Hotel Mercure Severinshof Köln City

KinderhotelWeer vandaag22°
Hotel Mercure Severinshof Köln City
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Severinshof Köln City voor je op een rij gezet:

57 reviews over Hotel Mercure Severinshof Köln City in het Nederlands

Goed zakelijk hotel

M
30-9-2013

Uitstekende ontvangst, goede voorzieningen om te zitten, leuke bar prijzen en afgesloten buiten terras in het midden van het hotel. Kamers uitstekend, schoon groot genoeg. Ontbijt ook genoeg keuze. Prijs kwaliteit zeker waard. Iets te ver van het echte centrum als het regenachtig is, maar een paraplu mag je zo lenen.

Gereisd Zakelijk in september 2013

Leuk hotel voor een citytrip , aanrader

wv81
2-5-2013

We zijn in de paasvakantie voor 3 dagen in dit hotel geweest , zeker een aanrader voor een citytrip. wij kozen ervoor om met de wagen te gaan, ruime (betalende) ondergrondse parking in het hotel. heel mooie rustige kamer, vriendelijke personeel, lekker en uitgebreid ontbijtbuffet . 1 keer hebben we er avond gegeten, was heel erg lekker !

slechts een kwartiertje wandelen van het stadscentrum , en van de werken op straat heb je zeker geen last !

Gereisd Met partner in januari 2013

Lekker dicht bij het centrum

Creadieni
3-1-2013

Op het moment dat wij er waren waren er veel bouwactiviteiten om het hotel heen maar wij hebben daar geen moment ovelast van gehad, terwijl er wel oordopjes op de kamer lagen speciaal hiervoor.

Net hotel, mooie kamers, gezellige bar en bij onjuistheden werd er direct actie ondernomen.

Gereisd Met partner in december 2012

Mooi, proper hotel!

An
5-11-2012

Wij waren er van 31.10.12 tot en met 02.11.12. Hotel heel goed gelegen, momenteel zijn er werken bezig voor de metro, daarom iets minder goed zichtbaar. Op een 10-tal minuutjes wandelen van de winkelstraten en 15 minuten van de Dom. Mooie, niet te grote kamer, met kluisje, minibar (duur!). Wifi op de kamer en in de lobby => niet gratis! Dit is wel jammer voor een 4-sterrenhotel. Parking onder het hotel, 12 euro per nacht. Er is een restaurant in het hotel, veel keuze en lekker eten. Goede wijn! Ontbijt in buffetvorm. Veel keuze aan brood, koeken, sapjes, confituren... Dranken in de bar zijn heel duur! Maar hele vriendelijke barman en perfecte bediening! Hotel om aan te raden voor een kort bezoek aan Keulen!!

Gereisd Met partner in oktober 2012

Prima hotel in het centrum

Tasco
2-11-2012

Vanuit het station de Hohe Strasse doorlopen en dan nog een stukje rechtuit en je bent in het hotel. Prima hotel, vriendelijk personeel. Uitstekend ontbijt (zaterdag leken ze de drukte niet zo goed aan te kunnen, maar donderdag en vrijdag was het perfect). Mooie kamer, niet overdreven groot maar gewoon goed, met een kluisje. Bij het hotel wordt aan de metro gebouwd. Er lagen oordopjes in de kamer, maar die had ik niet nodig. Al met al een aanrader in Keulen!

Gereisd Alleenreizend in oktober 2012

Reeds 2e maal en graag opnieuw

Wilma en Oswald Lauwers-Alen
5-7-2012

Zeer goed hotel Prima service Zeer goede ligging Geen last van werken Alleen spijtig dat internet moet betaald worden

Gereisd Met partner in juli 2012

Prima hotel

Martine
10-1-2012

Prima hotel, 10 minuten lopen van het centrum van Keulen. We hadden een superior kamer geboekt en die was top! Helemaal fris gerenoveerd, hele gezellige uitstraling. We keken op de tuin waardoor heerlijk rustig 's nachts, geen lawaai.

Gloednieuwe badkamer met super warme lekkere douche. Helaas geen bad. Minibar aanwezig, mooie lampjes. Helemaal goed.

Auto kun je in de parkeergarage parkeren voor 12 euro per nacht. Ontbijt wel duur, 18 euro p.p. maar wel waard. Lekkere koffiemachine, verschillende broodjes, zalm, veel fruit en een chocoladefontein!!

Personeel vriendelijk. Voor een weekendje Keulen zeker een aanrader.

Gereisd Met partner in januari 2012

Zeer grote kamer

Ramona
24-9-2011

Dit hotel heeft prima ligging, ca 10 minuten lopen naar de binnenstad en 20 minuten naar de Dom. Rondom het hotel wordt er gebouwd, hiervoor lagen er zelfs oordopjes klaar mocht je ze nodig hebben, maar geluidsoverlast was verwaarloosbaar. Kamer heel groot, met apart woongedeelte met bank, 2 stoelen en eetkamer. Dit was een zogenoemde familiekamer. Ontbijt heel uitgebreid, met veel verse sapjes, broodjes, ei, pannekoekjes e.d. Ook fijn dat ontbijt tot 10.30 uur was. Bagage mag je op laatste dag ook bij receptie achterlaten, bagage wordt gelabeld.

Keulen zelf viel tegen, oud, armoedig en bouwput. Ook de hop-on-hop-off tour stelde niets voor. Wel aan te raden zijn: chocolademuseum, sportmuseum en Odyseum.

Gereisd Met partner in september 2011

Zeer mooie kamer

dane
6-8-2011

Via TO een kamer geboekt voor ons gezin. Hoewel wij er op rekende een 2 persoonskamer te krijgen, kregen wij een zeer ruime kamer met apart woon- en slaapgedeelte. Voor onze jongste zoon stond een campingbedje klaar. Voor onze oudste zoon was een bed opgedekt in de woonkamer. De kamer was splinternieuw en erg netjes. Ook het ontbijt was uitgebreid en erg goed.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

gewoon

Kato
4-7-2011

Toen we aankwamen kregen we een kamer waar de airco niet werkte, de stofwolken stapelden zich op, een kleine badkamer waar je je amper in kon draaien, we gingen naar de receptie en kregen een zéér mooie kamer met aparte slaapkamer. Deze kamer was echt 4 sterren waard! Aan de receptie werd ons gezegd dat het ontbijt tot 11uur was, wanneer we er om 10u30 toekwamen was al het ontbijt al weg en kregen we onder onze voeten van een zaalmeisje, ongehoord! De 2de dag gingen we dan maar om 9uur gaan ontbijten en was alles tiptop in orde! De ligging kon iets beter doordat je toch wel eventjes moet wandelen eer je de winkelstraten bereikt hebt.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2011

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage

• BuitensportenFietsen
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Severinshof Köln City in Keulen (Köln), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Severinshof Köln City zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.