Hotel Mercure Severinshof Köln City

FamiliehotelWeer vandaag40°17°
Hotel Mercure Severinshof Köln City
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Severinshof Köln City voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel Mercure Severinshof Köln City in het Nederlands

Goed zakelijk hotel

M
30-9-2013

Uitstekende ontvangst, goede voorzieningen om te zitten, leuke bar prijzen en afgesloten buiten terras in het midden van het hotel. Kamers uitstekend, schoon groot genoeg. Ontbijt ook genoeg keuze. Prijs kwaliteit zeker waard. Iets te ver van het echte centrum als het regenachtig is, maar een paraplu mag je zo lenen.

Gereisd Zakelijk in september 2013

Severinshof is prima hotel

christiane.martens
7-6-2011

Hotel Mercure Severinshof ligt aan de stadsrand van Keulen, een korte wandeling brengt je bij alle bezienswaardigheden, ofwel neem je de U-baan: er is een halte vlak bij het hotel. Kamer die ons aangeboden werd, was een rokerskamer en stonk vreselijk naar de sigarettenrook. We kregen wel zonder probleem een ruime, niet-rokerskamer. Ontbijt is zeer uitgebreid en lekker !

Gereisd Met vrienden in juni 2011

centraal gelegen, groot hotel, aanrader

ank versteeg
28-12-2010

Familie-uitje, wilden alle (5) kamers op dezelfde etage.Kamers op 4e etage met klein balkon. Werd zonder enig probleem geregeld. Ligging uitstekend, winkels, kerstmarkt, Dom op ca. 5-10 minuten loopafstand, tramstation onder hotel, bushalte om de hoek. Ontbijt zeer uitgebreid en gevarieerd.Vriendelijk personeel. Bar gezellig, kerstdiner goed. Prijzen zelfde als in centrum Keulen. Schoonmaak kamers laat iets te wensen over, er lag veel stof. Bedden en dekbedden erg smal, Kinderbedjes en -stoel aanwezig.

Gereisd Met vrienden in Wed Dec 22 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Superhotel!

Viola
15-12-2010

Met een bevriend koppel een weekendje wezen kerstshoppen in Keulen en 1 nachtje in dit hotel verbleven. De auto kon geparkeerd worden in de garage onder het hotel, ideaal. Centrum is op 5 minuten loopafstand. Bij aankomst kregen we te horen dat het hotel overboekt was en dat wij daarom allebei een suite kregen. Niet verkeerd! De suites hadden een woonkamer, eetkamer, slaapkamer en badkamer. En ze waren pas opgeknapt, dus alles zag er helemaal spic en span uit. Super! Het ontbijt was ook goed. Veel soorten sapjes, brood(jes), chocoladefondue en nog veel meer. Erg lekker allemaal. Kortom: echt een aanrader dit hotel!

Gereisd Met vrienden in december 2010
2008

Een aanrader!!!

Danny
10-10-2008

Een zeer goed verzorgd hotel. Onbijtbuffet heel uitgebreid. Allen de kussens zijn te dun.

Gereisd Met vrienden in Fri Oct 10 2008 19:54:57 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

super goed

Evelien
9-8-2008

zeer goed hotel. Wij hadden halfpension, heel lekker eten, heel erg verzorgd. Commentaar geven is bijna onmogelijk, enige punt: dranken zijn zoals hier al gezegd inderdaad duur.

Prima City Trip hotel

Jetske Timmerman
6-8-2008

Prima hotel! Ligt zeer gunstig t.o.v centrum, metro station ligt naast het hotel waardoor je binnen een aantal minuten naast de Dom uitstapt! Ontbijt zeer goed en ruim voldoende, drankjes in de hotelbar zijn erg duur. Tip! Ga eens eens broodjes eten in het naastgelegen Subway restaurant.

Gereisd Met vrienden in augustus 2008

mooi verzorgd hotel met lekker eten

Dimi en Ann
4-8-2008

Bij aankomst was er een goede ontvangst. Zowel ontbijt als avondeten waren verzorgd en erg lekker. Het was een mooi en rustig hotel. In Keulen vind je voor elk wat wils een super winkelstad, gezellig wandelen langs de Rijn, veel restaurantjes ... Enkele nadelen aan het hotel : prijs van drank is nogal duur en voor de kinderen is er heel weinig te doen (geen speeltuin of zwembad ...) Maar ... we hebben genoten van ons familieweekendje !

2006

Met 1 woord toppie, was onze 2x en gaan vriendelijk, kamer

J.Kattner
18-7-2006

Met 1 woord toppie, was onze 2x en gaan vaker!!!! Personeel vriendelijk, kamer uitstekend en vooral de goede ligging tov het centrum!

Gereisd Met vrienden in juli 2006

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage

• BuitensportenFietsen
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Severinshof Köln City in Keulen (Köln), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Severinshof Köln City zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.