Hotel Mercure Severinshof Köln City

FamiliehotelWeer vandaag28°16°
Hotel Mercure Severinshof Köln City
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Severinshof Köln City voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Mercure Severinshof Köln City in het Nederlands

Goed zakelijk hotel

M
30-9-2013

Uitstekende ontvangst, goede voorzieningen om te zitten, leuke bar prijzen en afgesloten buiten terras in het midden van het hotel. Kamers uitstekend, schoon groot genoeg. Ontbijt ook genoeg keuze. Prijs kwaliteit zeker waard. Iets te ver van het echte centrum als het regenachtig is, maar een paraplu mag je zo lenen.

Gereisd Zakelijk in september 2013

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage

• BuitensportenFietsen
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Severinshof Köln City in Keulen (Köln), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Severinshof Köln City zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.