Hotel Mercure Severinshof Köln City

KinderhotelWeer vandaag30°16°
Hotel Mercure Severinshof Köln City
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Severinshof Köln City voor je op een rij gezet:

25 reviews over Hotel Mercure Severinshof Köln City in het Nederlands

Leuk hotel voor een citytrip , aanrader

wv81
2-5-2013

We zijn in de paasvakantie voor 3 dagen in dit hotel geweest , zeker een aanrader voor een citytrip. wij kozen ervoor om met de wagen te gaan, ruime (betalende) ondergrondse parking in het hotel. heel mooie rustige kamer, vriendelijke personeel, lekker en uitgebreid ontbijtbuffet . 1 keer hebben we er avond gegeten, was heel erg lekker !

slechts een kwartiertje wandelen van het stadscentrum , en van de werken op straat heb je zeker geen last !

Gereisd Met partner in januari 2013

Lekker dicht bij het centrum

Creadieni
3-1-2013

Op het moment dat wij er waren waren er veel bouwactiviteiten om het hotel heen maar wij hebben daar geen moment ovelast van gehad, terwijl er wel oordopjes op de kamer lagen speciaal hiervoor.

Net hotel, mooie kamers, gezellige bar en bij onjuistheden werd er direct actie ondernomen.

Gereisd Met partner in december 2012

Mooi, proper hotel!

An
5-11-2012

Wij waren er van 31.10.12 tot en met 02.11.12. Hotel heel goed gelegen, momenteel zijn er werken bezig voor de metro, daarom iets minder goed zichtbaar. Op een 10-tal minuutjes wandelen van de winkelstraten en 15 minuten van de Dom. Mooie, niet te grote kamer, met kluisje, minibar (duur!). Wifi op de kamer en in de lobby => niet gratis! Dit is wel jammer voor een 4-sterrenhotel. Parking onder het hotel, 12 euro per nacht. Er is een restaurant in het hotel, veel keuze en lekker eten. Goede wijn! Ontbijt in buffetvorm. Veel keuze aan brood, koeken, sapjes, confituren... Dranken in de bar zijn heel duur! Maar hele vriendelijke barman en perfecte bediening! Hotel om aan te raden voor een kort bezoek aan Keulen!!

Gereisd Met partner in oktober 2012

Reeds 2e maal en graag opnieuw

Wilma en Oswald Lauwers-Alen
5-7-2012

Zeer goed hotel Prima service Zeer goede ligging Geen last van werken Alleen spijtig dat internet moet betaald worden

Gereisd Met partner in juli 2012

Prima hotel

Martine
10-1-2012

Prima hotel, 10 minuten lopen van het centrum van Keulen. We hadden een superior kamer geboekt en die was top! Helemaal fris gerenoveerd, hele gezellige uitstraling. We keken op de tuin waardoor heerlijk rustig 's nachts, geen lawaai.

Gloednieuwe badkamer met super warme lekkere douche. Helaas geen bad. Minibar aanwezig, mooie lampjes. Helemaal goed.

Auto kun je in de parkeergarage parkeren voor 12 euro per nacht. Ontbijt wel duur, 18 euro p.p. maar wel waard. Lekkere koffiemachine, verschillende broodjes, zalm, veel fruit en een chocoladefontein!!

Personeel vriendelijk. Voor een weekendje Keulen zeker een aanrader.

Gereisd Met partner in januari 2012

Zeer grote kamer

Ramona
24-9-2011

Dit hotel heeft prima ligging, ca 10 minuten lopen naar de binnenstad en 20 minuten naar de Dom. Rondom het hotel wordt er gebouwd, hiervoor lagen er zelfs oordopjes klaar mocht je ze nodig hebben, maar geluidsoverlast was verwaarloosbaar. Kamer heel groot, met apart woongedeelte met bank, 2 stoelen en eetkamer. Dit was een zogenoemde familiekamer. Ontbijt heel uitgebreid, met veel verse sapjes, broodjes, ei, pannekoekjes e.d. Ook fijn dat ontbijt tot 10.30 uur was. Bagage mag je op laatste dag ook bij receptie achterlaten, bagage wordt gelabeld.

Keulen zelf viel tegen, oud, armoedig en bouwput. Ook de hop-on-hop-off tour stelde niets voor. Wel aan te raden zijn: chocolademuseum, sportmuseum en Odyseum.

Gereisd Met partner in september 2011

Prima hotel vlakbij centrum

Berry
4-7-2011

Prima hotel en perfecte ligging t.o.v. het centrum. Airco op de kamer bleek niet te werken, daardoor 's nachts erg warm op de kamer. Raam open gaf veel geluidshinder. Voor het hotel wordt aan de metro gewerkt, maar hier weinig hinder van gehad. Er lagen zelfs oordopjes klaar. Ontbijt zeer uitgebreid, personeel in restaurant erg vriendelijk en behulpzaam. Schoonmaak van de kamers is niet optimaal. Tijdens ons verblijf van 3 nachten is geen enkele keer iemand geweest. Bij de receptie zelf om schone handdoeken moeten vragen. Verblijf zeker aan te raden. Prijs/kwaliteit erg goed.

Gereisd Met partner in juli 2011

Leuk hotel met een goede ligging en top ontbijt

Tommy Joostens
21-2-2011

Over dit hotel kan ik enkel positief zijn, goede en moderne kamers, goede ligging (vlakbij de winkelstraat) en alles proper. Het ontbijt is een ware luxe, werkelijk alles is aanwezig. Momenteel zijn er werken rond het hotel bezig maar hier hebben wij geen hinder van ondervonden.

Gereisd Met partner in Tue Feb 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer

Mignon
14-12-2010

Bij aankomst in de kamer bleek er een vreselijke penetrante rooklucht te hangen daarnaast hadden we een kingsize bed gereserveerd en het waren twee losse bedden die zo'n 50cm uit elkaar stonden. Bij de receptie om een andere kamer verzocht, waarna we een snauw kregen dat we dan bij de reservering in het opmerkingenveld niet roken hadden moeten vermelden. In de nieuwe kamer stonk het zeker net zo erg. En weer 2 aparte bedden. Weer terug. Na veel gemopper eindelijk een kamer met kingsize bed, maar de stank in de kamer was net zo smerig als de twee ervoor. We hebben nog overwogen om naar huis te gaan, maar zijn toch maar 1 nacht gebleven. We hebben alleen in de kamer geslapen en voor de rest zo veel mogelijk elders verbleven. Ben je een roker, zoek maar een ander hotel, dit is zelfs voor rokers vies, je zou spontaan stoppen. En rook je niet, vraag dan bij de reservering specifiek om een niet rokerskamer, misschien ruikt het daar fris.

Gereisd Met partner in december 2010

Redelijk middenklasse hotel

Paul
18-11-2010

Dit hotel is zeker niet slecht, maar nou ook weer niet geweldig. Wij gaan zeker niet terug naar dit hotel, gezien er genoeg betere hotels in deze prijs/sterren klasse zijn.

De kamers zijn gedateerd, het is erg warm in de kamers, ook al heb je de verwarming niet aan. De bedden zijn ook niet al te best.

Als je naar dit hotel gaat, zorg dan in ieder geval dat je niet een kamer krijgt aan de zijde waar de met de metro bezig zijn. Die werkzaamheden gaan 24 uur per dag door, en geven overlast.

Nee, dit keer een ander hotel voor ons.

Gereisd Met partner in december 2009

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage

• BuitensportenFietsen
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Severinshof Köln City in Keulen (Köln), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Severinshof Köln City zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.