dag gingen we dan maar om 9uur gaan ontbijten en was alles tiptop in orde! De ligging kon iets beter doordat je toch wel eventjes moet wandelen eer je de winkelstraten bereikt hebt.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2011

Fijn hotel, dichtbij de winkels en de Dom

Liesbeth van den Broek
26-8-2010

Bij aankomst in het hotel kun je via de parkeergarage ( 12,-- per dag) het hotel in. Onze familiekamer was een suite op een hoek van het hotel. Ons uitzicht was een bouwput ivm aanleg metro in keulen. Kinderen sliepen in woonkamer op een bedbank met zeer dun matras, ouders in aparte slaapkamer met matig bed. We hadden halfpension bijgeboekt en kregen een heerlijk dagmenu met keuze uit 2 hoofdgerechten. Op zondag was er zelf keuze om te eten van het buffet. Bediening was uiterst vriendelijk en korrekt. Ontbijt zeer uitgebreid en lekker. In de lobby van het hotel was een computer beschikbaar met gratis internet. De loopafstand tot de winkels is 10 minuten. We hebben het heel erg goed naar ons zin gehad in dit hotel en kunnen het iedereen aanraden

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2010

geweldig

Maassen
25-12-2009

prima hotel, goede ligging, alle kerstmarkten en winkels binnen 10 min. wandelen. geweldig ontbijtbuffet met choco fontijn. Kamer voor 3 personen was zeer goed. Heel groot en zeer netjes. Echt een aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Dec 25 2009 19:37:11 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• De staf spreektDuits, Engels, Frans

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage

• BuitensportenFietsen
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Severinshof Köln City in Keulen (Köln), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Severinshof Köln City zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.